zuraidah  

Posted by: Story in

Memang aku ni tergolong dalam golongan lelaki tak berapa hensem tapi aku punyer ayat bolehlah tahan.
Aku keje kilang kat salah sebuah bandar kat Malaysia ni. Tak perlu aku bagi nama kilang aper.Sebagai Supervisor, memang aku ramai operator perempuan.Untuk pengetahuan, aku dah kawin dan ader anak sorang. lepas aku berenti kat kilang tu, aku keje kat utara tanahair, masa nak berenti tu, aku bagi la no. handset aku kat operator aku. Ader sorang operator aku tu rajin dok call aku, so aku apa lagi, layanla.... sebab bini aku dok kampung dan tak ikut aku pindah.
Satu hari nak di jadikan rezeki aku,Suria (nama operator aku tuh ) datang ke bandar aku keje. Masa tu aku ader kat kampung. On the way dia call dan ader kat Bandar K. aku kater aku kat kampung dan petang tu baru baik. Dia dah geabah sbb kakak dia yang dok kat tempat K tuh, tak de kat rumah.
Aku suruh dia tunggu dalam sejam dua sementara aku sampai. Dia minta tolong aku hantar dia kat hotel yang murah murah yang mana aku tau. Aku kata tak payah. Dok ajer kat rumah sewa aku sementara aku keje malam.(6ptg-6pg). Dia kata okeyla sbb dia berdua ngan member dia.
Mulanya aku tak ada la niat aper-aper ngan dia sbb tak baik tolong orang minta balasan (ekekekekeke!!!!). Pagi tuh masa aku balik, aku beli la nasi lemak 3 bungkus. rupanya kawan dia jumpa tunang dia malam sebelum tuh, dan dia kluar ngan member dia satu skolah ngan dia dulu.(pompuan). Aku tak ada a soal aper aper. Pas makan aku tanyer dia pagi tu nak jalan ke mana? Dia kata ikut abang la. Aku cakap nak pakai keta ambik sbb aku letih dan ngantuk nak tido.
Dia kata okeyla dan aku pon masuk bilik terus boom.... Pukul 11 pg aku bangun pegi kencing dan dalam mamai, aku ingat dia dah kluar ngan member dia naik keta aku, rupanya dia tak kuar dan member dia sorang jer yang kluar.
Aku malas gi bilik aku, terus aku landing kat bilik yang aku bagi diorang guna. Dia terkejut dan tergamam. Aku mana sedar dalam mamai tido, rupanya dia ader baring kat sebelah tengah baca majalah. Aku mamai aku terasa semacam nikmat. Sedap ader geli pon ader. sampai satu masa aku buka mata rupanya dia tengah main konek aku. Nasib baik aku tak cepat melatah. Aku buat buat pejam mata, dan makin lama makin syok pulak. Aku buat buat mamai dan terus peluk dia.
Lepas tuh, buat buat terkejut. Aku minta maaf sebab tak sedar ( ala..... taktik.... ekekeke!!! )dan aku tengok kain yang aku pakai basah. Lepas tuh aku tengok dia dengan muka tak faham ( taktik!!!! nak idupppp....). Dia minta maaf dan kata memang dari kilang lama dia minat kat aku tapi aku buat donno jer. Aku tanyer dia tak takut ke buat cam nih? (pegang kote aku). Dia kata nak merasa la main ngan aku walau sekali. Aku tanyer balik tak takut ker boyfriend dia tau???? Dia kata dah penah main ngan boyfriend dia.
Aku apa lagi.... orang ngantuk di sorongkan bantal. Aku ajak main dalam bilik aku takut member dia balik nanti. Dia pegi bilik aku sementara aku mandi. Nak projek la katakannnnn...... Lepas mandi, pakai minyak wangi sikit dan aku tak bagi dia pakai minyak wangi sbb aku suka bau pompuan pure tanpa wangian.... baru bernafsu. Nak start jer dia mula malu. Aku sebagai lelaki berpengalaman, pegang tangan dia kat birai katil, terus kucup dahi dia. dia senyum dan aku tarik tangan dia dan cium mulut dia. dia balas dgn memegang pipi aku.
Aku rangkul dia dan baringkan dia. Bilik aku tak macam bilik bujang yang lain...... bau bangla. Bilik bujang aku siap ader air freshner. Kami berpeluk sambil cium mulut dan tak lepas. aku mula meraba tetek dia dan nafas dia start turun naik. Maklum lah pantat lain, aku gelojoh sikit. raba 2 3 minit terus aku selak baju dia dan tangga coli dia. Favourite aku peluk pompuan dalam keadaan bogel. Bila kulit tersentuh kulit maka datangla berahi yang amat sangat. aku menggesel dada aku ngan dada dia. Aku rasa dada dia makin menegang. terus aku ke puting dia.
Puting dia dah tak berapa merah tapi kecik ajer. Ini mesti tangan sial balak dia yang dok rajin main. Bak kater orang ringan ringan. Aku pon nyonyot tetek dia. Lepas sebelah, sebelah lagi sampai beberapa kali. Bau tetek dia pon dah bau air liur aku. Sementara tangan aku asyik dok usap cipap dia. Tak de buluuu... wa cakap luuuu...... ( dia dah cukur baik punyaa ) Aku start nak mendayung. Sbb dia dah pernah kene jolok, jadi aku cuma geselkan konek aku kat lurah dia sampai berair supaya senang masuk. Rupanya susah jugak yek! Ingatkan dah pernah main senang sikit masuk. Rupanya tidak. Bila lurah dia dah lecah aku nak masuk, ponggong dia ke belakang, nak masuk ajer, ponggong dia ke belakang. Tak Boleh jadi nih. Aku Silangkan kaki aku ngan kaki dia, aku lapikkan bantal kat pinggang dia, baru aku masukkan pelir aku kat lubang pantat dia... aku masuk sikit dan tarik, masuk sikit lagi dan tarik. Rupanya dalam mainan aku tuh, dia dah climax 3 kali. Sampai dekat 20 minit baru masuk abis.
Aku peluk dia dan cium molot lagi. Bila aku rasa dia asyik dok mengemut pelir aku, aku teros dayung ngan pelan pelan. Dia cakar tangan aku dan marah aku suruh laju laju. sajer aku pean pean dayung supaya dia akan terus climax dan nak lagi. Aku dayung punyer dayung punyer dayung dia seakan akan nak menangis.
"Cepat la bang!!! Laju la sikit.... dah tak tahan nih"
"Nak macam nih ke?" Aku dayung laju laju. Cepelup cepelap cepelup cepelap...Dia mendengus macam kerbau.
"Harh.... harh..... harh... lagi bang... lagi bang..... harh harh harh"
"Sayang abang dan nak sampai dah nih, aharh aharh...."
Aku pancut dalam dalam sambil terus mendayung. Sampai agak geli aku berenti dan terus baring atas dia. Dia peluk aku dan cium pipi aku.
Dia tak kesah pancut dalam sbb dia ader pil perancang yang dia curi kat rumah kakak dia masa dia pegi dulu.
"Aya biasa makan pil nih bila projek ngan abang aya" . Puh! selamat aku....

This entry was posted on 11:40 PM and is filed under .