Nana  

Posted by: Story in

Kisah ini adalah experience aku dengan seorang awek yang bernama Nana. Aku dah kenal dia sejak dari sekolah lagi di KL. Dia sekolah perempuan dan aku sekolah lelaki. Dia ada boyfriend tapi masih rapat dengan aku. Semasa aku di IPT, kawan-kawan Nana kata actually dia suka kat aku tapi segan nak cakap sebab takut aku tak respond. Aku memang suka kat Nana tapi tak tunjuk sangat…..jual mahal. Aku minat kat Nana sebab dia memang cun dan rupa dia tak Melayu sangat, sebaliknya macam heroin Hindustan. Entah kenapa aku lebih berminat pada awek bukan Melayu. Lepas grad dari IPT, aku bekerja dengan sebuah institusi kewangan terkemuka di KL. Nana yang setahun lebih muda dari aku pula bekerja di selatan. Seminggu sebelum tahun baru 1992, Nana telefon aku dan bertanya samada aku celebrate tahun baru atau tidak. Aku kata aku nak celebrate tapi tak ada partner. Dia pun offer untuk jadi partner aku. Aku tanya, “Boyfriend tak marah ke?”. Dia kata nanti dia akan cari alasan untuk tak celebrate dengan boyfriend nya. Mungkin mereka bergaduh agaknya. Pada petang tahun baru, aku jemput Nana di Puduraya dengan kereta. “Nana nak tidur mana malam ni?”. “Nana tak mahu balik rumah……mana-manalah.” Aku pun ajak tidur di apartment bujang aku. “Seganlah.” Jawabnya. Aku pun offer untuk ambilkan bilik hotel. Dia setuju dan aku pun suruh dia check-in di sebuah hotel yang aku tahu memang selamat. Aku berjanji untuk jemput dia pukul lapan malam. Lepas tu aku pun balik rumah untuk bersiap. Pukul 8.00 malam aku pergi jemput Nana di hotel. Fulamak…..dia dressing sexy habis. Dress dia low cut di dada dan skirtnya kembang dan singkat. Naik nafsu aku tengok dia. Buah dada Nana memang super besar macam Pamela Anderson…..terjojol semacam aja. Aku rasa dia pakai half-cut bra. Aku curi-curi pandang pangkal buah dada Nana yang terdedah tu. Kami pergi makan di sebuah cafĂ© sebelum pergi ke sebuah disko terkemuka. Aku saja pergi awal supaya dapat tempat duduk yang strategik dan tersorok. Aku dan Nana sebelum ni memang pernah keluar sama tapi aku tak pernah buat apa-apa kat dia sebab aku treat dia sebagai kawan yang dah ada pak we. Kami berbual-bual dan bila lagu best, kami pergi menari. Bergegar-gegar buah dada Nana yang besar tu bila menari lagu rancak. Geram aku dibuatnya. Bila sesi slow-dance, aku tanya dia “Jom slow-dance!”. Dia angguk kepala dan aku pun tarik tangan Nana ke dance floor. Kedua-dua tangan Nana terus merangkul leher ku. Aku pun tak lepas peluang dan terus peluk pinggang Nana dengan erat. Aku dapat rasakan buah dada Nana menekan dadaku….best betul. Actually aku dah ada pengalaman sex dengan girlfriend lama aku. So aku dapat rasakan yang Nana semacam menginginkan sesuatu malam tu. Matanya layu merenung mataku dan jari-jarinya membelai tengkuk dan rambutku. “I miss you Jazz (namaku)” katanya. Aku pun kata aku rindu gak pada dia. Lagi erat Nana merangkulku. Aku pun terus memainkan peranan. Aku mainkan bibirku di pangkal telinga Nana. Dia kegelian dan mencubitku manja. Lepas tu aku mainkan bibirku dari kawasan telinga, pipi dan terus ke tengkuk Nana sambil tangan ku mula meraba punggung Nana. Dia merengek kegelian “Jazz….you ni nakal lah”. “You marah ke?” tanya aku balik. Nana hanya senyum dan tergelak kecil sambil terus memelukku dengan lebih erat lagi. Ini isyarat baik kata hatiku. Baru aku nak sambung projek, lampu dah terang balik dan muzik kembali rancak. Kami pun balik ketempat duduk. Nana kata dia dah penat dan ajak aku keluar dari situ. Aku kata awal lagi tapi akhirnya aku akur. Masa tu dah pukul 2.00 pagi. Dalam kereta kami tak banyak cakap. Aku pula tengah berbelah bagi apa nak buat lepas tu. Sampai di hotel Nana ajak aku kebiliknya. Aku suruh dia naik dulu sebab aku nak parking kereta. Kepala aku dah fikir bukan-bukan. Lepas parking kereta aku terus ke bilik Nana. Sampai di bilik Nana aku terus duduk atas kerusi. “Jazz tidur sini ajalah malam ni…….Nana takutlah tidur sorang-sorang. Boleh kita borak-borak sebab lama tak jumpa” katanya. Aku hanya mengangguk, dalam hati rasanya macam nak melompat kesukaan. Nana kebilik air untuk mandi dan tukar baju tidur katanya. Dia keluar dengan memakai t-shirt labuh paras peha. Zakar aku tegang melihat Nana berpakaian begitu. “Jazz tak mahu tukar baju dan mandi?” tanya Nana. “Tak ada baju sparelah” balasku. Dia terus buka almari dan hulurkan pijama hotel. Aku capai pijama tu dan terus ke bilik air. Aku mandi puas-puas supaya badanku segar….manalah tahu cetus hatiku. Bila aku keluar dari bilik air, hanya lampu tidur yang terpasang. Nana sedang berdiri di pintu kaca beranda sambil memandang keluar. “Tengok apa?” sapa ku sambil menuju ke arah Nana. “Saja tengok permandangan” jawabnya ringkas. Aku berdiri di sebelah Nana sambil memandang keluar juga. Aku dapat menikmati bau perfume Nana yang harum dan memberahikan. Aku buka radio hotel sambil pilih channel lagu sentimental dan ajak Nana menari slow-dance. “Tak mahulah” kata Nana. “Ala tadi sekejap sangat” kataku sambil memberanikan diri memegang tangan Nana dan menariknya supaya rapat ketubuhku. Nana tak membantah dan aku terus memeluk dia dengan erat. Keharuman perfume Nana membuatkan aku jadi begitu geram. Aku dah hilang segan, aku terus mencium pangkal telinga Nana dan tangan aku mengusap-usap tengkuk Nana. Nana kulihat hanya memejamkan mata dan tidak membantah. Bibirku terus mencari bibir Nana dan menciumnya dengan perlahan. Nana malu-malu dan cuba menolak, “Tak biasa” katanya. “Please…..”rayuku dan terus menciumnya dengan lebih berahi. Aku dapat rasakan yang nafasnya makin kencang. Dari mulut, bibir ku turun ke tengkuk sambil tangan ku meraba-raba punggung Nana. Nana makin lemah dan mula merengek kegelian. Tangan ku mula menjalar ke buah dada Nana yang besar dan meramasnya dari luar. Mula Nana cuba menepis tapi aku tak mempedulikan sambil bibirku terus menyerang tengkuk Nana. Perlahan-lahan aku tarik tubuh Nana ke pinggir katil dan merebahkan tubuhnya keatas katil sambil terus menindihnya. T-shirt Nana sudah tersingkap hingga keparas pangkal peha dan kelihatanlah seluar dalamnya yang berwarna hitam. Aku terus meraba peha Nana hingga ke farajnya. Seluar dalammya sudah basah. Aku terus menyerang buah dadanya dari luar dengan mulutku. Nana kedengaran mengerang kesedapan. Zakarku dah terasa macam nak meletup. Aku terus buka pijama dan seluar dalam ku. Terkeluarlah zakarku yang sedang menegang. Lepas tu aku terus singkap t-shirt Nana hingga keparas tengkuk. Aku tindih Nana sambil menciumnya dan meramas-ramas buah dadanya. “Nana bukalah t-shirt you ni” pujuk ku. “Tak naklah Jazz….I takut” balasnya. Dari reaksinya aku dapat agak yang Nana tak ada pengalaman tentang sex walaupun dah ada boyfriend. Bertuahlah aku. Aku terus memujuk sambil tangan ku terus masuk kedalam bra Nana yang berwarna hitam. Aku terus memicit-micit puting buah dadanya. Aku dapat rasakan buah dadanya makin menegang dan keras. Oh…best betul. Akhirnya aku berjaya menanggalkan t-shirt Nana dan terus aku gomol dia dari leher sampai ke buah dadanya. Tangan ku dah masuk ke dalam pantiesnya walaupun dia cuba menahan dengan merapatkan pehanya. Aku keluarkan buah dada Nana dari branya dengan mulut dan aku terus hisap putingnya tanpa belas kasihan. Terangkat-angkat badan Nana menahan sedap. Masa tu lah aku ambil peluang untuk menanggalkan branya. Besar betul buah dadanya, tak cukup satu tapak tangan meramasnya. Jejariku yang lain pula sibuk mengerjakan faraj Nana yang sudah basah lencun. Nana sudah hilang dalam alam kenikmatan. Aku tanggalkan pantiesnya dan terserlahlah farajnya yang tembam dan berbulu lebat. Aku buka kangkang Nana dan terus menjilat farajnya. “Oh…..Jazz……stop….I tak tahan geli..” rayu Nana sambil mengepit kepalaku dengan pehanya. Aku tak peduli dan terus menjilat sambil meramas-ramas punggungnya. Terangkat-angkat badan Nana. Aku jilat kelentitnya habis-habisan. Aku terasa air pekat terkeluar dari farajnya yang sememangnya dah banjir. Mungkin Nana dah climax. Aku pun dah tak tahan, maklumlah dah berbulan-bulan tak make love. Yelah dah tak ada mak we. Aku buka kangkang Nana sambil tanganku memegang zakarku dan aku tujukan kelubang faraj Nana yang dah nampak terbuka. “ Jazz …I tak mahu….I takut” Nana cuba menahanku. Aku dah tak tahan, aku tindih Nana dan beri dia kucupan yang hangat. “Please..Nana…you’ll like it” pujuk ku. Aku kerjakan buah dada Nana yang keras tu cukup-cukup sampai putingnya tersembul panjang dan jejariku terus menyerang farajnya. Nana dah makin sedap dan mengerang semakin liar. Aku tindih Nana dan tanganku mengajukan zakarku kelubang farajnya. Kali ini dah tiada bantahan. Perlahan-lahan zakarku meneroka kedalam lubang faraj Nana. Susah sungguh nak masuk, ketat habis. Aku tekan perlahan kepala zakarku. Nasib baik farajnya dah lencun, berjaya juga aku masukkan zakarku. Memang sedap sebab ketat dan panas. Maklumlah dara lagi. Aku terus menjunamkam zakarku perlahan hingga terasa ada semacam selaput menahan. Nana sudah merintih kesakitan. Aku memujuknya supaya bersabar dan tahan sikit. Aku tarik sikit zakar ku dan junamkan kembali dengan kuat sikit dua tiga kali. Akhirnya pecahlah dara Nana dan aku terus menjunamkan zakar ku hingga kedasarnya. Nana merintih kesakitan tapi aku sorong tarik zakar ku perlahan-lahan sambil memujuknya. “Tahan sikit…lama-lama sedaplah” pujuk ku. Nana memeluk tubuhku dengan erat mungkin menahan sakit. Aku terus menyorong tarik zakarku yang dikemut dengan kuatnya. Nikmatnya memang hakiki. Lama-lama sikit aku dapat mendengar yang Nana dah mengerang sedap. Aku dah tak tertahan kena kemutan anak dara, aku rasa dah nak terpancut. Aku terus tarik zakar ku dan memegang dengan tangan ku. Maka terpancutlah air mani ku ke atas badan Nana yang sudah layu tu. Sedap betul. Lepas tu aku terus memujuk Nana yang kesedihan kerana telah hilang mahkota daranya. Aku minta maaf tapi Nana kata dia merelakan kerana dia sayangkan aku. Lega aku. Lepas tu kami tidur berpelukan sampai pagi. Pagi tu kami make love lagi. Nana dah boleh enjoy dan dah hilang sedih. Aku pun ajar Nana macamana nak kulum zakar aku. Mula-mula dia segan tapi lepas tu dia syok pula. Sedap katanya. Nana climaks tiga kali pagi tu. Tapi kami make love dua round aja pagi tu. Aku tak nak bagi farajnya terkejut, maklumlah baru lagi. Lepas tu kami mandi sama-sama dan aku hantar dia balik ke bandar dia bekerja. Aku tanya macamana hubungan kami lepas ni sebab dia dah ada boyfriend. Dia diam aja. Dua minggu lepas tu dia hantar surat dan kata dia tak sanggup nak berpisah dengan boyfriend dia walaupun kami ada affair. Dia suruh maintain ‘status quo’. No problem pada aku. Actually, lepas tu hanya dua kali ajalah kami make love lagi. Aku pun tak nak make love dengan mak we orang sangat. Kami masih berhubungan macam biasa sampai sekarang. Memang aku miss kan buah dadanya yang hebat tu

This entry was posted on 12:43 AM and is filed under .