Erghh..1st time akhirnya  

Posted by: Story in

Aku seorang pelajar IPT di KL. Sekadar nak share my 1st time experience, yg mana aku agak terkejut juga bila kenang-kenangkan balik, sebab aku konon-kononnya nak simpan teruna aku ni sampai wedding day la konon. Heh. Nafsu bila dah ligan, xyah nak menyesal la.. Anyways, I'm a 181cm tall, badan average and maintained, pernah couple beberapa kali. awek aku kali ni, yang ke enam. Heh. aku jenis panas baran sket n kuat jealous tp bersebab. Tak puas hati sket, melenting and aku dgn mudah ucap kata putus. So far, hampir semua relationship aku yg say its over..Nak wat caner, aku rasa x leh blah, n suka wat aku sakit hati. Aku jenis social sket. Asyik bagi freedom sket, sure cannot be trusted one. Melebih-lebih dgn jantan lain sampai sanggup tipu aku. Paling lama dgn awek aku previously, almost 2 years. Sampai lepas putus pun dok merayu kat aku lagi. Laki mana x hangin. Tapi this time, aku syg betul. Hopefully lah. Dia pandai jaga diri, n sure bagi tau, and let me know wat's happening atau what she did bila lepak kuar ngan kekawan lelaki dier. At least time kuar dua org pun, dia akan kasi tau kuar mana, and only siang jer. Harap dia x betray aku lah. Hrm, enuff about intro. So, this time gf aku umur sebaya. Perangai lebih kurang aku, n dats y we go along together quite well. Petit type, tinggi paras bahu aku, fair. Time tue, we jz coupled for 2.5 months. Aku lepak dgn bapak aku kat Crown Plaza KL pasal ayah aku nak mintak tolong sket kat aku dgn kerja dia. Ayah aku book hotel tue for 3 days pasal dia ada meeting wif his off mate kat situ. Since aku semester break, aku ada time. Time dia meeting, aku dok melaram sesorang kat BB. Awek aku bz plak ngan family dier. Aiyoh, buhsan. Hari kedua, tetiba ayah aku kena gerak outstation, urgent. Since company dah bayar, ayah suh aku stay hotel, and check out the next day. Aku pun apa lagi. Seronok ar. Bleh tido dgn awek aku. Aku dah biasa tido dgn 3 awek2 aku before tp x pernah terlanjur. Seronok, bleh ringan ringan. :p Pernah gak terlintas, n aku kekedang pun terlepas ckp nak, tp masa nak masuk, aku jadik takut. Hehe. Tak tau ar pesal. Last2 drg just BJ aku jer lah. So, tengahari ayah aku dah keluar. Aku pun lekas2 ajak awek aku gi swimming. Heh, bz dgn family konon. (dia ni segan sket dgn family aku). Aku tau dier segan sebenarnya nak lepak kat sini kalu bapak aku ada. So, my ayah dah blah. About an hour, dia dtg. Sanggup tipu mak ckp ada discussion dgn kawan pompuan dier n tido kat campus. Padahal umah dkt jer. (jgn dier tipu aku canie sudah). Kitorang gi swimming ska;i. Before that jacuzzi kat bawah dulu, kat spa dia. Tapi tak leh campur ar. Hotel regulation. 1st time aku swim ngan awek aku. Main peluk2 ar, kuda2 ar, hehe..naik steam seh. Nasib baik dlm air. Dah la aku x bawak trunk. Shorts! half transparent beb bila basah! Arghh, lantak ar. Janji aku enjoy. Awek aku pakai swimming suit. Layan punya layan, tak sedar dah 2 jam lebih. Kitorang lapar, n gi OU jap. Lepak kat TGI Friday's. N then lepak Crown Plaza balik. Aku shower dulu. N then dier plak. Aku pakai bath rob jer n x pakai apa apa pun kat dalam. And then dier kuar lak, dier pun pakai bath rob gak. Dier pun sama gak. Kitorang pernah gak tido sekali kat umah dier time parents dier takder. But nothing seemed to come across n kitorang ringan2 jer. Aku x expect apa-apa pun coz dah biasa. Dek letih, kitorang baring n hug each other.. Sambil tgk tv, kitorang caressed each other. Jam pukul 1 lebih..Tangan menjalar sana sini. tapi x pernah sentuh konek aku lagi ar. Dat nite, aku rasa sebab sejuk aircond, comfy, n fresh lepas mandi n all, lain mcm sket rasa.. Dari french kisses, neck bite, ear npbbling...robe yg kitorang pakai tadi ntah kemana... 1st time tido naked ngan dier, aku longlai plak dgn belaoan dier...then, things get further.. aku naik atas dier..jilat her breast. 31B. nipple dier dah tegang..adik aku tak yah ckp ar..dari tadi 7 inci..hehe. aku dpt rasa kan dier dah basah kat bawah tuh. even dier x bukak panties lagi. slowly aku menjalar ke bawah nak hisap..mak ai..bulu x trim! aku redah jer..dari luar panties, sampai dia relakan panties dier menjulur ke bawah. Mula2 dier macam refused, tapi dek kudrat aku, aku tarik sampai bawah.. Dia dah mendengus lain macam bila aku carik spot dia. Hehe. (aku dah biasa). Jilat punya jilat, dia tarik aku ke atas..kitorang french balik, n then suddenly dia kangkang habis. Konek aku dok main main kat pepek dia yang basah tue, dok sorong tarik sorong tarik. Tiba-tiba, oppss, termasuk lak. Tapi aku masuk kepala jer, coz still beringat lagi. Tapi dia macam tolak lagi. Aku igt aku masuk separuh jer, tapi rupanya dah masuk separuh! Aku yang still beringat, jilat nipple dier n ke bawah plak.. Dia makin mendengus kuat bila aku wat cam tue..dia tarik balik aku ke atas, and kali ni..dia membetulkan posisi n cakap "no you do not have to enter me baby. Jz play me down there with urs"..Eh, mcm dah expert jer. Hrm, tapi aku ignore. Gesel punya gesel kat bawah tu, 'shlurrp'..masuk habis kali nie. AKu start mendayung..aku pun dah tengah layan time tu..Dalam 5 minit sorong tarik, dia tolak aku aku baring dalam keadaan dia tak tentu hala. She's on top. Aku yang 1st time nie, rasa sedap sangat biler dia kat atas. Tak sampai dua minit. Dia klimaks. Dia stop, n french aku balik..tak sampai setengah minit, dia turned on n aku take the lead pulak kali ni. Mendayung lebih kurang 7-8 minit aku rasa lain macam..bukan nak pancut, tapi aku tetiba rasa nak stop plak, rasa serba salah.aiyoo.lantak ar.n then tido. Tarik blanket balik..Kitorang tido berpelukan..Dalam dua jam pas tue, aku terjaga balik..nafsu deras membuak plak. Aku terus, jilat kat bawah n dier terjaga..bila dah basah abis, aku yang tak payah nak dia tarik, naik sendiri missionary position. Aku main abis kali ni. Dia dok layan jer..Badan dier tegang at one time, tak tahu lak dia tgh klimaks ke apa tue..But tetiba...bunyi alarm. Baru 15 minit layan! Erghh bengang nyer..Aku stop lagi sekali. And then aku tenung dier..dalam keadaan serba salah.."err..have u've diz before my dear?"...dier dgn pantas tanya aku balik "u, urself?" aku jawab "1st time"."swear to God"..then dier tiba-tiba berpaling n menangis..terus dia ckp yg dier sebenarnya dah x dara lagi. No wonder la macam expert jer. Tapi aku x menyesal bila dengar explanation dier. Sbb bagi aku, its not what u were last time, its what u becoming now.. Ituler pengalaman pertama aku. Walaupun pahit skit biler dgr cam tue, tapi aku okay...sebab aku sayang kat dier! Dier jenis stick to one n know the bottom line. Sejak tue, kami selalu jugak tido sekali. N mcm biasa ar, kalau dah pernah buat tue mesti nak lagi. Pantang parents dier xder kat umah, mesti ajak aku dtg. Sekarang dah macam ketagih, aku tak leh nak wat apa, pasal tu dah fitrah manusia!! Akhirnya..

This entry was posted on 7:29 PM and is filed under .