nana  

Posted by: Story in

masa tu umur aku baru 16 tahun..suka pulak pakai seksi..bangga dengan tetek aku yang besar..tiap kali aku jalan dengan member ada jer mamat menjeling atas bawah..biasanya aku kalau kluar pakai skirt pendek dengan tube top...satu malam..aku gi clubbing aku pakailah tube dress aku..dalam tak pakai coli jadi nampak puting terjojol.....tetiba ada lelaki ni main mata kat aku..pastu dia datang kat aku ajak menari...dia kata aku ni seksi dan cantik..sambil menari u dia gesel badan dia dgn tetek aku...aku rasa dia dah stim...dia raba2 pantat aku..lepas tu kita suap lidah sambil raba2 badan ramas pantat aku...dia ajak aku kluar dari club tu naik motor dia bawak aku ke satu taman...biasalah ada jugak couple2 yg tengah beromen kat situ...kita pun dok join dok kat satu bangku lah..dengan pantas dia suap lidah aku..dia kluarkan buah zakar dia...aku nampak memang dah menegak semacam..aku hand job..mata dia dah puyu stimlah tu...dia raba2 tetek aku..hisap..jilat...ahh ahhh sedap tul..dia kata badan aku seksi habis..dia nak telanjangkan aku kat situ jugak..aku kata mana boleh nanti orang nampak..dia kata peduli apa dia dah tak boleh tahan..dia kata dia stim tengok aku pakai seksi kat club tadi rupanya zakar dia dah menegang masa tu..apa lagi telanjang bogel jugak aku kat situ dia kerjakan..kena main depan belakang...best nya..dia lepaskan cum kat pantat aku...dia kata dia tak puas nak jumpa lagi besok nak gi tepi pantai..dia suruh aku pakai bikini..so nanti aku sambung ler..

This entry was posted on 7:35 PM and is filed under .