Kali petama  

Posted by: Story in

Sy adalah sorg yg diam & malu. Pada umur sy 19thn nama sy mastura. sy dpt kerja di genting hotel menjadi reception. Sy ni rajin pelajar english utk serve customer. Sy keje kat sana pun dah 3thn. Memanglah ada ramai laki nak sy jd makwe mrk tp sy rasa mrk bkn sy punya pilihan. Pada suatu hr kwn sy bernama Zeze dtg dr kl jumpa sy dgn suami dia. Suami dia org cina bernama Lai. Suami dia handsome & kwnku pun cantik juga. Sy memangla xcukup cantik drpd dia tp sy cute & sweet bila senyum tau? Masa tu kita pun sama2 sembang & jln2 genting bila sy lps keje. Ekkk...sy pun xtau nak cakap apa dah. Sy hanya tau petama kali sy dah bg Lai je. Mula2 dia kata nak pergi casino, rupanya dia pergi call sy minum di coffee bean. Mula2 sy rasa hairan & pelik. Bila sy sampai sana sy tanya Lai mana Zeze. Dia kata Zeze demam xblh klr. Jd sy pun duduk kejap je la nanti balik hostel. Lps kita sembang2 lebih kurang 20min dia ajak sy pergi jln2 dgn dia pulak. Sy xnak tp tkt buat dia marah. Jd sy pun xtolak dia. Bila kita sm2 jln tiba2 Lai pegang pingang sy. Sy mestila terkrjut & tolak tgn dia. "Knp awk ni?" tanya sy. "Sorry ye Mas. Sy xsengaja." Lai jwp. Lps tu sy muka mrh2 tunjuk dia tp sebenarnya sy bkn nk mrh Lai dgn sy pun suka juga dia buat mcm tu tp dia adalah suami kwn sy. Okla sy pun xnak cerita byk2. Ringkaskan dia je la. Lps seminggu Lai dtg genting cari sy dan ajak sy tidur dgn dia. Sy janji sbb lps hr tu kita pun ada main sms juga. Sy dah sediskan 1 bilik utk kita main2. Lai adalah sorg yg romantik tu sbb sy xrasa tkt bila petama buat dgn Lai. Sy fikir knp sy kenal Lai lambat? Klu dulu kenal dia mesti skrg kawin dgn dia adalah sy. Selamanya yg sy menghargai dara sy pun dah di barai oleh Lai. Skrg sy btl2 nak dia. Lai...sy akan tggu awk di genting. Bila ada masa tolongla dtg tgk sy & buat seks dgn sy. I love u...muaks....

This entry was posted on 7:35 PM and is filed under .