Rina  

Posted by: Story in

Adalah sorang awek cina tu baru pindah rumah sebelah kat apartment aku, aku pun sebab boring punya pasal tolonglah dia pindah, menyibuk pun ia. Dia ni pun boleh tahan jugak bentuk badannya. Namaya Rina Chong, seorang executive, tapi belum ada kereta sebab kereta Wajanya belum ready lagi.

Cerita punya cerita rupanya dia punya office kat sebelah office aku aje kat KL. So seminggu lepas dia pindah aku pun offerlah kalau - kalau dia nak tumpang aku pergi kerja sama-sama. Rina pun setuju, sebab public transport dari apartment kami ke KL payah sikit, kerana dia kata dia belum ada special lagi, aku pun seronok sangatlah, sebab aku bujang lagi.

Aku kata kalau nak ikut aku kena tolong kejutkan aku pagi - pagi sebab aku ni masuk kerja ikut suka hati, sebab aku boss kecik kat ofis. SO dia kata okay.

Oleh kerana apartment tu belum ada phone-line, aku pun bagi kunci rumah aku kat Rina.

Pagi tadi(May 24 ,2001, 7.10 AM), Rina datang kejut aku, tapi kali ni aku rasa basah dan sejuk semacam aku konek aku. Bila aku terjaga rupanya Rina sedang mengulum batang aku apa lagi aku terjaga batang aku pun terus terjaga macam asakar sedang berbaris.

KErana dah tak tahan sanagt aku pun bangun lalu aku tarik RIna yang cuma memakai baju gaun tidur. terus cium mulut dan pegang tetek dia. Rina cakap slow sikit, tak lari kemana punya.

AKu buka baju dia, tu dia tetek bulat dan tegang, puting dia pun bukan main tegang lagi. Tanpa banyak cakap aku terus nyonyot tetek Rina sambil duduk, sambil tangan meramas-ramas tetek yang sebelah, dan bergilir gilir, lepas sebelah kiri sebelah kanan, kadang-kadang tu aku geram sangat sampai menjerit Rina sebab sakit.

Semua tu kami buat sambilberdiri atas lutut masing-masing.
Rina pulak meraba-raba dan mengusap batang aku sambil mencium-cium rambut aku, sebab aku sedang sibuk menyoyot teteknya.

Bila dah puas dengan tetek Rina, Rina minta aku jilat pantatnya pulak, aku pun apa lagi terus menjilat panatatnya, wah wanginya sebab Rina dah spray dengan parfume jenama mahal punya.

Sedang menjilat-jilat pantat Rina, Rina dah tak tahan pulak minta aku masukkan batang pulak, air RIna jangan katalah memang banyak sampai basah muka aku, macam cuci muka lah pulak...

Rina terus baring dan membuka kakinya luas-luas untuk memberi peluang kepada 'pahlawan' masuk ke gelanggang.
Susah jugak nak masuk sebab RIna ni rupany masih dara lagi.
Bila dah masuk Rina merengak bagai nak rak, sedapnya pantat Rina tak tau nak cakap.

Bila dah sorong taik selama lebih kurang 10 minit tibalah saat-saat bahagia, aku pun tanya RIna, 'in or out?', Rina cakap 'Outside, outside....ah ah ah ...'
Aku terus cabut batang aku dah melutut, apa lagi air mani aku terus memancut dengan deras nya dan terus landing kat atas tetek RIna, ada jugak titik titik yang terlepas samapi kemukanya.

Hari tu kami tak jadi pergi kerja, Rina ambik cuti lagi dua hari, aku pulak ambik cuti seminggu. Sedap punya pasal.

Hari tu kami bersetubuh sampai 4 kali, sampai air mani akupun keluar sikit aje...

Dah habis tulis cerita ni aku nak main lagi ni sebab Rina dah datang, aku dengar bising aje kat ruang tamu aku...okay aku chow dulu...pada kengkawan, sorry, aku punya sorang aje, yang ini tak boleh kongsi sebab aku ingat nak kahwin terus dengan dia...bye-bye see you

This entry was posted on 11:25 PM and is filed under .