ziela  

Posted by: Story in

mur aku baru 15 tahun...Aku nie lepas habis PMR aku rajin jek nak gi sekolah mcm biasa.....aku pon tak tahu lah asal kan?
Masa aku dtg ke sekolah,ada lah 5 ekor bdk ppuan lepak dlm kelas aku...slh seorang darinye mmg sedap lah badan....aku pon berbual-bual kosong dgn die....tapi tak sangka dpt bahan lak masa tu kn....huhu...
Mse aku tengah berbual dgn die,aku pon layan jek lah cte lucah kan....tapi die nie open minded sket...die tak kesah pon...
Lepas kitorg berbual tu,aku pon ajak lah die gi kelas kosong kat hujung blok aku....dah masuk dlm kelas tu kau org paham² je lak.....huhu
Aku pon ajak member aku masuk skali....member aku tu nama lop....
Lop duk depan ziela tu,aku lak srh ziela duk kat kelengkang aku!....fuyoooo mak oi tu pon dah wat aku steam....lop pegang die punye tetek,muka ziela tu layan mcm ppuan tgh steam gila babi!!!aku lak korek cipap die sampai bijik kelentit tu!....wah tembam sial pantat die....
aku dengan tak sememenenye,membogelkan ziela tu,pastu aku kekah lah Berdua dgn lop....
Mse aku punye kepala perang nak masuk cipap die,dosa dgn pahala aku dah tak ingat dah...
semasa aku tengah masuk kepala perang dlm cipap ziela,yg ziela nie lak kolom kepala perang member aku yg si lop nie....wah sedap gila....
lepas gilir² ngejer kan ziela nie,kitorg pon trs tgglkan die gitu jek....best siot....pastu dah lama tak jumpa ziela lagi....tapi skrg aku ngan member aku lop nie dah taubat dah....huhuhu....len kli aku cte aku lagi pasal aku ngan member ku nie...

This entry was posted on 12:20 AM and is filed under .