AKHIRNYA....  

Posted by: Story in

cukup la sekadar aku kenalkan diri ak sebagai anne...kejadian ni berlaku 2 tahun y lepas..aku ni seoarang palajar ipta mase tu..macam biase bile cuti semester ak aku akan kerja..kali ni aku kerja kat klang dekat jb..aku tinggalkan boyfren dan family aku...2 bulan aku kerja kat sana...aku kerja shif malam...jadi siang kadang2 aku xboleh tido...aku biase nye g cc untuk chatting..kali ni aku chat ngan mamat ni umo dia 28 tahun..8 tahun beza ngan aku...name dia M..chat punye chat dia pon mintak no tepon aku..aku mule2 berat nak bagi..ye la aku dak ade boyfren..die pujuk2 ak pon last2 bagi la....sak pon dah abes keje dan balik semula ke ipta aku..sejak tu dia contact aku..selalu col..ak pon tau serba sikit pasal dia..dia ni tak tinggal solat..baik la jugak kan...selalu nasihat aku..tapi nasib baik aku tak penah kantoi ngan boyfren aku...dia selalu call dan cakap pasal feel..aku ni malas nak melayan..sampai kadang2 dia letak talifon sebab terasa ngan aku...dia selalu pujuk aku jumpa dengan dia..sepanjang aku kawan dengan dia aku dapat rasa dia ikhlas..tapi aku tak boleh buat apa2 sebab aku dah ada boyfren...sampai satu hari dia telefon aku mintak tolong temankan dia pergi party sambut kejayaan dia dapatkan tender untuk stau syarikat kerajaan.aku mmg la akan jawab xnak..aku bukan penak kenal dia..jumpa pun tak pernah...dia pujuk aku...merayu kat aku..dia kata dia tak de kawan perempuan..tergelak aku dengar..dia kata dia betul2 mtk tlg...dia juagak cakap dia terima kalau lepas ni aku tak nak jumpa dia lagi..aku pon last2 setuju la..hari di tunggu tiba..dia datang ambil aku dekat campus aku...mula2 aku malu la..cakap pon malu2 lagi..tapi lame2 aku buat biasa je..aku tgk dia ok je..dalamhati aku takut nak mampos..ye la kalu kantoi ngan boyfren aku tak ke nmampos..tak lame pas 2aku pon sampai tempat yang di tuju...tempat peranginan XXXXXXXX..bile sampai dia bawak aku masuk dalan satu banglo...perh!!!!besar gile..semua ada..bar..karaoke..complete semua nya..dalam tu aku tengok de laki n pempuan y umo da jaoh sangat ngan aku..lewat 20-an sampai la lewat 40 an..malu bukan main mase 2..semua orang ingat aku girlfen si mamat ni...aku buat tak dengar je...pas 2 dia bawak aku pegi satu bilik..memeng cantik gile...terpegun aku..macam puteri aku rase..dia suruh aku mandi n bersiap untuk makan dan karaoke..dia pon keluar tutup pintu...dia kate biik dia dekat sebelah..dalam hati aku tertanya2 lagi betul ke mamat ni..perasaan takut memang ak pernah hilang dari hati aku...tapi dah penat sangat aku malas nak layan perasaan aku...aku pon pegi mandi...dalam setangah jam aku pun keluar..aku pakai coli ngan panties..aku make up dulu baru aku pakai seluar...tengah2 aku pakai seluar tibe2 pintu bilik aku kena ketuk..aku ape lagi..gelabah la..ye la separuh bogel..tak sempat aku ciap pakai seluar pintu bilik aku terkuak..tergamam aku..dah la tak pakai baju..seluar tak berzip..aku tengok M pon terkejut..dia terus tutup balik pintu..Ya Allah malu bukan kepalang mase tu..tiba2 handpone aku berbunyi..M bagi msg mintak maaf..dia kata tak sengaja..ak tak balas pon...15 minit lepas tu pintu bilik aku di ketuk lagi..kali ni aku dah siap berpakaian..aku pun buka pintu..malu nye tak tahu aku nak cerita..aku tak pandang pun muka M..aku pun turun makan2..boring gilerr!!!ye la lepak ngan orang tua...aku cume jadi peneman dia sebab party 2 di wajibkan bawak partner...pas2 sesi karaoke...smapai lebih kurang 3 pagi deorang layan karaoke..aku nyanyi sikit2 je..nati orang kate x sporting pulak..aku dah mengantok sangat..aku ckap dekat M dan dia suruh aku masuk bilik..tido..lepas mtk diri aku pon masuk bilik..kali ni aku dak kunci untuk mengelak benda yang tak di ingini berlaku..aku salin baju pakai seluar pendek yang menampak kan peha aku dan bju body fit...tapi aku tak boleh tido..tempat ni memang sejuk sangat..kebetulan aku tak bawa baju sejuk..aku pon sms M mtk baju sejuk..tak lama lepas 2 M ketuk pintu..aku buka dan dia masuk..aku duduk di katil....aku pakai baju tu..besar sampai menutup seluar pendek ku..bila aku berdiri seolah2 aku tak pakai sluar..dia gelak tengok aku..aku duduk bersandar di katil..aku memang tak fikir apa2..kami borak2..dia duduk sebelah aku...aku tak selesa duduk berdua atas katil.aku pun keluar ke bahagian beranda an berdiri menghadap luar..pura2 tgk suasan kat laur padahal dalam hati takut gile!!!!dia ikut aku..tiba2 dia pegang pinggang aku dan pusing kan aku ke menghadap dia..terkejut aku..dia pandang tepat mata aku..mase tu dia luahkan perasaan dia kat aku..aku jadi serba salah..aku bukan datang nak berasmara..cum jadi teman dia je..aku diam mase 2..lepas tu dia peluk aku..aku diam tak balas pun pelukan dia..lepas 2 dia lepaskan aku..aku diam..tak tahu nak cakap ape...dia angkat muka aku pangang dia..bergetar jantung aku...tiba2 dia cium pipi aku..dia ckap dia ikhlas pada aku..aku diam lagi..lepas tu tiba2 dia cium mulut aku..tergamam aku sekali lagi..aku cuba menolak tapi aku kalah dengan nafsu sendiri..aku balas ciuman dia..dia main2 lidah aku sambil tangan dia meraba2 belakang aku...aku mula rasa badan aku bertukar panas..dari mulut dia trn ke leher aku..dia cium dan jilat sampai aku tak tertahan dalam sedar tak sedar..yang aku sedar bdn aku terasa sejuk sebab baju sejuk tadi dah tak de kat badan aku..dia semakin asyik mecuim dan jilat lehar dan telinga aku..aku dah stim sangat ble dia jilat telinga aku..tangan dia perlahan2 masuk dalam baju aku..dia ramas tetek aku!!tak tahan dah aku mase 2..aku sedar aku dah ats katil..dia cium mulut aku lagi..sambil tangan dia bukak butang coli aku...dia lepas 2 bukak baju ngan coli kau..terserlah lah 2 gunung yang aku simpan selama ni...lepas 2 di atrus jilat-jilat tetek ak..dia isap puting aku..aku tak tahan..nimat tak terkata..aku peluk dia kuat2 sambil tangan aku y lagi satu mnecari2 senjata dia...aku gosok2 batang dia dari laur seluar..aku dengar dia mngeluh..makin stim aku..makin lama makin rakus dia gomol dua-dua tetek aku...smbil dia isap danjilat puting aku,aku bukak baju dia...ak tiba2 tersentak bila tangan dia pegang cipap aku...dia gosok2 sambil isap tetek aku..aku mengeluh...aku btl2 dah tak tahan..dari tetek aku dia trn ke pusat sambil tangan dia melurut seluar pendek dan panties aku..aku bogel sepenuh dan terserlah lah cipap aku y tak berbulu....dia gosok2 dan gentel bijik kelentit aku..argh..aaaa..!!tu je mampu terkeluar dari mulut aku..m teruskan kerja nya..sekarang muka dia betul2 berada celah kangkang aku...dia sembam kan muka dia kat cipap aku..dia jilat lubang aku..aku betul2 rasa nikmat masa 2..dia jilat pulak biji kelentit aku...dia main2 dengn lidah dia..aku cme mampu mengerang manahan kesedapan.....sedap nye....!!!!nikmat!!!!tiba2 aku rase tak tahan sangat...jadi macam kejang...aku mengeliat..rupa nya aku dak klimax bile dia main biji kelentit aku...M terus bukak selaur..aku nampak batang dia dah tegak...dia mainkan2 batang dia kat biji kelentit aku...aku merengek tanda sedap...dia terus masukkan batang dia dalan lubang aku..argh!!!aku manjerit!!!kelaur air mata aku..sakit!!! mamapu aku ucapakan masa 2...kali pertama batang masuk dalam lubang aku...dia tarik semula batang dia...dia peluk aku n bisik supaya tenang..mula2 memangsakit..dah masuk tak sakit lagi..dia turun ke cipap aku semula..di jilat2 lubang aku..aku stim lagi..pas2 dia trs masukkan batang dia dalam lubang aku...sakit....!!!m terus jolok tanpa peduli jeritan aku...tiba aku rasa sesuatu dalam lubang aku..rupanya batang dia dah masuk sepenuhnya dalam lubang aku...dia tarik dan sorong batang dia dalam lubang aku..sakit bercampur sedap yang aku rasa....dalam setangah jam lepas tu dia cakap "ah...nak keluar"..aku takut..aku tolak badan dia tapi tak berganjak..dia masih enjut..aku pon dah nak sampai klimax..aku biar je..dia enjut laju2 n tarik batang dia dari lubang aku..tersembur cecair putih yang selama ni tak pernah aku tengok depan mata aku...m kemudain terbaring sebelah aku..dia ada cakap sesuatu tapi aku tak dengar sebab aku letih sangat dan terus tertido.. pagi esok ku terjaga aku tengok dia tengah peluk n usap rambut aku...dia senyum..aku sedar yang aku dah hilang dara malam tadi...aku diam..dia bisik kat telinga aku ni lah kali pertama dia tido dengan pempeuan..aku x mampu ckp apa2..menangis je y aku mampu..aku tewas dengan nafsu aku sendiri...dia pujuk aku dan jnji akan jd kan aku isteri dia.dia ikhlas dengan aku...dan sekarang dia sah menjadi suami aku....lepas peristiwa tu aku putus kan hubungan dengan boyfren aku..walaupun rasa bersalah tapi aku terpaksa kerana aku dah jdi milik M.....

This entry was posted on 7:27 PM and is filed under .