Jubor Awek Tenis  

Posted by: Story in

Kat universiti dulu aku ada dua kawan baik, din dengan kalai. Diorang ni memang best fren aku. Kitorang selalu pegi clubbing ngn tengok bola skali. Tp, benda yg kami paling suka wat sama2 ialah balun sorang pompuan ramai2. kalau nak ikut, dah byk bohsia yg kami balun. Dah selalu sangat sampai kami dh kenal badan masing2 sbb bila beromen tu, mesti la semua bogel. Di antara kami bertiga, kote kalai paling besar. Aku kt tengah2 dan kote din plak paling kecik, tp masih lg kira average size.

Satu hari tu, kalai suruh aku bawak balik hana, bdk pompuan yg slalu main tennis ng aku, ke rumah sewa kami. Dia cakap, bila lagi nak merasa cipap budak tennis ni. Aku cakap aku try la tp tak pasti hana nak ke tak. Tekaan aku meleset sama sekali sebab hana excited giler nk dating umah kami. Aku pun tersenyum kegirangan kerana aku pasti lepas ni mesti 2-3 hari dia tak boleh main tennis! Yela, dah pedih kt celah kangkang tu nak main mcm mana?

Bila sampai je kat umah, din ngan kalai dah sedia menunggu. Mula2 tu buat muka baik je. Offer minum la, makan la. Lepas tu, setelah didesak oleh member2, aku pun memberanikan diri tanye hana kalo dia pernah beromen sblm ni. Hana memberi jwapan yg sgt mengembirakan sbb dia ckp dia pernah beromen sblm ni ngan ex boyfren dia. Aku pun bgtau la niat kami kt dia dan dia senyum je.

Kalai yg excited terus cakap, “tunggu ape lg geng, wat keluar la kote tu!”. Kami bertiga terus bukak seluar dan kote masing2 dh mencanak je semua. Hana plak dengan selamba terus hisap kote aku. Aku terkejut gak sbb aku fikir dia mesti segan ng aku, rupanye tak. Lepas tu, giliran kote kalai ngan din plak yg dihisap bergilir2. Kami kemudian baringkan hana kt atas tilam dan terus explore body dia. Din yg bodo tu pegi ambik pisang kt atas dapur lepas tu dia gi cacak kt dalam cipap hana. Menjerit la budak tu. Tp aku cepat2 tenangkan keadaan.

Kami kemudian bergilir2 balun cipap hana sampai aku tgk dh merah2 bibir cipap dia. Lepas tu kalai raba lubang jubor hana. “wah, dara lg jubor pompuan ni!”. Hana mula2 tanak tp kami desak jugak. Aku ng din angkat kaki dia letak atas bahu kami dan kalai plak dok sapu marjerin kt lubang jubor hana. Terkemut2 dia tahan geli. Lepas tu, kalai dengan sekali ayun terus rodok masuk kote dalam jubo hana. “aduh! sakit!”. Aku tengok hana mengetap bibir tahan sakit.

Kalai pulak makin laju belasah jubor hana. “woi! ketat giler lubang jubor awek babi ni!”. Lepas beberapa minit kalai pancut air mani dia dlm jubor hana. Dia cakap takpe sbb pancut dlm jubor tak pregnant. Bila kalai tarik keluar kote dia, aku tgk lubang jubor hana mengembang size syiling 50 sen. Aku jugak perasan ada kesan bintik2 kaler coklat kt lubang jubor dia. Mula2 tu aku confius tp baru aku sedar itu rupanye kesan taik hana! Rupanye sampai terberak awek ni kena balun ng kalai.

Aku ngan din plak pancut kat dalam mulut hana. Bila dia nk ludah din tak bagi. “telan air mani kitorang tu!”. Si hana ni pun terkemut2 la menelan air mani kitorang. Lepas semua selesai, dia pegi mandi dan aku hantar dia balik hostel. Lepas peristiwa tu, hana dah tanak jumpa atau main tennis ngan aku lagi...

This entry was posted on 12:38 AM and is filed under .