shaliza  

Posted by: Story in

Ass'kum,
Actually aku tak reti nak mengarang cerita....tapi asik dok teringat aje...baik aku cerita kan aje. Aku ni sekarang dah berkahwin dan ada anak 3 orang. Tapi sebenarnya bukan bini aku adalah orang yang pertama yang aku fuck!! Tapi ada sorang lagi perempuan yang dapat aku pecah daranya dan dialah yang dapat pecahkan teruna aku. Shaliza!!! nama tu akan aku ingat sampai aku mati...!!!

Dulu aku kerja kat sebuah bank di Bandar Maran, Pahang dan dia berkerja Pegawai Kredit di Sebuah Kedai barangan elektrik berjenama.Pendekkan Cerita...tak payahlah aku cerita pasal tubuh badan ke !!tetek dia ke!!! Puki dia kee!! engkau orang mesti dah tau macamana rupanya...

Nak dijadikan cerita.... aku telah diminta oleh pihak ibu pejabat untuk bertukar kembali bertugas ke cawangan utama di Kuantan. Alamak!!! takkan aku nak tinggalkan buah hati aku kat sini!!!

2 hari sebelum aku berpindah aku sengaja menggatal tanya kat dia aku nak spend the whole night sama dengan dia boleh tak???Tapi dia diam aje dan mukanya masam je. Hmmm!!!dia marah le tu...aku minta maafkat dia kalau dia marah!!!sebab selama hubungan kami tak pernah aku minta benda2 yang mengarut...

Pukul 9.00 malam aku tengah lepak kat tv sorang2..tiba2 bunti pintu rumah diketuk. bila aku buka..Shaliza ada kat depan mata, Cepat2 aku tarik tangan masuk kat dalam ...bukannya apa..aku takut nanti ada orang nampak..almaklumlah bandar maran ni bukannya besar sangat.

Bersambung.....

This entry was posted on 12:18 AM and is filed under .