KENANGAN TERINDAH  

Posted by: Story in

kadangkala aku masih lg teringat kenangan lampau yg sehingga hari ni masih lg menghantui diriku.aku seorang lelaki yg berumur 40 tahun sekarang.benda ni terjadi tatkala aku berumur 15 tahun dahulu.lama sangat dah.tapi sehingga kini kenangan masih terasa dan membuat aku ketagih dengan wanita yg berusia,gara-gara seorang wanita yg aku hormati bernama Dilla@yg sebetulnya makcik aku juga.Dilla adalah seorang wanita yg ada karear dng Company Esso Malaysia,Bujang,berumur 32 tahun waktu tu.tak nak kahwin katanya setelah dikecewakan dng Pak we pertamanya,seorang mat salleh kat tempat kerjanya yg sama ,sebelum balik ke Australia dan meninggalkannya bersama kenangan yg pahit katanya.Pada aku diceritakan segalanya kerana aku adalah anak saudara kemanjaannya waktu tu.Selalunya pada cuti hujung minggu persekolahan aje selalu lepak kat rumah Aunty Dilla.Kat rumah aku bukannya ada apa nak buatpun pasal adik aku yg perempuan kat asrama waktu tu.aku pula yg sulung.Jadi pada Dilla lah tempat manjaku.Benda ni jadi pada waktu cuti persekolahan Hujung tahun 1983 .aku berumur 15 tahun waktu tu.Malam tu kami baru balik makan malam kat The pines,Brickfields.Oh ya Dilla duduk kat Area Sam Mansion,Kg Attap.Jam 11 Malam Dilla manta aku utk mengurutkan kepala yg pening katanya.Aku gosok aje mcm pandai sebenarnya tak tau apa 2 pun,lepas kepala minta aku urut tengkuk pula.Entah mcm mana waktu dia bersandar kat belakang sewaktu aku urut tengkuk batang dah mula naik tegang.Jangan tipu la kalau tak naik waktu tu.Sebelum ni pun dah selalu melancap,cuma tak tergerak hati nak buat yg lebih,maklum saja lah ,pangkat Aunty .Nak mampus klu dia bagitau parents aku.tapi aku tau dia terasa ada bonjolan yg dah membengkak kat belakang dia.Walaupun aku 15 tahun Dilla pula 32 ,badan kami sama aje lebih kurang pasal size baban dia tak besar sangat.Dilla toleh tanya apa yg aku buat.Tak terjawab aku waktu tu cuma bgi tau yg aku terbayang lku aku dapat cium dan pegamg tetek dia aje .itu dah memadai.Aunty Dilla senyum dan nak tau apa yg terjadi seterusnya adalah tak tercapai dek akalku.malam tu bukan nya sekadar aku dapat cium .seluruhnya dari hisap tetek dan main,mlm tu aje klu tak lupa aku kat 3 kali juga aku berdayung.Batang taklah besar tapi ada tahi lalat kat Batang.Faham 2 ajelah.Selapas mlm tu aku selalu sangat kerumah Aunty Dilla.Pantang ada cuti kelepasan ,pasti aku kesana.sekarang aku dah 40 tahun.Aunty Dilla pun dah meninggal dunia 8 tahun lepas,Tahun 2000,Aku pun dah lama kahwin,Tapi KENANGAN TERINDAH yg telah aku lalui dengan Aunty Dilla TElah menjadi satu sumpahan buat aku sekarang.Aku memang kaki sex.Tapi masalahnya aku cuma berselera sangat 2 pada wanita yang lebih berusia dari aku.Tak kiralah 45 tahun keatas,pangkat kakak 2 ke,makcik2 ke,Itu selera aku>kekadang aku terfikir adakah sumpahan itu akan berakhir.Dilla dah lama tak de kat dunia ni.Aku menulis ni pun sekadar melepaskan curahan satu rahsia yg harus aku huraikan dan mengharapkan agar aku dapat mencari pengganti Dilla.Seandainya ada kakak 2 atau Aunty 2 yang gersang sedia untuk menjalinkan hubungan terlarang berasaskan keseronokan semata2 tanpa ada apa 2 ikatan sila hubungi saya-SHAM 012 3984921.Sy Duduk area KL aje.

This entry was posted on 7:51 PM and is filed under .