saiful  

Posted by: Story in

benda ni berlaku mase hari raya thn lepas.kisah ni terjadi mase aku datang beraya kat rumah seorang awek.awek nih nak kata lawa tuh x de la,body dia x de shape langsung...maklumlah dia nih agak tembam, tapik muka dia cute dan berkulit putih.aku ingat lagik,benda nih berpunca dari cerita ali setan <<< ala,adegan yg tipah(lakonan shila majid) tgh main ngan balak dia(luper plak nme balak tuh)... tgh tgk adegan tuh,entah mcm mne aku blh berseloroh "entah ape2 la bodo nya si tipah nih?"...x aleh2 awek aku tuh boleh mencelah plak "tgh sedap,apebenda pon da x igt"..."ceh,mne tau sedap? dah pernah buat ker?" aku tnya awek aku tuh balik... dia snyum jerk... entah mcm mne,tangan aku boleh automatik usap2 tangan dia... dia x mengelak pon...pergh ada can nih... dari tangan, menjalar ke lengan.dari lengan naik pulak kearea breast dia... pergh! aku x boleh kontrol dah mase tuh,semua area badan dia sumernya lembut2 <<< maklumlah dia nih da memang tembam.aku rase dia nih pon da stim smacam... aku terus bukak baju dia... pergh! besar giler breast awek nih?...aku terus isap tepi2 breast dia...pastu ble dia bukak coli,maka tersembul lah tetek dia yg besar tuh...da la besar, putih plak tuh... aku terus isap & gigit2 manja kat tetek dia..."ermmmmmm!!!ahhh!!! sdapnya" awek tuh mengeluh....memang best gler... aku rase ada dlm 10minit aku isap2 & ramas2 tetek dia.mase tuh aku da mcm kna rasuk, satu badan dia aku jilat ngan ramas.maklumlah kalau da tembam, x payah kat area breast,kat satu badan dia pun da lembut(pasal byk daging)... ble dah puas isap & ramas satu badan dia yg lembut tuh, tiba masanya aku bukak plak seluar awek tuh.mak aih! da basah lencun dah spender dia..."mungkin da besttt sangat lah tuh"...ble aku bukak spender dia,cipap dia memang da banjir giler... aku terus jilat cipap dia.. hurm,entah sabun ape dia pakai,ade mcm bau mango sket... lgk sedap aku jilat... "ah,ah,ah..cepatla, sye da x blh tahan dah nih... ah,ah,ah,ah,ah,ahhhhh" awek tu cakap... aku terus bukak seluar aku,maka terkeluarlah konek aku yg da memang cukup tegang dan dah memang banjir ngan air kesedapan... aku trus halakan kepala konek aku kat cipap awek tuh... mula2 aku masuk kan kepala konek aku...lepas tuh pelan2 aku henjut sampai masuk semua batang konek aku tuh... "pergh! memang sedap giler,da mcm main dengan span,memang lembut semacam jerk cipap awek tembam nih... "erm,erm,ermmmm.... laju lgk,laju lgk.... ah,ah,ah,ah...." awek tuh mendengus...aku lajukan sorong tarik konek aku tuh... "yah,ah,ah,ah...ahhhh..." awek tuh mendengus lagik kuat... dlm 10 minit aku aku rse da nak terpancut, aku terus keluarkan konek aku & terus pancut kat atas perut dia(kan mne tau kang termengandung plak)"cret,cret,cret" pergh! byk giler air mani aku...aku x puas lagik, aku terus isap tetek lembut dia tuh sampai konek aku naek balik....ble da cukup tegang,aku suruh awek tuh main aku plak... kali nih aku baring terlentang & awek tuh duduk kat atas aku plak...kali nih biar dia plak yg rse mcm mne nak dayung konek aku...pergh! dia nih memang da lost kontrol agaknya,laju giler dia sorong tarik cipap dia....sambil dia sorong tarik cipap dia,aku bangun sket...pastu dapat jugak isap tetek dia tuh,sambil dia mendayung konek aku...aku rse lama jugak mcm tuh.... dlm 20minit baru aku pancut lgk..."ah,ah,ah,ah" memang sedap giler.... lepas kejadian tuh,byk kali jugak aku main ngan dia, ble membe serumah dia x de kat rumah... p/s:aku pon pelik knapa orang lelaki x suka ngan pompuan tembam ngan gemuk nih...padahal kalau dah kena skali kompem da x pandang pompuan slim2...

This entry was posted on 8:05 PM and is filed under .