Hidup Berzina Bersama Bapak Part 2  

Posted by: Story in

Hai semua, masih ingatkah padaku Aryanti, perempuan asal Johor yanh hidup berzina dengan bapaknya sendiri? Aku ingin ceritakan tentang kehidupan aku setelah aku bersetubuh dengan bapak kandungku sendiri. Setelah berhenti sekolah, aku menjadi 'bini' pada bapakku. Bapak tidak bekerja sepanjang tahun itu dengan menggunakan $20 ribu dolar duit yang dia dapat kelmarin. $40 ribu dolar disimpan ke dalam bank. Aku tidak pernah berpakaian di rumahku sejak kejadian itu. Bapak yang telah diberhentikan kerja, memastikan aku nafsuku dipuaskan kecuali ketika aku datang bulan. Bapak sentiasa memastikan pil perancang sentiasa ada. Badanku sentiasa diisi dengan air mani bapakku sendiri. Tiap tiap pagi kami akan bersetubuh dahulu, selalunya bapak akan menarik tubuhku di atas badannya. Dia akan mejilati leherku yang sensitif lalu mencumbuiku dengan penuh kasih sayang sambil memasukkan batang koneknya yang besar dan padat itu perlahan lahan di pintu pukiku. Untuk membangkitkan nafsuku lagi, bapak akan memastikan batang koneknya menggesel pukiku sehingga air gatal pukiku keluar. Badanku akan diramas dengan kasar, tetekku akan diisap seperti bayi kehausan. Bapak memang benar2 pandai menaikkan nafsu perempuan. Dia suka berbual kasar saat bersetubuh. " Pak... Cepatlah pak..."desahku saat merasai air gatal pukiku mula mengalir "Cepat... cepatkan apa perempuan sial??...jawab Bapak sambil berusaha menggesel pukiku dengan kasar. Tangannya tak lepas menggomoli badanku. "Yanti nak konek bapak.. Cepatlah..."aku merengek "Betul nak konek bapak????... sambil dia menjilat leherku.. "Nak...Yanti nakk cepatlah...Bapak tak sayang Yanti ke?... Cepatlah sayang... Di saat itu, apabila aku sebut Sayang, bapk terus memompa batang koneknya yang sudahpun mencanak ke dasar lubang pukiku. Sambil memompa, kami menhisap lidah masing masing dan menggomoli badan sesama. Bapak akan meramas tetekku dan menggenggam kedua pantatku untuk membantunya memompa ke dalam dasar pukiku dengan kasarnya. Aku akan membalasnya dengan mengikut gerakannya sambil meramas tubuhnya dan membelai rambutnya. Kami berubah posisi tapi batang koneknya tak pernah sekalipun terlepas dari kemutan pukiku. Saat klimaks selalunya datang setelah kami bertempur selama 2 jam. Bapak akan melepaskan air maninya berdas das ke rongga rahimku. Sesudah bertempur, bapak akan memelukku dengan erat dan mencium badanku bertubi2. Jika dia nampak syahwatku bangkit, dia akan menyetubuhi lagi sehingga aku tak bermaya. Selepas bertempur waktu pagi hingga lewat tengahari, bapak akan memandikanku bersamanya.Badanku dibasahi dengan paip air hujan di bilik air. Melihat keadaanku yang masih rasa steam selepas sek, bapak akan mencuba nasibnya untuk menyetubuhiku lagi di dalam bilik air. Setelah setubuh dalam bilik air dan mandi, kami berdua akan bersiap untuk belanja barang masak dan makan. Bapak orangnya mudah iri hati apabila melihat budak lelaki muda sebayaku bermain mata melihatku. Maklumlah setelah menjadi alat takungan air mani bapak, badanku semakin gebu dan menarik. Pakaian yang aku ada kelihatan semakin ketat di bahagian dada dan pantat. Apabila pulang rumah, bapak akan terus membogelkanku dan menyetubuhiku lagi sebagai peringatan bahawa aku adalah miliknya.Setelah bersebadan, aku akan masak untuk waktu petang dalam keadaan bogel. Bapak yang biasanya hati tak senang akan mula menaikkan syahwatku semasa aku sedang memotong barang masak. Sambil menumis, bapak mengangkat kakiku ke atas meja kabinet lalu memasukkan batang koneknya ke dalam pukiku yang masih basah tadi. Sambil menggaul lauk yang kumasak, pukiku dikerjakan teruk oleh bapak. Pada suatu malam dalam saat tidur, aku bangun lalu bersiap keluar kerana merajuk tak dilayani bapak. Aku mengambil wang sebanyak lima ratus dolar dari dompet bapak. Aku memakai tube dress hitam dan kasut tinggi. Aku ingin merasa angin malam di luar. Aku mengambil teksi lalu terus ke Boat Quay, ke disco tempatan tang terbesar dan popular. Sampai disitu aku temui teman lamaku dan teman2 mereka. Masuk ke dalam disko lalu aku terus berdansa dan minum arak. Aku rasa sangat enjoy sekian lama. Di bar aku temui seorang lelaki Melayu bersama teman2nya antaranya seorang Mat Salleh yang kacak dan seorang lelaki Negro bertubuh sasa. Mereka ajak aku berbual dan berdansa sambil minum. " Shall we go somewhere?" kata lelaki Melayu yang aku kenali namanya sebagai Zack "Go where?" tanyaku "Go to my friend, James's place to chill out," kata Zack menunjjukkan ke arah teman Mat Salleh tadi. "Ok.. jawabku. Kami terus beredar dari situ, munuju ke tempat parking kereta. Si James memandu kereta besar jenis Chrylser. Teman Zack yang Negro itu, Lincoln, pun ikut bersama dengan seorang wanita Melayu, Liana. Kami dibawa ke condo yang aku sedar berdekatan di daerah bandar juga, yang sangat besar dan bertingkat tinggi. Biliknya semuanya ada permandangan indah yang menonjolkan suasana bandar Singapura. James mengambil champagne lalu memberikan pada semua. Aku lihat Liana dan Lincoln masuk ke dalam bilik. Kami mula berborak2 sambil melihat VCD wayang Inggeris. Kemuadian kedengaran desah suara Liana dan dengusan suara Lincoln. "I guess they are really gettin on to it" kata James sambil ketawa. "I guess so too..So Aryanti, do you wanna get into action too? , Tanya Zack. Fikiranku mula melonjak dengan perasaan kemungkinan aku dapat menyetubuhi lelali lain selain dari bapakku. Zack mula mendekatiku lalu mencium leherku perlahan. Aku sangat tergoda dengan Zack. Dia mempunyai wajah serupa seperti Shah Rukh Khan. Aku membalas ciuman Zack lalu membelai rambutnya. Tangan Zack mula memelukku lagi mendorongku ke bilik sebelah. Kami mula berbogel sambil berciuman. Kulihat Zack mempunyai batang lebih besar dari Bapak! Tanpa berkata apa kami mula melalukan perbuatan terkutuk. Zack sangatlah romantis dan tidak kasar. Hubungan seks kami sangatlah rasa istimewa dirundung dengan nafsu terbendung sejak kami bertemu. Zack mendorong koneknya perlahan kedalam pukiku. Kami bertempur selama 2 jam lamanya. Tiba tiba James, Lincoln dan Liana masuk ke dalam bilik kami dalam keadaan bogel. Aku terkejut dengan kelakuan mereka. Mereka naik ke atas katil yang aku senggama bersama Zack tadi lalu bersetubuh. James memompa Liana sementara Liana isap konek Lincoln yang sangat besar itu. James kemudian bertanya kami, "Shall we have sex together, Zack melihatku mencari jawapan, aku mengangguk. Pada malam itu kami bertukar2 pasangan untuk mencari kepuasan masing2. Esok pagi, Zack menghantarku pulang. Zack mahu berhubungan denganku lagi. Aku menyimpan nombornya lalu balik ke rumah. Di rumah, bapak sudah menungguku. Aku diheret ke dalam lalu disetubuhi lagi.. Kau pergi mana? Pergi rasa konek lain ke!"jerit bapakku Kalau ye kenape? jawabku lagi Siap kau nanti.. satu hari ini aku kerjakan puki kau perempuan sial! Perempuan tak sudah.. Lambat sikit kasi konek, lari rumah cari konek lain eh!! Pada hari itu bapak tak benarkan aku tidur atau mandi. Aku dikerjakannya sehingga aku pengsan. Aku masih perempuan simpan bapak, tempat takungan air maninya akan tetapi aku tidak boleh lupakan seks bersama Zack dan teman2nya. Di saat ini aku masih simpan nombor Zack. Bapak akan bekerja tidak lama lagi. Inilah peluang aku nanti untuk berhubung dengan Zack. Sekian

This entry was posted on 9:21 PM and is filed under .