Nak tercabut lutut....beb  

Posted by: Story in

Macamana nak mula ekk?!!! Aku ni masih bujang masatu.Kenal dgn sorang wife orang.Pengalaman aku dgn wife org dah banyak....Entah kenapa,aku lebih suka wife org ataupun janda,tak kira umur...body tak kisah..cuma jgn ler berat sangat...Kira tak memilih sangat.. Aku biasa dgn sex sebelum nih...biasa kena oral...tapi dgn wife org nih...pehhh....nak tercabut kepala lutut aku dibuatnyer... Aku kenal dier.So aku deal dgn dier nak jumpa kat bandar Kluang...Aku jumpa dier kat shopping complex...aku park keta aku.Tengah tunggu,dier call aku.Dia kata dah sampai...so dier ajak ke keta dier takut org lain nampak katanya..Aku pun jumpa ler....Aku mmg dah biasa phonesex dgn dier sebelum nie...ermm.. Aku tengok orgnyer..kurus skit..tapi aku tak kisah walaupun aku kurang minat kurus skit nie..Aku nak tengok juga servisnyer.. Sembang jap..dier kata suruh aku bawak keta dier..Aku ajak dier minum...Dier kata pegi BP sebab ramai org kenal dia di Kluang.Ok aku kata... Aku drive sambil sembang2...dgn dier...sampai BP pukul 3 ptg..aku ajak die makan,minum dan tengok wayang.. Sampai pukul 7 lebih... Lepas tengok wayang aku bawak keta ke arah Kluang,abis aku segan jugak mulanya...sebab sejak jumpa dier,tak pernah sentuh lagi bab sex nih.. So on the way tu,aku cuba sentuh bab sex,dia layan..aku tanya,dier ok ker dgn saiz aku..aku pegang tangan dier dan letakkan atas kedudukan cock aku..Aku pakai jeans dan underwear masa tu... Dier pegang,urut2 dan genggam walaupun berlapikkan seluar.. Aku tanya dier suka oral sex ker?Dier kata dier paling suka.. Aku ajak dier check in mana2 hotel...Tapi dier tak mahu.. So aku cakap dgn dier,buat dlm keta ker?Dier kata yer la.. So aku pun turun kat highway Air Hitam.. Masuk highway hari dah gelap,dah 7 setengah kot...dier start kolom...aku bawak slow jer..bahaya kan?saper penah buat tau ler bahaya nyer...dier kolom aku punya ler ganas..best..sampai telur....dalam...die rmmg pandai..kolom punya kolom...sampai ke Tangkak...Dah dekat sempadan Melaka dah...Chehhh...Potong stim...takkkan aku nak sampai ke Melaka kot?Aku cakap dgn dier,berhenti kejap...pakai seluar.Keluar tol Tangkak...U turn..masuk Highway balik...Start kolom balik...tengah jalan...aku dah tak tahan.....aku kata aku nak terpancut dah...dier kata..kalau nak terpancut,dier suruh aku cakap...aku pun berhenti kat tepi jalan...dier terus kolom..aku terpancut..dier tahan pakai lidah dier..aku terpancut dalam mulut dier...pehhhhhhhhhhh..rasa nak tercabut lutut aku...drive dari Jb ke Kluang...lepas tu,kena kolom dari tol Air HItam sampai Tangkak ,dekat 1 jam lebih..pusing lagi..setengah jam lagi..ermmmm..best...penat giler...ituler first time aku kena kolom dalam kereta dan pancut dlm mulut wanita...ermmm..mana2 wanita yang nak kenal dgn aku..aku dari JB..salam perkenalan..

This entry was posted on 7:13 PM and is filed under .