Liza...  

Posted by: Story in

umur aku 16..{thun lpas..} aku ni nk ktakan gila seks ad gak..tp x bpe sgt la.. klo aku jln mne2 je msti aku tngok bontot downg tu(pompuan jek)stim btang aku... time kt klas,aku sllu cite blue kt mmber aku..mmber aku 2 sume same cm aku..tibe2 bru nk cite cikgu da msuk..diiringi skali ngan bdak yg aku x knal..cntik orgnye..putih,gebu,dan teteknya yg mnonjol 2..bsar kot..btang aku tgang..mmber aku sumer tnganga tnok dak pompuan 2..cikgu prknalkan kiteorg psal bdak bru 2..nmenye liza..fuhh sedap nmenye... kt sblah aku xde org..tmpat lain sume da full..then cikgu sruh dia dok sblah aku..wow,pluang doe...aku trus perkenalkan dri aku kt die..hi,sy naim..sy tinggal kt cheras..lalu dia mnjawb...sy liza..sy tinggal kt cheras gak..da 2 kiteorg borak2 ksong la..then aku mntak num tepon dia...loceng berbunyi mnandakan waktu pulang..aku cpat la kuar dri kelas 2..biarkn liza cmtu jek..aku nmpak die bru nk trun tangga..tiba2 dia cm nk trjtuh..cpat a aku slamtkan die..aku trus mndukung die..lmbut rmbutnya..x dpt aku byangkan..die mrenung kt mata aku..aku mrnung mata die..aku mrasekn dia mhu ssuatu driku...die pgang btang aku..terkejut den!!..aku trus mlepaskan die..liza lari tersipu-sipu mlu..aku pown apa lagi a trus blik umah..mlam tu aku men mcj ngan die..aku tnye die npe pgag sy punye 'brang' td???..ktanye,sy nk cbe pgang,sy nk rse...huh,liza ni cm spesies lak ngan aku..aku tnye die ag,awk suke seks ke??dia kate,yup..i minat bnde ni sjak thun lpas..YEAH!!!jwapan yang pling aku nk dengar!!then,die ajk aku pgi umah die tngok cite Blue ari sabtu ni coz parents die gi bali ad urusan kerja..mlam tu time nk tido,aku slalu byangkan time aku main dengan die...kt skola,time 2 cikgu x msok klas ag..tibe2 liza pgang btang aku die rmas2 btang aku..tahu aje btang aku da tgang..umm sedapnye liza..buat la lagi..ari sbtu da mnjelma...aku dtg umah die..bg salam dlu..bsar jugak umah die..mklumlah ank org kaya..die mnymbut slm..die pkai short ngan singlet je..die trus mnarik aku msuk..die tkut jiran die nmpak nnti..die da psang cite blue..die kte x sbar la nk wat ngan u..first,aku kiss mlut die dlu..aku isap lidah die..then aku tnggalkan bju die srta mnggalkan colinyer yg brewanrana hitam..ya ampun!!bpak bsar gile ttek die aku mggentel puting die smpi mrah..aku jilat tetek die cm aiskrim..dia mngerang ksedapan..uhhmm..uhhmmm..sdap naim.. aku mjilat bdan die..aku bkak panties die..bsah dowh panties die..air mazi die bnyak kuar..aku mnjilat sume air2 tu smpi kring..aku jolok jri aku dlm pntat diw..ktat lg..sah dara lgi nie... skang turn die plak..die tnggalkn sluar aku ngan spender aku skali..trkeluar la btang aku yg sbesar 9 inci tuhh..terkejut die..die trus kulum dan isap konek aku...wahh sdapnye..uhmm..uhmm..tlan konek sy liza..die tros mngulom kone k aku smpi kt tekak die..lpas tu..btsng aku x than da..aku mngesek btang aku kt cipap die dlu..bile dah slesa bru aku msukkan btang aku dlm pnntat die yg putih dan ketat..tuuhh mle2 aku buat plan2 dlu..die mngerang ksakitan..ahh..ahh.ahhh..naim..fuck lagi..sayng..ahhh..ahh..ak trus mmpercpatkan dyungan ku smakin lju2..lju..aku nk pncut nie..die kte pncut je dlm pntat i..aku pncut a air mni aku dlm pantat..die..aku pnat..aku mmbiarkan konek aku dlm pntat die..5 mnit kmudian..aku wat doggy style lak..style ni lgi ;ju dyungan aku..smpi di x thn lagi da..die nk jilat btang aku plak..aku bgi je a..die jlat sisa air mazi dian ngan air mni aku kt btang aku..lme gak die jilat..die jilat kpale konek aku..ktenye sdap..konek u..aku nk pncut lg..die kt pancut kt dlm mlut die..aku pncut kt dlm mlut dia..ahh..lega rsenye..da slesai,aku trus pki bju aku blik..aku kiss die dlu sblum blik..tngok jam da kul 7 pm..dan hri yg strusnye aku buat ngan die smpi..aku keje..kiteorg smee brjaya msuk u..da hbis..amik ijazah..aku trus crik keje dlu.ckup bjet aku trus khwin ngan die..bhagia aku..impian je sume 2..bru 17 thun..hish..korng nk cite best..rate au nyer dlu k!!!slamt mmbuat sex yg POWER!

This entry was posted on 9:16 PM and is filed under .