sedapnya konek atuk ku..  

Posted by: Story in

haa...citer aku ni ganas skit kot..siap main ngan atuk aku lagi..citer dia camni,umur aku 16 tahun masa tu,aku dok ngan nenek ngan atuk aku sebab parent aku cerai.aku ni umur je 16,tapi badan aku macam umur 25,bukan gemuk ke ape tapi cutting aku ni ha..tetek aku jangan tanye la besar ke tak,macam buah betik,cantik je kalau kena hayun. adala..aku ni jenis suka berkemban lepas mandi,tapi kat umah je la,lepas mandi tu kain batik aku mesti la basah..sampai nampak puting aku.atuk aku slalu cakap tutup pakai tuala x elok orang nampak,baikkan atuk aku?jadahnyer baik..dalam ati dia terlonjak-lonjak nk main dgn aku.. masa tu nenek aku gi kenduri kat pahang umah sedara aku,atuk aku x leh gi sebab ada benda lain katanye nak kena buat,masa tu cam biasa la aku gi mandi berkemban..aku perasan atuk aku tengok je badan aku,aku jalan cepat-cepat,malula..konon,pastu aku pun mandila.baru lima minit dalam toilet aku dengar bunyi kuak..pintu toilet terbukak,aku x pandang belakang pun,biar la kucing terlanggar agaknye.. tetiba je aku rasa ada orang pegang bontot aku,terkezut aku nengok atuk aku kt blakang,"ape atuk buat ni"..pastu atuk aku cakap dah lama dia idam nak berasmara dana ngan aku,huih..takut aku nengok konek atuk aku yg besar macam kote nigga dlm cdblue yg aku nampak kt dlm beg abang sdara aku ari tu..entah ape gatal pepek aku tah,tetiba je aku rasa nak dimainkan oleh atuk,gilakan aku umur setahun jagung brani buat keje n.aku buat2 macam takut la..konon2,aku pusing blakang..atuk aku peluk aku dari blakang,pelan2 dia bukak ikatan kain batik aku kat dada,dilondehkannye..abis bogel aku,atuk aku ape lagi,diramas-ramas tetek aku,dihayun,ditepuk-tepuk,merengek-rengek aku..pastu atuk aku pusingkan badan aku,terbeliak nengok tetek aku sambil kata besar betul tetek ko ye mira..dengan rakusnya di hisap tetek aku,dijilat dan digoyang-goyangkan,stim betul masa tu aku,tangan atuk aku dah menjalar kat pepek aku,terjinkit-jinkit kaki aku.. atuk aku terus bukak kain pelikat dia ngan tshirt lusuh,dikerjakannyer badan aku dalam toilet,main sambil berdiri,pertama kali konek atuk aku masuk,aku jerit arrhh..atuk..sakit la,atuk aku cakap jap g sedap la tu..aku dah x tahan kesakitan,terus tolak badan atuk aku,aku lari kuar toilet,atuk aku kejar aku,dia tangkat aku heret aku kat bilik tidur dia,dihempasnya badan aku kat katil,lalu atuk aku kangkangkan kaki aku luas2..aku apa lagi,uhh..arghh..lagi tuk,sedap..konek dia masuk kuar dari pepek aku,menjerit-jerit aku malam tu,tapi x pe umah atuk aku jauh pedalaman,xde jiran sekeliling,atuk aku berdengus-dengus henjut aku,huh..kuat tul atuk aku umur 69 masih tegang dan besar koneknya. lepas tu atuk aku tonggengkan aku,style doggie sambil tangan dia ramas2 tetek aku..huih..sedap betul ditala dari belakang,makin rancak hayunan batang atuk aku sambil atuk aku kata"sedap betul badan ko mira,atuk nak main ngan ko puas2,atuk tau ko suka konek atuk kan,betina sundal.."dia bukan marah aku,cuma ala..dirty talk masa main,uh..uh..uh..eranganku,macam macam posing atuk aku buat,suruh aku kat atas henjut dia,naik-turun tetek aku,pap!pap! tetek aku kena tampar,bontot aku ditepuk-tepuk..lama gak atuk aku meranyam badan aku yg montok n,pas 40 minit gitu atuk aku terpancut air mani dia,terbuak-buak dalam pepek aku,dah?blum lagi..di jilat pepek aku yg penuh air mani dia,dia suruh aku isap konek dia..penuh mulut aku ngan konek dia.. pecah la dara aku oleh atuk ku,malam tu kita org tido sebilik bogel berpelukan,atuk aku pulak cam baby,nak isap tetek aku masa tido sampai tertarik-tarik tetek aku..tapi semuanya x abis disitu,nenek aku ada kat pahang seminggu,seminggu tu la,aku dimain oleh atuk ku,sampai dia suruh aku panggil dia abang..kita org main kat toilet,atas meja makan,ikat aku kat katil,pastu tuang susu manis kat tetek aku untuk dijilat dan hisap.aku rasa pepek aku naik lunyai diratah konek atuk aku yg besar tu,romen dlm kolah mandi..best tul la,atuk aku memang pandai berlakon,bila nenek aku dah balik,memang tegas ngn aku pasal sembahyg,kemas umah..tapi asal nenek aku lepa kuar je,mencari la konek dia lubang untuk lepaskan nafsu,sampai bila malam nenek aku dah tido pun brani dia merayap panjat katil aku nk hisap tetek aku ngan main..nenek aku kalo tido,tido mati..sanggup tu,kalo aku kat sekolah kalo nenek aku g umah sedara yg jauh2 dipanggilnye aku balik,kata cikgu aku atuk suruh balik pakcik awak nazak,aku pun pulang dgn tergopoh-gapah,last2 bila sampai umah,atuk aku suruh aku gi duk kat sofa,ada benda nk cakap..rupanya nk main ngan aku,lagi puki aku dirobek dengan kote besar dia,nak x nak aku kena bagi..katanya dosa kalo x bg suami main..masa tu aku bangang skit,budak kampung la katakan..marah tul aku ngn atuk aku,ada ke dia panggil aku dari skolah semata-mata giankan pepek aku yg mjadi kegemaran dia,masa aku marah dia,tengah2 dia sorong tarik konek dia kat gua berahi aku,dia tampar muka aku,pastu lagi ganas dia henjut aku,jangan kurang ajar dgn suami,menangis-nangis aku sambil kena main ngn atuk aku.. skrg aku dah besar,keje kat kl,nenek aku pun dah meninggal,tinggal la atuk aku sorang2 kat kampung,tapi aku memang slalu balik jumpa atuk aku,rindu kat batang besar dia,kesian aku nak biarkan'suami'aku gersang kat kampung..sampai skrg aku masih main ngn atuk aku..atuk tetek dan pepek ku hanya untuk mu..selagi ko x mampus selagi tu la kau nk bantai badan aku,dalam diam2 aku tanye atuk aku mana atuk blaja main ngn aku dgn gaya ganas dan moden,atuk aku ckap dia slalu tengok cd blue,beli kat pekan sebab tu dia tau banyak skill...ohhh..jawap ku,dan lagi sekali aku dibogelkan atas ribaan atuk ku untuk kemasukkan terungnya,ahhh...!!sedapnyer tuk kataku..

This entry was posted on 7:14 PM and is filed under .