azira  

Posted by: Story in

Perkara ini mula berlaku 2 tahun yang lalu, teta[pi masih segar diingatan ku kerana apa yang berlaku dan juga ianya masih lagi berlaku.
Saya bekerja sebagai setiausaha pada orang nombor satu tempat saya bekerja.Dianya berbangsa Inggeris. Orangnya dalam lingkungan 50an, tetapi masih tegap dan kacak.Tinggi orangnya,maklumlah orang amerika.Manakala saya, cuma kecil saperti Sheila Majid,berumur waktu itu 30 tahun,dan sudah beranak 2.
Satu hari saya telah diminta olih boss saya ini untuk mengikuti ke satu seminar diAustralia dimana dia telah diminta membuat satu presentasi, dan olih itu mahukan saya ikut sama membantu. Untuk memendekkan cerita, saya pun ikutlah dia, dan perlu berada disana selama 5 hari. Satelah tiba, hari pertama dan kedua kami sibuk dengan seminar tersebut dan hanya balik ke hotel lewat malam. Masuk hari ketiga berada disana, seminar itu sudah selesai dan boss saya mengatakan hari untuk kita relax. Dibawanya saya berjalan jalan dibandaraya Melbourne dan juga Gold Coasts. Memang cantik tempatnya Pada malamnya dia bawa saya ketempat tempat hiburan saperti nite club dan karaoke.Dikaraoke kami berdua menyanyi bersama manakala dinite club, kami menari.Saya memang pandai menyanyi dan menari,jadi tidak bermasaalah untuk mengikutinya. Entah kenapa,saya juga tidak tahu, mungkin sudah berada berjauhan dan sudah lama kerja dengannya, saya tidak membantah apa juga kehendaknya saperti menari perpelukkan dan dicium pipi saya sambil ucappkan terima kasih salepas menari.Pada hari keempat dan salepas berjalan jalan pada malamnya,dia mengajak saya kesatu tempat yang tidak ada diMalaysia, iaitu sebuah kelab sex. Disitu saya lihat berbagai cara sex dan jenis orang yang sedang melakukannya,termasuk tarian bogel dan sebagainya.Sambil kami melihat apa yang berlaku disitu, terlalu asing bagi diri saya, melihat orang melakukan sex begitu saja depan mata saya.Kami berbual bual sambil melihat tarian bogel dan ada juga pasangan yang melakukan sex dihadapan orang ramai.Saya yang mungkin sudah berjauhan dari suami dan anak anak, merasa bernafsu melihat apa yang orang orang itu lakukan.Apatah lagi boss saya ini memegang badan saya, memeluk dan ada ketikanya meraba saya. Mungkin kerana itu,antara sedar dan tidak sedar,apabila boss saya meraba raba badan saya, sambil memasukkan tanganya dalam baju saya dan meraba buah dada saya, saya melayang.Mungkin boss saya ini sudah berpengalaman dan tahu yang saya sudah lemah, maka bila dia kata mari kita balik dan sambung dalam bilik hotelnya, sayahanya mengangukkan kepala. Sampai dihotel,dipimpin nya saya terus kebiliknya dan bukan bilik saya.Dibaringnya saya atas katil dan terus melakukan sesuka hatinya pada saya.Sambil dia melakukannya, disamping merasa seronok, saya terbayang apa yang saya lihat dikelab itu tadi.Saya lupa suami, anak dan siapa saya.
Saya terus dibuai olih boss saya ini. Walaupun orangnya sudah 50an, tua dari suami saya, tapi permainannya cukup baik dan anu nya juga masih kuat dan lebih besar dari suami saya. Maka malam itu terjadilah buat pertama kalinya saya menyerahkan tubuh saya untuk diratah olih boss saya ini.Entah berapa kali dia kerjakan saya, saya tidak ingat, kerana segala galanya seronok dan sebagai mimpi bagi saya.Sejak malam itu, saya tidak lagi balik ke bilik saya, terus dipindahkannya kebiliknya dan kami sudah saperti suami isteri.
Saya hanya terasa sedikit kelainanan apabila sampai diKLIA, suami dan anak anak saya jemput saya, dan kekesalan timbul dalam hati saya.Tapi itu hanya sementara.Selang 2 hari salepas kembali keMalaysia,boss saya mengajak saya makan tengah hari diluar.Memang selalu kami makan bersama, tetapi hanya makan dan balik.Hari itu salepas makan disebuah coffeee house,boss saya bertanya sama ada saya ingin berehat dihotel tersebut.Saya faham maksudnya dan entah kenapa saya setuju.Dan hari itu, berlaku lagi apa yang berlaku diAustralia.
Hingga sekarang, saya masih lagi meneruskan melakukan sex dengan boss saya ini.Untuk megelakkan suami saya tahu, semuanya dilakukan waktu siang hari waktu bekerja. Bukan sekadar dengan boss saya sahaja, kerana dia telah membawa saya kerumahnya dan rupa rupanya isterinya juga mengamalkan sex terbuka.Ada ketikanya saya dan isterinya melakukan lesbian manakala dia menonton dan ada ketikanya boss saya membawa rakan rakanya, semua berbangsa ingeris untuk pesta sex.
Saya telah jauh berubah dari dahulu, namun saya masih berjaya melindunginya dari pengetahuan suami dan keluarga saya atau pun kenalan kenalan saya. Saya tidak berubah dari pemakaian saperti baju kurung dan sebagainya saperti wanita wanita lain.Tidak berpakaian seksi, tetapi didalamnya,badan saya ini sudah jauh berbah.Jika ada yang tahu apa yang saya lakukan dengan boss saya dan rakan rakannya, pasti tidak akan percaya, kecuali jika mereka lihat sendiri.Saya harap, tiada siapa yang akan tahu.
bertanya sama ada saya ingin berehat

This entry was posted on 11:34 PM and is filed under .