nina  

Posted by: Story in

Fajaria Seks pertama aku berlaku dalam tahun 2004 masa aku dalam tahun akhir pengajian, buat pengetahuan abg2 aku skrg seorang guru yg mengajar di Sek Men Taman…… Aku mengenali N pada 2001 sebagai seorang kawan sbb kami sama2 masuk rotu, & dia adalah bf kpd kawan aku. Selalu jugak aku dgr kawan aku ni bercerita dia romen dgn si N ni, sampai aku pun naik stim. Satu hari kawan aku ni siap tunjuk rakaman henpon dia tgk hisap konek N, cantiknya…. Dalam diam2 aku pun menyimpan perasaan kat N (bukan stim tapi aku betul2 sayang kat dia) Nak dijadikan cerita 2004 kawan aku clash dgn si N ni, aku pun tak tau knp tetapi disebabkan aku baik gak dgn N, aku setuju la jadi pendamai diaorang, Malam tu aku jumpa N di cafĂ© kolej & berbincang…. Rupanya N dah main dgn seorang lagi kawan ktorg tapi budak kolej lain. Time berbual aku boleh gatal mulut tanya “best ke buat seks?”, dia senyum je… Lepas tu dia ajak aku ikut naik moto dia pegi jalan2 kat seksyen 14 PJ, lepas pusing 2,3 round akhirnya dia bawak aku pegi kondo fajaria kat jalan pantai, rupanye sini port dia Kami naik tingkat 4, dia bawak aku masuk satu gymnasium & kunci dari dalam…. Entah ilmu apa dia pakai aku hanya terkedu, tiba2 dia peluk aku dari belakang & terasa ada benda keras menyondol2 kat bontot aku, walaupun aku pakai jeans terasa sangat. Terasa tangan yg sasa merayap masuk dalam t-shirt aku dari belakang Aku menjauhkan diri & mengadap dia, aku tanya “knp ngko buat macam ni?”, dia pun berterus terang yg dia dah lama syok kat aku tetapi tak berani bgtau… indah dunia… rupanya mamat yg aku syok selama ni syok kat aku jgk, Kemuadian dia peluk pinggang aku & cium mulut aku, bestnye… first time aku cium mulut, selama ni aku hanya mendengar hari ni dapat merasa… then perlahan2 dia luruhkan seluar dia sekali gus dgn spender… akhirnya aku dpt tgk live, berurat… masa kat henpon tak nampak sgt N ambil tgn aku & letakkan di kemaluan dia, terasa hangat…. Kemudian dia suruh aku melutut & menyuakan ke mulut aku, aku pun try isap… best gak Dia pun sorong tarik kat mulut aku, best tapi mcm nak termuntah bila terkena anak tekak… tiba2 dia keluarkan konek dia & halakan ke tepi lalu terpancut… kena sket kat t-shirt aku Lepas ni dia pergi toilet jap, nak cuci katanya…. Bila dia balik aku tgk N dah berbogel terus, org pompuan kat sini paham2la bila tgk lelaki berbogel terus first time Perlahan dia tarik t-shirt aku keatas, aku ikutkan saja…diikuti dgn bra, jeans & seluar dalam… dia baringkan aku kat lantai… Baru aku sedar puting aku menegang, & dia terus menggomol aku….berpusing2 ktorg Paling nikmat bila dia gigit tengkok aku & bila dia memainkan lidah kat putting Tiba2 menolak aku ke bawah, membenamkan muka kat kangkang aku… dgn lidah dia yg kesat terasa ia bergerak2 kat bibir vagina aku, & then lidah dia bermain2 plak kat klitoris (mmg best sangat, aku ketagih sampai skrg), lama dia main lidah kat situ… aku dah terpejam2 tahan sedap, tiba2 pur… aku rasa byk betul air aku keluar berbanding sms aku onani dgn jari Perlahan2 N naik atas aku, terasa kepala konek dia kat pangkat lubang aku, dia cakap nak masuk kepala aje… perlahan2 dia masukkan kepala & gerak2kan kat situ Lama2 dia sorong sikit2 & secara mengejut dia tolak terus…. Oh no…. it’s really in, walaupun first time tapi x le sakit sgt, mula2 aje…. Dia pun sorong tarik, badan aku pun terikut sama… dalam sepuluh minit aku rasa macam nak terpancut sekali lagi Tiba2 dia keluarkan konek, dia bgtau dia dah nak terpancut so dia nak cool down kejap, lepas tu dia pusingkan aku & suruh tonggekkn ponggong, sekali tolak je konek dia masuk balik kat lubang aku, diapun sorong tarik dari belakang sambil tgn dia meramas2 bontot aku, aku pun ah…ah.. sampai aku rasa konek dia betul2 padat… tiba2 dia keluarkan konek secara mengejut & pancut kat belakang aku… Kami rehat sekejap & then pakai baju elok2 balik & balik ke kolej kediaman, esok pagi kami bertembung kat dewan makan, tapi kami buat2 tak tau je… kami sempat main 3 kali lagi pastu sebelum tamat pengajian, tak banyak peluang sbb kena amik turn… N ada 2 orang perempuan lain selain aku, kawan aku jugak… diaorang bangga bercerita tapi tak tau aku pun dah rasa…hehe, yg penting aku tau N sayangkan aku, 2 orang lagi tu semata2 nak puaskan nafsu dia saja… Lepas belajar aku masuk KPLI, tak berpeluang jumpa N lg sbb dia sambung MBA kat monash & dia pun dah tukar no pon, dari kawan aku dgr dia dah jadi sales manager kat scomi oiltools… Aku tau dia dah ada org lain….tension gak bila dah gersang, kadang2 aku layan rakaman henpon masa aku dgn N dulu jer… teringin gak nak menggatal kat sekolah ni, tapi cikgu lelaki cuma ada 4 org & semua dah kawin

This entry was posted on 8:04 PM and is filed under .