Pengalaman yang indah  

Posted by: Story in

Ceritanya agak panjang. Aku kenal ngan seorang budak pompuan nih.Tapi biasala budak zaman sekarang kalo tak ringan ringan tak sah. dia baru abis spm dan start keje kat tempat aku keje.di pendekkan cerita aku pon selalu la tengok wayang ngan dia.tak ada siapa ajar dan tak tahu siapa start tapi masing masing tangan dah berada di dalam seluar dalam lawan masing masing. bayangkan lah 1st time pegang cipap. rasa macam nak pancut kejap tuh aje.dan perkara nih berlanjutan sampai lebih kurang 1 tahun perkenalan kami.Yang aku nak ceritakan 1st time aku bersetubuh dengan dia.
Lepas setahun kami berkawan, aku pon di jemput la datang beraya kat umah dia.masa tuh, family dia nak kluar tapi dalam lebih kurang 15 lagi. Kakak dia yang tua setahun dari dia dah kluar ngan balak dia.berkenalan lebih kurang ngan family dia, diaorang pon berangkat la jalan jalan raya. Yang tinggal aku ngan nenek dia.
Untuk pengetahuan, rumah dia rumah kampung, so ada rumah atas dan bawah la..jadi, ruang tamu kat atas dan dapur kat bawah.oleh itu kami di atas dan dia dibawah.. tak sampai 5 minit family dia blah, nenek naik atas dan suruh aku dok kejap sementara nurul buat air. nenek cakap dia nak gi ke rumah jiran sebelah. jaraknya selang 3 buah rumah.
Bila awek aku bawak air naik atas dia terus tanya nenek dia mana?Aku cakap gi umah jiran.Dia terkejut dan senyum."Ye ke???"a ah... jawab aku.bilik dia kat atas ngan bilik kakak dia. so, dia ajak aku masuk bilik dia. pintu tak tutup takut orang salah anggap kami... mana tauu.. kalo nenek dia balik.dia tunjuk album gambar dia dari kecik sampai habis sekolah dan keje.kami berbual dan tah camana dia kluar kejap dan masuk balik. dia rapatkan pintu sikit dan start bukak baju kurung dia...
Aku apalagi... gabra laa... kalo nenek dia balik mampus aku... aku tanya dia tak takut nenek balik ke? dia kata jangan takut sbb nenek dia takkan naik atas. so kami terus buka baju dua dua. nak cepat la katakan. tanpa ringan ringan terus kami memantat.aku baring dan dia kat atas.senang je masuk dan aku rasa awek aku nih dah tak ada dara.... dia ayun sambil mengemut... rasa jangan cakap laa... 1 juta kali ganda best dari melancap.sambil tuh aku ramas tetek dia(sebelum nih pon dah selalu kene ramas)tak sampai 15 minit aku nak terpancut. aku cakap kat dia... dia cepat cepat cabut takut mengandung dan terus lancapkan kote aku. sedapnyer...
Tengah aku nak habiskan sisa air mani aku, kakak dia tolak pintu bilik... terkejut beruk kami berdua... bila kakak dia balik pon aku tak tahu.kakak dia geleng kepala dan bagi amaran nak kasi tau mak dia. dia merayu kat kakak dia dan korang nak tahu apa syaratnyer???? syaratnya bagi dia rasa batang aku... terkejut aku.... takpelah nanti aku sambung lagi..

This entry was posted on 11:32 PM and is filed under .