pertama bagi aku  

Posted by: Story in

Cerita aku mcam ni , aku boleh dikatakan kuat gila sex. aku tak kira waktu akan melancap jika akustim sama da tengok pompuan atau puki binatang.. aku stim juga bila tengok kambing atau lembu atau kerbau dok ngongkek.
kisah bermula macama ni. satu ari aku pegi kebun datuk aku kat hujung kampung . aku kayuh basikal sorang diri sambil bernyanyi dan bersiul.. atuk aku suruh aku ambil kelapa yang dia kait jolok semalam.. masa aku sampai jam lebih kurang 5.20 petang. masa aku sampai aku lihat jiran aku pak tengah tari dua ekor lembunya untuk di masukkan ke kandang. aku tegur dia ,,dia cvakap nak masukkan lembu dalam kandang dan aku beritahu pak mail aku nak kutip kelapa yang atuk aku jolok semalam . pas tu aku pun turun basikal dan letakkan tepi kandang kandang lembu pak mail ... aku terus kutip dan kumpulkan buah kelapa dalam kebun atuk aku tu . dan aku kumpulkan dalam ditepi kandang lembu pak mail..aku nampak pak mail beri makan lembunya dengan rumput yang dipotong dan berlalu balik kerumah nya dan aku teru s kutip buah kelapa seorang diri. hampir sejam aku kutip kelapa aku pun duduk rehat tepi kandang lembu pak mail ,masa tu aku lihat kedua ekor lembu pak mail sedang memangunyah rumput yang disediakan oleh pak mail.. yang sekor tu lembu betina yang agak tua dan sekor lagi itu lembu betina yang muda.. anak lembu yang tua kot.. jarak tak jauh ngan aku .. lerbih kurang 2 meter je.. aku nampak ekor lembu betina yang tua tu dok libas-libaskan ekornya dan aku terpandang pantat lembu tu .. syok juga .. masa aku pandang tu .. tiba-tiba lembu tua tu turunkan punggungnya dan kencing tepi kandang .. aku dapat tengok ngan jelas puki lembu tua tua.. aku mula stim ..aku mula khayal sendiri bila tengok puki lembu tua tu.. aku mula cari idea . aku ambil rumput dalam bakul tepi kandang dan masukkandalam bekas tempat makan tu .. masa aku masukkan rumput aku pegang kepala dan tanduk lembu tu .. dia tak marah kut. aku gosok bawah leher lembu tu.. lembu tak marah dan aku pun masuk dalam kandang lembu itu.. aku tak stim lembu muda tu. sebab puku masih kecil.. aku cuba gosok belakang lembu tua tu.. dia asyik mengunyah rumput yang aku tambah tu . akmu gosok belakang dan ke hujung belakang dan ke ekor .. lembu tu diam je tak marah.. tangan kanan aku cuba gosok di pantat lembu manakala tgn kiri aku gosok belakang.. sambil gosok atas pantat lembu tu jari aku cuba masukkan dalam lubang pantat lembu tu.. tiba-tiba lembu tu gerakkan belakang nya cuba lari .. aku teru s gosok belakang nya .. macam belai belakang dia dan tangan aku masih lagi gosok atas pantat lembu tu .. aku usap pantat nya .. biar lama .. agaknya lembu tu dan geli dan biarkan aku gosok dan belai pantatnya. aku masukkan jaritelunjukk dalam pantat nya .. dia diam je.. aku korek sikit .. lembu tu diam je.. aku tarik keluar jari aku dan aku belai lagi pantat lembu tu..sambil belai aku korek pantat lembu tu.. dan berair siok.. lembu ni stim ke? aku terus masukkan dua jari aku dalam pantatnya .. dia dia je.. macam tahan je.. dan ini peluang aku. konek aku dah kerah gile, aku terus nyusur ke ke belakang lembu dan buka zip seluar aku .. aku pelang-pelan masukkan konek aku dalam pantat lembu itu.. senang masuk sebab pantat lembu tua beb .. besar lubangnya tak rasa apa-apa .. apa lagi dia tak marak aku buat lah sorong tarik konek aku dalam lembu itu .. dia diam je.. aku kuat lah sorong tarik -soromg tarik konek dalam pantat lembu tu.. syok aku sendiri .. syol gile.. aku hairan kenapa lembu tu tak marah kat aku..agaknya dah samapai usim mengawan dia . tapi pak mail tak kasi lembu jantan kat dia..masa aku sorong tarik lebih kurang 10 minit tiba-tiba badan lembu tu mengigil danmerendahkan punggungnya kepada aku ..apa lagi makin rendah pantat lembu mas=kin kuat lah aku sorong tarik.. dan lepas tu lembu tu terus lari dari aku .. dan macam ad lendir keluar dari pantat lembu tu.. akutak pancut lagi.. konek aku tegang lagi.. aku cuba ikut belakang lembu tu tapi dia lagi dari aku... agak dia dah pancut ke? nak buat macam mana ni... aku terus pergi ke arah lembu yang sekor lagi tu cuba gosok pantatnya tapi dia lari .. aku nak buat macam mana ni ...aku tak boleh tahan lagi.. aku tarik tali lembu tu dan aku ikat kat tiang kandang itu badang lembu tu,, bila dan terikat dia tak dapat bergerak lagi masa tiu aku masukkan konek aku dalam pantat lembu tu ..dia cua mengelupur tapi tak dapay dan dia tahan saja ..masa aku masukan konek aku dalam leubang pantat lembu ini aku dapati pantat dia kecil.. aku masukkan konek aku perlahan-lahan. ketat skit hingalah aku dpat masukkan sepenuhnya batang au dalam pantat lembu tu.. aku sorong tarik. makin laju aku buat . lembu meronta-ronta .. makin lahsedap koenk aku .. makin meronta makin sedap.. tiba-tiba dia pun diam juga dan senanglah aku kongkek lambu tu.. lebih kurang 10 minit aku dah tak tahan lagi dan konek aku dah nak mancut.. aku bayangkan kalaulah lembu tu sorang perempuan tentu aku peluk dan cium dia .. tapi aku cuma dapat gosok belakang lembu tu ju...tiba-tiba aku terpancut dalam pantat lembu tu .. aku diam diri .. konen aku penuh masuk dalam pantat lambu tu.. aku terasa macam konek aku di hisap ke dalam oleh pentat lembu tu.. syok sungguh . dia tak kemut tapi dia sedut ke dalam seluruh batang aku.. nikmat tak terhingga aku hari tu.. kemudiannya aku cabut konek aku dan masukkan balik dalam seluar aku dan keluar dari kandang itu selepas aku lepaskan ikatannya.. nikmat sungguh dapat kongkek dua ekor lembu ari tu..bila aku cium tangan aku bau pantat lambu dan aku masih stim bau pantat lembu tu hingga ari ini .. aku tak tahan temgok pantat lembu lebih dari pantat orang kerana first time aku kongkek adalah lembu bukan orang . teruna aku di ragut oleh lembu.. aku mahu kongkek lembu lagi tapi tak boleh sebab aku dah tua.. kat bandar ni mana ada lembu .. ayam ada la. tapi kalu ada bisnes kongket lembu .. aku pasti melanganinya walau sekali ..kepada sesiap yang nak cuba .. cuba lah sekali... pasti tak lupa tapi hati-hati nanti ditendang lembu kena kat konek .. nahas.. kejadian aku kongkek lembu pak mail berulang kali sehinggalah pak mailjualkan lembu nya .. setiap kali aku kemkandang pak mail .. lembu-lembunya mcam dah tahu je .. aku boleh kongkek lembu pak mail .. dan lembunyabtak marahkan aku lagi.. syok nya tak terkata ..

This entry was posted on 12:41 AM and is filed under .