Main dengan menantu  

Posted by: Story in

I ni ibu tunggal. I kahwin masa umur 17 tahun. Sempat kahwin 3 tahun sahaja. Laki I org tua. masa kahwin dengan I dulu umurnya dah lanjut. 51 tahun. I ni kuat sex. Hari-hari nak main. Batangnya pulak boleh tahan besar. Dia pun kuat sex juga. Itu sebab bininya sampai 3. Tapi jodoh tak panjang. Bini tua dia dah kontrol dia. Dia ceraikan I. Saya ada anak perempuan hasil kongsi hidup dengan dia. Dia dah kahwin sekarang ni. Dipendekkan cerita. Sejak I bercerai 22 tahun yg lalu I tak pernah main dengan sesiapa pun. Satu hari menantu I balik. I ni masih cun jugak. Rupa sebijik macam anak I. Tinggi sama, rambut sama panjang, kulit sama putih. I ingat lagi. Waktu itu anak perempuan I keluar pergi pasar. menantu I masih tidur dalam bilik. letih agaknya. Maklumlah pengantin baru. I sudah siap berkemas. I pun masuk bilik mandi. I sudah biasa, semasa mandi, tak pernah kunci bilik mandi dari dalam. Biasalah mandi bogel. Tiba-tiba I terdengar pintu bilik mandi terbuka. Belum sempat I paling belakang, I dipeluk dari belakang. I tahu itu menantu I. I biarkan sahaja, sebab I dah syok. Terasa batangnya yg keras itu tertosok kat bontot I. Bayangkan dah 22 thn tak pernah rasa macam itu. I pun apa lagi. Terus respon. I paling belakang, I tengok dia dah stim habis. I pegang konek dia. I urut-urut kepala batang dia. Dia relak shj sambil membelai-belai rambut I. I hisap kepala dia perlahan-lahan. Panjang jga batang dia. I terus hisap sambil tangan I membelai 2 biji buah yg tergantung itu. Dia pun apa lagi. merengek-rengek kesedapan. I bangun pula. dia tak lengah terus menghisap tetek I. Nikmatnya. tetek kiri hisap, tetek kanan gintil. lepas t dia duduk, mengurut-urut I punya cipap. Geli dan nikmat. Jari kelingkingnya pula menggintil I punya kelentit. Lepas itu dia jilat I punya kelentit. I dah tak tahan. I terus duduk dan kangkang luas-luas. Dia terus tusukkan pelirnya yg panjang itu perlahan-lahan kedalam pantat I. Aduh nikmatnya. Sorong tarik berlaku. ubah posisi pula. Main anjing. I merangkak, dia mainkan lagi. Seronok sungguh. Akhirnya terpancutlah air maninya ke dalam pantat I. panas dan nikmat. Lepas itu I cakap berbisik. Terima kasih kerana melayan mak. Dia terperanjat. Minta maaf, kerana dia kata, mati-mati ingatkan I ni bini dia, tapi sebenarnya mertua dia. I kata tak apa. Mak rela. Kalau boleh hari-hari pn boleh. Sejak hari itu menantu I yg tinggal di Kuala Lmpur, selalu balik ke Kelantan, semata-mata nak main dengan I. Lepas dia main dengan bini dia, dia main dengan I pulak.

This entry was posted on 7:51 PM and is filed under .