aku dan mohsin  

Posted by: Story in

aku sangat sayangkan mohsin.dari kali pertama aku jumpa dia sampailah sekarang.aku masih ingat betapa susah untuk aku mendapat tempat di hati mohsin.bertahun lamanya aku tunggu akhirnya mohsin akur....dia turut jatuh hati pada aku.

kami bercinta dan sangat bahagia.awalnya, mohsin tak mahu terlibat dalam percintaan kerana takut hanyut dibuai nafsu.tapi apabila hati sudah sayang, ternyata sukar mohsin mengekang kemahuannya untuk menyentuh aku

hari itu masih aku ingat....buat kali pertama aku mengadakan hubungan seks.kami keluar dating disekitar ibukota.semasa berjalan - jalan,dapat aku rasakan mohsin teransang apatah lagi aku berkelakuan sangat manja pada waktu itu.tangan mohsin meramas - ramas tanganku.kadangkala tangannya merayap kebuah dadaku.aku relakan saja sebab nikmatnya tak terkata.

sampailah kami melewati kawasan yang agak sunyi di tingkat atas kompleks membeli belah tersebut...mohsin terus menarik tanganku ke kwasan yang agak tersembunyi.

dia merangkulku erat....mengucup bibirku dengan rakus sambil meramas - ramas tetekku dari luar.ketika berdakapan, aku dapat merasakan batangnya keras, terselindung disebalik seluar jeansnya menekan - nekan perutku.tak puas dengan hanya mencium..mohsin menghisap lidahku dengan kuat sambil menjilat - jilat wajahku.agaknya sudah lama mohsin menahan ghairahnya..lantas dia sangat rakus menggomol aku.

tiba - tiba mohsin berhenti, menjrakkan sedikit tubuhnya dari tubuh aku.kemudian kedua dua tangannya menggemgam tetekku dari luar...matanya kuyu merenung padaku...sambil berkata.."abang nak hisap puting sayang...boleh...?".aku hanya mengangguk...dan mohsin terus menyelak baju ku dan menarik coliku ke atas...tersembullah buah dadaku dengan puting yang sudahpun keras terpacak...lama mohsin merenung tetekku...kemudiannya dia mengulu-nguli tetekku.aku mengerang nikmat....aku semakin tak keruan bila mohsin menghisap putingku bergilir gilir kiri dan kanan.lubang farajku berdenyut denyut....mahukan sesuatu..

tiba tiba mohsin mengeluarkan batangnya....sungguh aku geram melihat batangnya yang terpacak...tanpa disuruh...kuramas- ramas batangnya....mohsin mengerang nikmat....sambil aku meramas batangnya, kulihat mohsin memejamkan mata..menikmati ramasan pertama tanganku.kemudian aku terus melutut....mengulum dan menyedut batang mohsin..semakin kuat mohsin mengerang semakin kuat aku menyedut, menjilat jilat batangya....paling kuat mohsin mengerang ketika aku menyedut kepala batangnya...

"arghhhhhhhhh...sayang...abang tak tahan...".sepantas kilat dia menarik aku bangun...membuka zip seluarku dan melondehkannya...tangannya bermain - main seketika di apamku.dia menggentel gentel kelentitku....saat itulah..aku terus menarik batangya menuju kearah apamku.dalam keadaan berdiri...mohsin menghunjamku dengan batangnya yang keras itu....aku menggunakan sebatang jariku untuk menampan laluan batang mohsin agar terarah kedalah lubangku..maklumlah..berdiri...kemudian mohsin mula menghenjut selaju lajunya....sambil merams putingku dan kami bermain main lidah...

mohsin menarik batangnya keluar...mengurut ngurut sehingga maninya terpancut...
kami keletihan

itulah seks pertama aku..........

This entry was posted on 12:19 AM and is filed under .