adikku  

Posted by: Story in

setelah bace semua yg ditulis kt cni, jd aku nk brkongsi kisah hidupku...aku adalah seorang ank kampung dan agak biasa..cerita bermula pd tahun lepas...setelah lme tidak pulang ke kampung, aku pulang...aku mempunyai seorang adik lelaki yg berumur 18 tahun...aku dgn adikku ini terlalu akrab...sejak dari kecil aku rapat dgnnya..sehinggakan waktu die berkhatan pon aku yg jgkan segala ubat2 untuk anu dier..adik ktekan...xde feel la..... kisah ni berlaku ketika ketiadaan ibu bapaku dirumah kerana pergi melawat saudara di sebuah negeri di pantai timur..seperti biasa aku tdo dblikku...aku mngnkan seluar pendek dan simi bertali halus sahaja... pada mlm tu aku xdpt nak lelapkan mata,jd aku guling2...ttp xdpt llpkan mata...sedang aku berguling, adikku mengetuk pintu dan ingin masuk...aku benarkan kerana die jg xdpt lelapkan mata... setelah lme xbrjmp,jd agak rancak perbualan kami..sehinggakan adikku menceritakan kisahnya bersamam teman wanitanya...aku hanya tersenyum..setelah agak sekian lme bersmbang,adikku kate die mngntuk dan nk tdo dkatil aku...tanpa berfikr panjang aku benarkan.. sehinggakan aku tertido..ketika itu aku terkejut adikku mendakapku...namun ketika aku melihatnya,die sedang asyik tdo..ketika itu tgnnya pd bh dadaku..terasa jgk sesuatu...tp aku biarkan...entah mengapap jantungku berdegup pantas.. terlintas difikiranku untuk melihat anu adikku...aku sendiri xdpt mengwalnya..dgn samaran lampu dari luar...aku lihat konek adikku menegang di dalam lenanya..aku memberanikan diri menyentuhnya dari luar...dan adikku terjaga..ketika itu aku bt2 tdo...takot kantoi... mase aku bt2 tdo tu,aku bkk sdikit mata...aku lihat adikku merenung tajam kepadaku...aku cuma diam..kemudian dia cb mnyntuh bh dadaku..ketika itu aku rskan..aaaahhh...geli yg amat nikmat...aku biarkan sahaja... aku bt2 trjaga...adikku terdiam...pe emi bt ni...tyku...dia cakap geram tgk bh dadaku dgn puting yg agak kelihatan..aku trsenyum dan berkata...'emi nak ker...'adikku terdiam dan tnap ddga dia mramas bh dadaku sekuat hati..ahhh...sedap..ttp sdkit kesakitan terasa...die beranikan diri trus menyelak simiku dan menghisap bh dadaku...ketika itu aku rskan sesuatu keluar dri cipapku...terasa basah..aku tnpa berlengah mencapai konek emi...keras...aku selup kedalam seluarnya...aku kengentel2 testisnya..aku minta adikku baring dan aku membuka seluarnya..ketika itu aku trkejut melihatnya.. semakin panjg dn membesar..aku trus lancapkan adikku...kemudian adikku meminta aku berhenti...dia mahu melihat cipapku...aku membenarkan...namun aku tidak benarkan die memasukkan jari atau koneknya keranan kuatir daraku kan musnah..tanpa diduga..setelah dibuka seluar ku, adikku menjilat cipapku dgn rakus... aku rs xtahan...ahaaahhhhhaaaaaaaahhhhhhaaarrgghhhh...geli yg amat aku rskan sehingga terangkat seluruh tubuhku.. aku terasa puas...setelah itu,aku terus lancapkan emi sehingga cecair "duit"nya keluar...emi trus tdo kepenatan...selepas hri itu smpai skrng, aku sering lancapkan emi..ble dier trasa nk mlncap, die akan kebilikku.. sekiaaannnnnn.......sumer rekaan la.....hahahahaha. aku xdak adik lelaki pon...giler ke per nak wat ngan adik sendiri...huh....nikmat jari lelaki pon aku blom pernah rasai...inikan adik sendiri...mafla yer...imaginasi td...

This entry was posted on 9:20 PM and is filed under .