Sakinah  

Posted by: Story in

Aku pegang dua2 tetek dia dari belakang. Perghh kental giler. Dia malu2 kucing dan menepis tangan aku. Tapi dari pandangan matanya aku tahu dia dah stim. Hehehe pelanduk dah masuk jerat. Nafas dia makin kencang, tapi masih kontrol ayu. Aku bawak dia berdiri di depan cermin. Aku nak dia tengok aku bogelkan dia perlahan2. Aku ramas2 tetek dia, biar dia stim lagi. Nampak lutut dia dah semakin longlai. Aku teruskan lagi meramas sampai dia mula dikuasai nafsu. Matanya mulai terpejam. Aku duduk melutut di depannya. Muka aku betul2 di depan cipapnya. Dia tunduk pandang aku macam dah tak sabar nak tunggu aku raba2 dia lagi. Tapi aku saja je nak siksa dia. Biar dia horny betul2. Aku tanya dia, 'Abang nak jilat pantat Kin boleh?' Terkejut dia memandang aku. Serba tak kena. Tapi aku dapat rasakan mesti pantat dia dah meleleh. Aku bawa dia duduk di tepi katil. Dia masih lengkap berbaju kurung. Aku selak kain dia. Dia tak melarang langsung. Confirm aku dapat kongkek puki awek ni. PAstu aku duduk melutut di depan dia dan mulai mencium paha gebu dia. Dia pakai panty warna pink. Memang dah basah setompok kat alur puki dia. Kepala nya mulai terliuk2 menahan syahwat. Kemudian aku cium di celah kangkangnya. Dia mulai mengerang2 kecil. Dah hilang rasa malu. Aku bukak kain dan panty dia perlahan2. Masih tiada bantahan. hehehe, seronok giler dapat ayam dara yang jinak. Baju dan tudung masih lengkap di badan. Aku seluk kedua2 tangan kedalam bajunya dan mencubit kedua2 puting kopeknya yang dah mula menegang itu. Dia menjerit manja, 'Abang, sakitlah!'. 'Sakit ke syok?', aku bertanya. Dia hanya tersenyum sedap. Aku suruh dia tanggalkan baju dan tudung sambil aku mengentel2 ganas kedua2 putingnya. Dia mengikut arahan aku seperti seorang hamba. Kemudian terlintas di kepala aku untuk melayan dia sehingga dia jadi macam perempuan kemaruk seks. Lepas tu barulah aku puaskan nafsu aku. Lagipun batang aku ni memang boleh tahan tak pancut untuk 2-3 jam (hasil dari praktis aku dgn awek2 bohsia). So, misi aku ialah untuk menukar gadis sopan ni menjadi betina kemaruk seks. Sekarang Kin dah aku bogelkan. Tapi aku masih lengkap berpakaian. Biar dia rasa malu2 dengan aku lagi best. Aku suruh dia berdiri sambil mengkangkang kaki. Dia ikut. Aku raba kelentit dia dengan dua jari. Memang dah meleleh air mani dia macam banjir. Dia tersentak apabila aku mengentel bijik kelentit dia. Best agak nya. KAki dia dah mula terketar2 menahan syok. Aku gentel lagi sambil sebelah tangan meramas2 bontot Kin. Aku nak biarkan dia klimax sambil berdiri, baru best. Bila dia dah hampir2 nak klimax aku lepaskan, biar dia frust. Memang kesian gila tengok dia frust. Tapi aku saja nak main2 lagi. Belum masanya lagi Kin. heheheh Aku cuba jolok satu jari dalam pantat Kin, tapi ketat. MEmang konfirm anak dara. Takpela, rezeki aku. bukan senang nak dapat puki bergetah ni. Bersambung...

This entry was posted on 7:39 PM and is filed under .