seks bersama cikgu  

Posted by: Story in

pada masa itu ibuku diminta masuk ke hospital. oleh kerana x dak sapa yg boleh menjagaku ibuku meminta kawan ibuku untuk menjagaku.aku terpaksa tinggal di sana selama seminggu. pada ari 1 dan 2 aku x suka tinggal disana sebab aku tidak boleh tido dgn pakai seluaq dalam saja kerana di rumah aku selalu tido dgn pakai seluaq dlm jer.pada pagi ari 3 aku ditempatkan dibilik sendiri.pada mlm ari 3 hujan lebat n kwn mak aku takut pada petir lalu datang ke bilikku n meminta untuk tido sekali dgnku kerana dia takut petir n laki die g outstation selama sebulan.kawan ibuku bernama sarimah.sarimah ni punya tubuh badan yg menarik n aku sudah lama aim di payudara n punggung yg mantap.pada masa yg sama aku hanya memakai sluaq dlm saja n aku beritahu kwn ibuku n dia kata x mengapa n dia siap tanggal baju n kain batik skali n dia kata bagi sama adil.sewaktu sarimah tido aku cuba meraba payudara yg bersaiz 36C. sedang aku melayan tiba2 sarimah kata padaku kenapa sayang nak x mau mintak. aku dengaq terus mengulum bibir sambil tanganku sibuk mencari kancing bra hitam. selepas itu aku turun mencium payudara n puting dia yg sedap. nafas sarimah semakin x menentu n menolakku ketepi katil n membuka seluaq dlm ku n mengulum koteku bersaiz 7inch. aku berasa sungguh sedap sengga x dapat aku bayangkan. 10minit selepas tu aku menarik keluaq koteku sambil mencari pussy sarimah n memamduku masuk ke pussy dia.setelah 10 minit aku memancut airku kedalam pussy sarimah........ sekarang ini sarimah sedang mengulum koteku n x sabar2 untuk dijolok

This entry was posted on 7:39 PM and is filed under .