kakak2 ku  

Posted by: Story in

aku di lahirkan dalam keluarga yang kaya.ayah dan mak aku bekerja dengan sebuah syarikat terkemuka di malaysia..aku anak tunggal diorang..so aku memang selalu tinggal kat umah sorang2 tanpa teman..hanya orang gaji aku bagi menjaga makan pakai aku. so aku ade 3 orang kakak angkat yang 3 tahun tua dari aku..diorang nie best friend...aku slalunya ajak diorang dtang lepak kat umah aku sebagai teman... satu hari...aku bangun dari tidur...aku rase ade bende melekit kat kote aku...aku tengok ade lendir warne putih..so mase tu terdetik kat hati aku ini lar yang dikatakan baligh tur.. so..malam tu pulak hari minggu...kakak aku nie sumer lepak kat umah aku sebab cuti skolah...so kami pun makan malam..dalam masa makan tur biasenye kitorang berborak..aku pun tanyekan kat diorang pasal bende yang jadi pagi tadi...kak ina salah satu akak aku cakap yang aku dah besar...sebab setiap lelaki memang akan laluinye..so kitorang gelak2 lar pasal diorang kate aku tak malu citer bende tu kat diorang... pas tu..kitorang tengok tv...ngah aku duduk..kakak ida tanye aku..macam mane rupe air mani tu...aku cakaplar.macam lendir jer....dalam masa yang same kakak ina dan kak yati tanyer...diorang nak tengok air mani tu boleh tak..aku cakap lar..macam mane nak kluarkan.. pada mase tu kak ida memainkan peranan die...die cakap takpe..biar di kolom batang aku macam dalam citer blue...so aku cakap lar malu...tibe2..diorang terjah kat aku dan pegang tangan dan kaki aku..aku meronta tapi dalam gelak lar..kak ida mase tu terus lucutkan sluar aku..mase tu kote aku yang 7 inci mase tur..lembik lagi...diusap2nye...pastu kak ina suruh kak ida cepat kolom kote aku...mase tu aku rase kate aku dah ade dalam mulut kak ida...berdecap2...becak kote aku dibuatnye...kakak aku yang lain pun joint mengolom kote aku bergilir2... dalam mase aku berbaring..kak ina bukak sluar die dan terus mencangkung atas mulut aku..mase tu puki kak ina betul2 atas muke aku..disuruhnye aku jilat..aku pun jilat jerlar...masin betul...tapi lame2 aku rase sedap pulak..aku jilat kelentit die dan bibir puki die... dalam mase same aku disuruh kak yati untuk main puki die pakai jari..so aku gesek2 jari aku kat puki die..mule2 tak berair..tp lepas aku masukkan jari aku dalam puki die...mula air puki die mengalir... kak ina yang dah stim terus suruh kak ida berenti mengolom kote aku....aku rase kote aku dah basah dengan air liur campur air mazi aku...kak ina dengan rakus terus mememgang kote aku dan mencangkung atas kote aku...di masukkan kote aku pelan2 dalam puki die..mase tu aku rase kote aku macam di kepit dalam puki die yangsempit tur..die mula mengayak puki die....die menjongket2 bontot die...mase tur aku rase nikmat sangat...dalam mase 30 minit tiga2 akak aku dah masukkan kote aku dalam puki die... pastu..tiga akak aku nie pergi kat sisi meja belajar aku dan menonggeng kan bontot..disuruhnye aku menjolok puki diorang bergili2...dalam mase tur aku meramas tetek2 diorang nie...tetek2 diorang nie kecik lagi..tp boleh lar...asalkan aku rase puas memantat puki diorang..lepas aku gili2kan puki diorang nie...aku terasa macam nak terkencing yang amt sangat..mane lar aku tau itu rase nak pancut air mani aku..so mase tu diorang semua suruh aku berdiri..dan diorang dengan mencangkong bertiga menyuakan muka kat kote aku...kak ina mengolom kote aku..semakin laju die mangolom dan mencengkam kote aku semakin aku terasa nak terpancut.....argh....argh...argh....aku mengerang bile air mani aku nak terpancut..mase tur aku rase nafas aku dah habis...air mani aku terpancut kat muke diorang ade yang masuk mulut kak ina mase die baru nak tarik kluar kote aku dari mulut die..banyak betul air mani aku..melekit2 kat muke diorang...diorang dengan rakus menjilat muka masing2 untuk dapat kan lebih banyak air mani..mase tur aku rase skit terkejut sebab diorang telan air mani aku....diorang cakap sedap.. pada malam tur..kitorang main bergilir2..tapi yang jadi mangsa aku lar..kepenatan macam nak putus nyawa melayan nafsu akak2 aku tiga orang nie...sampai sekarang walaupun diorang dah bekerja jauh..aku masih lagi menjadi pilihan diorang..mungkin aku akan peristeriakn semua diorang..sebab memang aku mampu dan diorang lar yang aku rase dapat memuaskan nafsu serakah aku...skarang kote aku dah panjang 12 inci selepas aku pergi membuat operation kat UK awal tahun lalu...oleh sebab itu diorang dah taknak laki lain...diorang nak jugak batang kote aku..sebab masuk tahun nie...dah lapan tahun aku elayan nafsu diorang....walau pun aku tidak hanya mejalinkan hubungan seks dengan diorang jer....

This entry was posted on 9:21 PM and is filed under .