Anizzzz  

Posted by: Story in

Gua ni tak pandai mukadimah2 ni.Mula terus ajelah ekk. Citenya macam ni,pada 2001 aku ditukarkan bertugas di utara tanah air merangkap 2nd bos la jugak.. Kat opis aku semuanya makcik2. Ada tiga orang yang muda. 2 anak dara 1 bini org.Tapi yang boleh dianggap selera aku tu bini orang tu la. Cutting bleh tahan..anak dah 2. umur die masa tu baru masuk 30 thn,tua 3 tahun dari aku. Aku selalu jugak borak2 dgn dia ni.Aniz namanya. Nama btul ap ntah aku tak amik port sgt. Dalam pertengahan tahun aku dengan aniz ni kena outstation di j.b 4 hari. Dia tanyer aku nak pegi dengan ape pastu aku cakap naik kete dia nak tumpang.Aku o.k jer cakap.Kitaorang pun bertolak malam tu.Memang aku sorang jer yg drive sampai j.b. Kesian nak suruh pompuan drive.Dalam kete aku lebih banyak ayat si aniz ni.dia pun layan gak..ada sikit2 malu la tapi aku straight to the point jer..sesekali kena bab sensitif dia tampar manja bahu aku.Aku trgoda gak dengan tindakbalas dier tu.Kitaorang sampai j.b kul 7 pagi. Check in di hotel 4 star.Mula2 nak amik bilik asing2 pastu aku cakap buat apa nakbazir duit amik 1 bilik dah ler.Aku cakap amik ler bilik yang ada 2 katil.Dia cakap segan tapi aku cap tak payah takut aku nak letak beg aje pastu pegi umah kawan aku. Dia pun setuju..Lepas kitaorang check in aku pun turun ke lobi nak tepon kawan aku alih2 dia cakap dia ada kat k.l plak. Aku pun balik bilik dan aku tengok aniz ni dah siap mandi dan nak turun sarapaan. Aku cakap kat der aku pun nak sarapan dia kata o.k nak tunggu aku kat lobi hotel.Selesai mandi kitaorang sarapan kat coffe house hotel tu pastu borak kosong jer aku citer kat dier tak jadi jumpe member aku. Pastu aku cakap nak tido dia kata takper la dia tak kesah. Kitaorg pun naik bilik dan aku tido mengadap timur dan dia tido di katil dier mengadap barat. Esokner kitaorang pun gi kursus sampai petang hari last tu. Masih takder apa2 yang berlaku.Ingat nak balik malam tu jugak tapi aku cakap letih dier pun cakap nak extend satu malam lagi o.k la.. Tapi malam tu kitaorg pegi shopping,makan2 dan balik hotel jam dah dekat kul 12. Masuk bilik dier ke toilet dan aku lepak tengok tv tapi konek aku ni macam nak memantatttt jer rasanya. Aniz dah bersiap nak tidur mase keluar toilet aku pegi tepi katil dier tanya aku nak sesuatu malam ni tapi dia cakap dia taknak buat pelik2 dengan aku..Aku dah memang tak tahan maser tu dan aku tak pikir panjang terus naik atas katil der peluk dan cium dier. Dier merayu mintak kawal diri dan lepaskan dier tapi aku dah naik giler tengok leher dier yamg gebu tu. Aku terus cuba memperkosa dier tanpa fikir takut aku lucutkan seluar trek yang dia pakai terus aku masuukan tanagan aku dalam baju dia dan hisap tetek dia dengan suasana lampu bilik yang romantik aku menggila....Aku buka cpat2 pakaian aku terus koyakkan kaki aniz dan dia masih merayu sambil menangis tapi aku tak kasi chance treus aku ludah kat lubang dier dan masukkan batang aku yang tengah keras..memang meraung giler dier tapi aku teruskan mendayung lagi sampai aku tengok dier mata dah putih dan aku terus muntahkan air mani aku dalam pantar dier.Lamer gak aku gomol dan rogoldier.Setelah dekat sejam aku rogol dier aku pun puas... Sekarang aku masih lagi mendiami penjara sungai buloh dan menunggu lagi 6 sebatan. Aku kena 12 sebatan 6 dah kena tapi 6 lagi bulan depan kut..NI taip kat cc penjara ni pun sambil berdiri..tak bleh duduk. Sakit sioottt.......

This entry was posted on 12:47 AM and is filed under .