kakdah  

Posted by: Story in

Kenangan ini aku simpan sehingga ke hari ini.Aku anak yang bongsu dalam tiga adik beradik.Kakak dan abang aku menetap di kuala lumpur.Di kampung aku tinggal bersama ibu ku.Ayah aku dah lama meninggal dunia.Kampungku boleh dikatakan agak terpencil dan rumahku yang paling hujung,20 meter di depan rumahku ada sebuah rumah kepunyaan jiranku.Kakdah namanya.Kakdah seorang janda kematian suami.Umurnya dalam awal 30an.Kakdah ada seorang anak berumur 3 tahun.Keluargaku memang rapat dengan kakdah.Dalam usiaku yang sedang meningkat 16 tahun,banyak perkara yang aku ingin tahu terutama mengenai sex. satu malam ibuku menyuruh aku pergi ke kedai membeli ubat nyamuk.Aku hanya menurut apa yang disuruh oleh ibuku.Aku capai basikal dan keluar ke kedai.Semasa perjalanan pulang aku melalui depan rumah kakdah.Aku lihat rumahnya sunyi saja,aku nampak lampu bilik airnya terbuka.Tiba-tiba darah muda rasa berderau.Aku tak tahu dari mana datang perasaan itu.Aku sorok basikal tepi pokok.Matlamatku hanya satu, nak mengendap kakdah.Selok belok kawasan rumah kakdah memang aku tahu.Aku rapatkan badan ke dinding bilik air mencari lubang di celah papan dinding.Dalam bilik air memang sah kakdah sedang mandi.Menggigil badan ku bila ternampak kakdah mandi bogel.Pertama kali aku tengok perempuan berbogel di depan mata.Tak berkedip mataku melihat pemandangan indah.Batangku mula mengeras di dalam kain pelikat.Aku lihat kakdah mengosok badannya dengan sabun.Punggung kakdah cukup montok.Teteknya masih cekang dan puting sebesar anak jariku berwarna coklat.Kakdah membelai teteknya,sesekali diusapnya segi tiga di celah kangkang.Aku belai batangku,geram rasanya.Aku lihat kakdah mengambil sesuatu dekat cermin muka kemudian diletak cermin mengadap segi tiga kepunyaannya.Kakdah mencukur bulu jembut.Tersenyum aku melihat perbuatan kakdah.Habis mencukur kakdah bilas badanya dengan air.Setelah kakdah habis mandi,aku pun cepat-cepat pulang ke rumah.Malam tu aku melancap membayangkan tubuh badan kakdah. Boleh dikatakan setiap malam aku akan menjalankan operasi mengendap kakdah. Satu hari ibuku mendapat panggilan talipon dari kakak ku.Kakakku telah bersalin,abang ipar aku akan menjemput ibu pergi ke kuala lumpur untuk menjaga kakak.Aku tak dapat ikut sebab peperiksaan semakin dekat.Sepeninggalan ibuku,aku disuruh tidur di rumah kakdah.Makan pakaiku nanti kakdah boleh jaga,pesan ibuku.Banyak juga pesanan dari ibuku. peluang keemasan ini dah lama aku tunggu,kepala ku asyik memikirkan macammana nak dapat rasa bermain dengan kakdah.Aku tahu kakdah pun teringinkan batang lelaki.Setelah suaminya mati,mana mungkin kakdah dapat merasa nikmat batang.Aku pernah mengendap kakdah sedang asyik melancap semasa mandi. selepas pulang dari sekolah,aku terus pergi ke rumah kakdah.Aku beri salam tapi tak berbalas.Pintu tak berkunci.Aku masuk,aku lihat anak kakdah,Atan tidur dalam buaian,aku turun ke dapur aku lihat pintu bilik air terbuka kakdah sedang membasuh baju.Kakdah begitu leka membasuh hingga tak sedar aku sedang memerhati tubuhnya hanya berkemban.Batangku mula mencanak di dalam seluar pendek yang ku pakai.'Kak..'aku memanggil kakdah.Kakdah terkejut bila aku berdiri di depannya.'Man ni buat kak terkejut aja la,dah lama ke kamu berdiri kat sini tadi?Man dah makan ke belum?Nasi ngan lauk ada atas meja,kalau man nak makan tunggu kejap kak habiskan baju ni.Aku tunggu kakdah habiskan baju basuhan sambil mataku memerhati lekuk tubuh badan kakdah.Semasa kakdah membilas kain,tiba-tiba kain kemban yang dipakai terlucut menampakan apa yang dipakai

This entry was posted on 7:28 PM and is filed under .