dengan adik sendiri  

Posted by: Story in

masa tu bulan puasa.macam biasa aku dengan adik aku mandi dalam bath tub umah aku untuk hilangkan rasa lapar dgn dahaga.waktu kitorg mandi biasanya kitorg pakai underwear je.

kitorg pon mandi la dalam bath tub tu.

dalam basah2 tu aku tergelincir jatuh atas adik aku tu.aku terpeluk dia dengan muka aku tersembam atas tetek dia.walaupun tetek dia kecik lagi(baru 11 tahun ma...)tapi puting dia dah tertonjol dah.aku pon ambik kesempatan la jilat puting dia.dia ni pulak wat duno je.aku pon ape lagi.jilat dan jilat lagi.lepas tu aku naik kat mulut dia pulak.aku cakap kat dia,"abang nak ajar adik satu permainan yg best sangat tapi jangan bagitau sape2.cuma antara kita berdua je."
dia pon ok la.
aku cium mulut dia macam yg selalu aku tengok kat tv tu.sambil tu tangan aku asyik la meraba keseluruhan badan dia.lepas tu aku turun balik ke tetek dia.kali ini aku tak lepaskan walaupon sedetik.

lepas jilat tetek dia aku pon jilat ke perut dia.pastu turun ke pusaat dia.jaja kegelian dengan perbuatan aku.aku teruskan menjilat sampai ke seluar dalam dia.aku jilat dari luar.ye la.tengah basah lagi.taktau la basah pasal air mani dia ke atau air yg kitorg mandi tu.spender dia pon melekat dkat cipap dia yg comel tu.

aku bukak spender dia.ternampak la cipap dia yg comel tu.aku meraba keseluruhan permukaan cipap dia.lepas tu aku jilat segala apa yg ada kat atas cipap dia.fuh...syok beb...takde bulu lagi...aku teruskan kerja menjilat aku.yg si jaja ni pulak menekapkan kepala aku kat atas cipap dia sambil kaki dia dilipat kat belakang kepala aku.terlebih feeling aku.

aku jilat sampai ke dalam lubang cipap dia.aku tak kisah rasa apa janji adik kesayangan aku ni puas.lepas tu tanpa membuang masa lagi aku pun menghalakan batang keramat aku ke dalam cipap dia.kecik lagi beb.tapi boleh tahan ar.adik aku asyik mengerang je kerja dia.tak boleh nak duduk diam.

aku terasa selaput dara dia.fuh.ni yg tak best ni.aku dengar org cakap benda ni susah kalo batang tak keras betul2.aku pun kerahkan sepenuh tenaga aku dan terus menghentakkan batang aku ke dalam cipap jaja.dia punya la menjerit.aku cepat2 cium mulut dia.aku main dengan lidah dia sampai ilang sket dia punya sakit tu.lepas tu aku main sorong tarik macam yg selalu aku baca dalam buku sex bapak aku.fuiyo...gile ar...rasa macam dunia ni berhenti berputar kejap.

dalam bath tub tu kitorg pon berpusing2 mencari posisi yg best.sambil tu lidah kitorg masih bermain2 dalam mulut dan batang aku pulak masih terendam dalam cipap adik aku.lepas 10 minit camtu aku pon pancutla.pancut kat dalam ar.aku apa tau waktu tu,tau feeling je.hhahaahha...lepas tu aku cium lagi adik aku tu sebelum permainan tu tamat.

sampai sekarang adik aku jadi pemuas nafsu aku dan aku menjadi pemuas nafsu adik aku.kadang2 kawan2 adik aku datang rumah.so aku pon apa lagi.satu2nya jantan perkasa dalam rumah.gang bang ar.best gile.

This entry was posted on 12:38 AM and is filed under .