sepupuku  

Posted by: Story in

kisah ni berlaku waktu aku berumur 15 tahun ..waktu tu aku masih menuntut di asrama lagi. dipendekkan cerita aku balik ke rumah sebab ada cuti panjang, dan pada waktu yang sama cousin aku pun turut sama balik kat rumah aku. cousin aku nih cantik orangnya...tetek dier tak payah cakap lar..besar dan sangat montok heheh..aku ni pun satu ..kalau dier pegi mandi jer..aku akan intai dier dari tingkap belakang..fuh..!! tak tahan beb..aku layan lancap je laa sambil tengok dier mandi..
pada satu hari tuh..waktu aku tengah nak belajar..untuk pmr..dier kata nak join aku sekali..so aku pun tak keberatan laa memandangkan aku pun ada hati dan ada nafsu kat dier..so..malam tuh aku pun belajar laa dengan dier kat bilik belajar rumah aku. waktu tuh parents aku dah tidur..lagipun diorang asyik busy jer ngan kerja..
waktu aku tengah belajar ngan dier tuh..aku pun apa lagi ambil kesempatan laa duduk dekat dekat ngan dier..fuh ..bau dier sedap wey..bau perempuan laa katakan. malam tu dier pakai baju warna putih dengan short jer..aku pulak pakai singlet dengan short gak.
so..waktu tengah belajar tu..aku saja saja la tanya kat dier ..sama ada dier ada perasaan kat aku ke tak..dier cakap ada laa jugak..so aku yang tengah menggatal ni pun memuji2 laa dier . aku sebenarnya tak tahan dengan dier malam tuh..batang aku dah keras waktu tu..dan apa lagi nampak ketara laa..dier pun tanya kat aku apa benda yang terbonjol tue..aku ckap takde apa2..cuba laa pegang..dier pun pegang batang aku tuh.!! aku yanag tak pernah merasa benda nih..rasa macam kejutan elektrik siot..
masa tuh aku terus bukak zip aku dan suruh dier hisap batang aku..dier pun senyap jer..terus jer jilat batang aku ..mula2 dari pangkal sampai ke kepala..lepastuh dier masukkan batang aku kat mulut dier sambil goncangkan batang aku tuh..dier jilat telur aku lak..sambil stroke batang aku..aku moan laa jugak tak tahan sangat.!!
pastuh aku baringkan dier dan kangkan kaki die..aku bukak short dier dan terbaulah pantatnyer yang sangat sedap..aku pun apa lagi...jilat laa denagn rakusnya ..aku bukak bibir pantat dier..pastuh aku jilat semua air dier..sedap wey..tak caya rasa laa sendiri..dier tak usahcakap laa waktu tuh..dah macam orang kena kejutan elektrik astik menjerit jer...
lepas tuh aku kata aku tak tahan..dier pun goncang laa batang aku laju2 sambil hisap kepala batang aku..
last2 aku tak tahan sangat..akupancut kat mulut dier..

This entry was posted on 11:23 PM and is filed under .