tragedi penang  

Posted by: Story in

Bila dengar korang citer..aku pun gian gak nak citer skali… camni…kisahnye berlaku kat penang…masa tu aku gi honeymoon ngan awek aku..cun woo awek aku..dia ni rebutan balak2 kat itm dia.. tapi aku gak yg dapat..cun dia serupalah mcm kalau kris dayanti + siti norhaliza...tapi dia keciklah.. kecik dan cute... breast dia beso dan suara dia menggode.. aku kerap gi honeymoon ngan dia..tetiap tahun tak pernah miss… tapi tak macam tetahun lepas…tahun ni (2001) kitorang gi berdua je…tahun lepas join ngan couple lain. Kawan kitorang gak lah… la ni gi berdua je… aku tak budget nak romen sbb kitorang couple bersih punye..pegang tangan punye…ngan awek lain bleh la aku projek tapi ngan dia ni..stok bini kan takkan nak buat perojek kot…sampai kat hotel tengah hari ahad…awek aku nak masuk bilik cepat sbb dia kata nak tengok melodi..aku pun oright la..lepas tgk melodi…dia mandi..aku bantai tido letih siot…
tetiba aku terjaga dari tido..aik maner lak awek aku ni…takkan tak abih mandi kot…tetiba nak terkencing lak…aku gi lah toilet…pintu tak kunci..masuk-masuk je…awek aku tgh cukur bulu dia..melompat dia terkejut..aku lagilah terkejut sbb aku tatau lah plak dia ada dalam…”sori-sori” aku cakap…baru nak kuar dia panggil…”meh la sini” aku gi lah…aku cakap nak kencing… dia kata kencinglah…aku cakap segan sbb dia ada kan..dia cakap takpe…tak tengok pun..aku pun main pancut le lah dlm tu..dia plak mandi kat shower bertutup..aku kencing pun slow sbb stim kan…geramlah plak aku tgk dia..aku bukak baju…terus join dia mandi…dia terkejut skali lagi…aku terus cium pipi dia..memula dia menepis…aku cium mulut dia..pakse-pakse…kalah gak dia…aku slowkan air pancut tu..aku kiss dia..dia punye lidah cakap ko…siap nak sedut lidah aku tu…aku tepis je…tapi terkena gak skali dia…aku cium tetek dia…tapi pantat dia takde lagilah…lama gak aku ringan2 ngan dia kat bath tub tu…lepas mandi sesama…aku lap dia, dia lap aku pastu dgn satu towel je kitorang kuar dr toilet tu...terus ke katil...sambung cemolot lagi...ringan-ringan lagi sampai ke malam...aku korek puki dia..dia ramas konek aku...dia sedut lidah aku sampai bercincin lidah aku.betul beb...cincin tu... makan pun order dari atas je..
kitorang ke penang 4 hari 3 mlm..so selama itulah kitorang tak kuar bilik..kuar pun kejap je...cleaning sampai call nak tanya bila nak kuar sbb dia nak bersihkan bilik kitorang. So mlm tu cium molot cam biaselah...berlucap-lucap...aku korek puki dia sampai basah...aku bite breast, perut, peha, jilat puki dia sampai dia mengerang keras...basah katil tu ngan air dia je..dia hisab konek aku mak datuk nikmatnyer...giler..terasa mcm diawang-awangan...tak tahan beb..last2 terpancut gak dlm mulut dia..dia telan..1/2 jam pastu stim balik lepas dia urut dan isap...la ni aku target puki dia jek...dia punye mengerang..uii..menggeliat..terangkat bontot...air banyak tu...aku gosok atas bibir puki dia je...dia cakap masuk la—masuk la..ish dia ni...aku dah ilang ingatan dah ngan dia...aku sekali cucuk je...kemut dia mak datuk ketat giler...nak terpancut dibuatnye...aku tahan...aku sorong tarik..dia punya kemut sampai nak pengsan aku menahannya...30 minit pastu aku nak panjut dah..dia punye climax jgn cakap setiap 5 minit tu...sampai dah tak larat bukak mata dah..aku cucuk pun dia buat dekk je..last2 aku ackap nak kuar dah ni..dalam ke luar..dia tak cakap..aku panjut dalam je lah..sbb nak jadi bini kan..kenalah buat anak...terlena aku lepas tu...sesedar 2 jam pastu...dia tgh urut konek aku lagi...terus stim balik...konkek lagi....sampai 3 hari berikutnye...bite kat badan dia jgn cakap..mcm kena campak dah..badan aku pun dah mcm kena pukul teruk..nikmat yg tak terhingga...
hingga skang lagi aku masih kongkek dia..siang dan malam..sbb dia dah jadi bini aku 2 minggu lepas..ekkek best woo..sapa yg dah gian sangat kawin lah weii...

This entry was posted on 11:31 PM and is filed under .