kerana kau...  

Posted by: Story in

Aku berkenalan dgnnya melalui ruangan irc...utk pengetahuan semua..aku sudah bersuami...ada anak seramai 4 org..dan aku masih muda...dia juga sudah beristeri..punya anak seramai 6 orang...setelah pemergian suami ku ke luar negara,atas urusan pekerjaan,dan menetap di luar negara selama setahun,aku jadi sunyi dan rindu,lalu akupun menjinakkan diri dgn ruangan chat...utk menghilangkan kesunyian pada mulanya,di sinlah aku berkenalan dgn lelaki ini,namanya Adam.Adam berumur 31 tahun,semasa aku berkenalan dengannya,aku suka padanya,dan suka berkawan dengannya,kerana bagiku Adam berwatakan dewasa,tidak setanding dengan umurnya,kami akhirnya bertukar nombor telefon dan berbual panjang,beberapa waktu lamanya.Sehinggalah pada suatu hari kami mengambil keputusan untuk berjumpa.Sebelumnya kami pernah membuat fon sex dan menyatakan perasaan rindu di telefon...dan bila tiba waktu berjumpa memang lah adatnya..kami berasa malu..tetapi sempat juga menghulurkan tangan tanda salam perkenalan..atau mungkin lebih tepat..salam PERJUMPAAN.Sebelum pulang,dia sempat juga memberi ciuman di pipi ku,entah kenapa aku cuma menerimanya tanpa ingin membantah sedikit pun..inilah bermulanya kisah kecuranganku terhadap suami ku yang tercinta.
Entah kenapa,pada suatu hari kami telah bertengkar.aku begitu marahpadanya,sehingga menyebabkan aku ingin menjumpainya..kebetulan pada hari itu adalah hari ulang tahunku,bila sudah berjumpa...dia menciumi ku,aku terkulai di pelukan hangatnya..sudah lama aku tidak merasai pelukan hangat dari seorang lelaki,walaupun bagiku...dia tidak cukup pandai memainkan peranan dalam berkucupan,tapi kegersangan ini memaksa aku untuk menerima dan malah aku cukup terangsang,lalu dia pun meramas kedua tetek ku...kami sudah sama 2 berpengalaman..jadi tiada masalah..dan tanpa menunggu lama dia melepaskan coli ku,,dan terus menggentel puting ku,,aaahhhh aku merasa enak dan sungguh mengasyikkan..Adam memainkan lidahnya di puting susuku,dan aku menikmati belaian lidahnya dengan penuh khusyu' dan penuh di alam hayalan...aku merasa aku tidak perlu berdiam diri,lantas aku pun mencari sesuatu milik kebanggaan lelaki,ternyata senjata ampuhnya itu sudah terpacak dengan gahnya di sebalik seluar pendek nya...ahh...Adam pun ikut merasakan nikmat tiada bandingan itu..dia lantas membisikkan sesuatu..."Sayang..are u ready ???""if you're not..I wont do it.."alaaaaah..itukan budi bahasa orang yang berkehendak..macamlah aku tak tau...yang dia tu berharap aku berkata YA!perlahan aku mengangguk...menunjukkan respon yang padu supaya Adam tidak merasa janggal dan tidak teragak2 melakuakannya denganku...
dan akhir nya senjata ampuhnya melewati benteng nafsuku...menusuk telaga ghairah ku...aku teramat suka mendengar rintihan lelakinya...itulah yang amat ku gemari bila bercumbuan dengannya hingga ke saat ini...kami masih lagi melakukannya...aku amat menyukai senjata nya ya ng cukup besar....aku dapat merasakan kehadirannya dalam lubuk ghairah ku ini...Adam juga menyukai ku..kerana isterinya tidak sehebatku dalam memainkan adegan ranjang..dan atas kehebatan ku itulah aku merasa dia masih kuat beratahn dengan ku hingga ke saat cerita ini ku karang...sekian..Adam...I know this love won't last forever but I promise..I will never forget our precious moments together..and making love to you was so wonderful...

This entry was posted on 11:24 PM and is filed under .