Papa nakal di TC  

Posted by: Story in

Nama saya Papa(bukan nama sebenar) seorg pelajar di sebuah kolej di kuantan. Gf saya pun studen kolej saya gak. Kami memang suka wat seks ringan2, kis2, raba2, tuh biasa aa, asal ada peluan jerr, kami akan wat semua tuh, cuma blum buat persetubuhan jerk. Nama Gf saya Mumy(bukan nama sebenar). Selalu nyee kami wat ringan2 dalam pangung wayang kat mega, or dalam kete. Saya pernah sekali membawa Mumy ke umah sewa saya dimana saya menyewa bersama-sama dengan kekawan kelas yang lain. masa tuh kekawan saya semua balik kampung, so saya bawak ar mumy tidur dengan saya malam sabtu, dier lagi seronok dapat tau saya nak bawak dier balik umah, maklumlar, perempaun lagi kuat nafsu dari lelaki. Masa kat umah sewa tuh, kami tidur sama tak pakai pe2, kami wat ringan2 jerk, sebab saya cuba nak beromeng dengan dier, tp lubang pantat dier kecik sgt, tak muat batang aku nak masuk, mumy menangis masa aku nak masuk kan batang aku. so tak sampai plak hati aku nak tgk dier menagis, so aku dengan rasa berat hatinyee, tak jadi aa masukkan batang aku...(frust giler). Lepas jee tak jadi nak masuk tuh, aku trus tidur(wat2 majuk aa kononnye). Esok pagi2 lagi aku dah anta dier balik, aku tak nak bercakap dgn dier,konon2 merajuk ar, nak buat dier mengalah. Selama 5 hari aku tak angkat dier tpn, tak balas sms dier. akhirnye aku berjaya wat dier mengalah, hari Rabu dier sms aku, dier cakap dier tak leh kehilangan aku,walaupun baru 2 bulan cauple, tapi mumy dah syang kat papa sgt2. huhuuh, dah makan umpan ar nih, aku reply sms dier, aku cakap yang kalo btol2 sayang kat papa, mumy kene buktikan, mumy kene serahkan semua kat papa(maksud aku dara dier ar). Mumy setuju akhirnye asalkan aku kene setia dengan dier, aku janji ar aku setia(padahal aku ada 2 Gf lagi). Ari Rabu tuh dalam pukul 6 ptg, aku jemput mumy kat umah sewa dier, aku teus bawak dier ke TC(teluk cempedak). aku ingatkan nak sewa hotel, tapi dier cakap tak nak cozs banyak serbuan oleh JAIS kat kuantan sekarang, so aku tak tau nak wat projek kat mana dah, so kami lepak2 kat tepi laut jap kat TC, tetiba ari hujan, so kami trus gi kat kete, jam baru pukul 9 mlm, tapi hujan lebat sgt, kete aku plak jauh dari kete lain2, dah ar hujan lebat, so aku rasa tak kan ada org nampak kalo aku ringan2 ngan mumy dalam kete nih. Aku trus turunkan penyandar kerusi mumy, biar mumy baring. Aku trus cium2 mulut dier, dier yang dah selalu wat kis2 ngan aku nih trus melayan, aku masukan tgn dalam baju dier, trus meramas buah dada dier yang muat2 tangan aku jerk, dier merintih kesedapan. aku makin geram bila tgk muka dier yang stim tuh, aku trus bukak baju dier, and suar dier, tinggal spender jerk, aku ramas2 dada mumy dan aku gosok2 cipap dier dari luar spender. Mumy merengek kesedapan. Badan mumy dah tak leh duduk diam, terangakat2. Aku memang suka tgk mumy dalam keadaan macam nih sebab buat aku makin stim. aku tangalkan spender dier, dan aku trus jilat2 cipap dier, lagi ar mumy merengek. Mumy dah mula mengeluarkan lagu2 yang sedap didengar, aaaaahhHH!!!! aaaaahhhHHH!!! aku makin geram dengan dier, aku trus bukak baju and seluar jeans aku, pakai boxer jer. aku baring atas mumy walaupun sempit sebab dalam kete, aku kis2 mumy dah aku cuba masukan batang aku dalam mumy punya cipap. dier cuba mengelak sebab sakit, tapi aku ugut dier dengan janji dier siang tadi, nak tak nak, mumy mengalah. Aku kis mulut dier sambil cuba menekan supaya batang aku dapat masuk dalam lubang kenikmatan mumy. Lubang mumy kecik sangat, maklumlar, anak dara lagi, lubang cipap dier muat masukan anak jari aku jerk, aku tekan sekuat hati supaya dapat masukan batang aku yang sepanjang 10cm nih, mumy menjerit kesakitan dan cuba menolak badan aku, tapi aku tekan jugak sekuat hati. Akhirnye dapat gak masuk separuh. aku berhenti dulu sebab dier dah menangis2. aku tenangkan mumy, aku kis2 dier, isap2 punting dier, dari menangis, mumy bertukar merengek semula sebab aku isap2 punting dier. selepas mumy dah ok, aku tekan semua slow2. kali nih dier tak menagis kesakitan, tapi mcm menahan kesedapan jerk sebab dier suruh aku masuk sampai habis. 10cm batang aku dapat masuk sepenuhnye dalam lubang mumy, tapi sakit sikit batang aku sebab sempit sgt. aku biarkan batang aku dalam lubang mumy selama beberapa minit untuk lubang mumy menerima kehadiran batang kelakian aku tuh. bila dah rasa selesa sikit and dah tak ketat sangat, aku mula aksi tolak and tarik. mumy makin ganas bila aku mula wat aksi tuh. dier plak yang paksa aku laju2 lagi. bunyi2 hujan lebat di luar kereta tak ku dengar dah, yang ku dengar hanya lah bunyi2 kemerduan dari mulut mumy. Suasana sejuk bertukar menjadi panas. lama gak aku bertarung dengan mumy, 10 minit gak ar aku wat tolak and tarik tuh. aku perasan yang mumy dah klimask 2 kali masa aku wat tolak and tarik, sebab aku terasa air panas keluar dari lubang cipap mumy. Bila aku dah terasa nak pancut, aku keluarkan batang aku dan aku baring kat tenpat duduk pemandu dan suruh mumy isap sampai kuar air mani aku. aku tanya mumy, dier puas ke tak dan dier cakap dier nak lagi, aku suruh dier baring atas aku lak, kali nih dier plak yang buat apa dier suka. aku lagi seronok sebab dapat tengok buah dada tergantung and bergoyang2 semasa mumy wat aksi yang dier suka. huhuhuhu.....

This entry was posted on 12:23 AM and is filed under .