Aku tak rela...  

Posted by: Story in

Aku seorang budak perempuan yg berusia 16tahun..dalam usia begitu, sudah tentu tubuh ku cantik dan tegang. Maklum la badan tgh nak naik..Satu hari mak aku minta aku pegi kedai belikan barang. Aku pun pergi la dgn memakai suar pendek aras lutut dan t-shirt yg mengikut bentuk dadan.aku bukan suka sgt pi kedai tu sebab anak pakcik kedai tu pernah raba tetek aku, tapi aku lari..ntah macam mana hari tu masa aku pi kedai, pakcik tu tak de yg ada anak dia ngan 2 org kawan dia..kedai lak masa tu nak tutup.Aku yg sudah biasa dgn kedai tersebut terus masuk ke dalam mengambil barang2 yg mak ku pesan..tapi malang sungguh nasib ku, anak lelaki pakcik itu dan kawan2 nya terus menutup pintu kedai dan mengunci nya.Kini dalam kedai tersebut hanya ada aku, amin, botak dan bala. Aku meminta amin unt membuka semula pintu tersebut, tapi dia menjawab " kawan2 atul minta kita bukakan kedai dia"..maka berebut la botak dan bala untuk menarik seluar ku lantas membogelkan ku..amin hanya ketawa..kemudia amin mencium seluruh tubuhku..bpotak dan bala hanya memegang tangan ku agar tidak melawan..kemudia dgn penuh nafsu amin meramas tetek ku sekuat hati dan mengigit puting ku..aku menjerit tetapi mulut ku telah diumbat ubi kentang..amin memperlakukan tubuh ku seperti aku isteri nya..kemudia dia meminta kawan2nya buat aku duduk mencangkung sambil dia dibawah menjilat dan mengigit kelentit ku..amat seksa ku rasakan ketika itu..kemudian amin mengambil sebiji sayur terung yg kurasakan agak besar, dan menujah ke dalam puki ku..aku terasa sakit yg amat sgt..aku menangis tetapi mereka ketawa melihat darah yg kuar dari puki ku..kemudia seorg demi seorg memasukan batangmereka ke dalam puki ku..yanag amat menyakitkan apabila amin menjolok pui ku..manakala bala mejolokkan batang nya ke dalam bontot ku..botak pula mengisap puting ku..aku amat terseksa ketika itu..mereka menebak air mani merka ke dalam puki ku..setelah mereka selesai, ku lihat membuak2 air mani mereka keluar dari puki ku..aku terasa sakit..kemudia amin mengugut sekiranya aku memberitahu sesiapa tentang hal ini, gambar bogelku yg mereka ambil menggunakan camera hp akan mereka edarkan kepada kawan2 yg lain..aku tiada pilihan melainkan mendiamkan diri..sampai di rumah ibu ku pula memarahi ku kerana lambat pulang, aku hanya menjawab aku terserempak dengan kawan lalu bersembang,, hakikatnya hanya aku yg tau..semenjak dari haroi itu, amin selalu mengajak ku membuat hubungan sex dengan nya sehingga la sekarang dia menjadi suami ku kerana dia telah bertaubat dan kesal dgn apa yg telah dilakukan padaku.bala dan botak tidak diketahui kemana..kerana mengikut keluarga mereka berpindah dan kami terputus hubungan...aku kini bahagia bersama amin walaupun dia lah yg merosakkanku..aku kini telah mempunyai 2 orang anak ygy comel dan min berjanji dgn ku unt memberikan anak2 kami didikan agam yg sempurna agar mereka tidak menjadi sepertinya..

This entry was posted on 7:14 PM and is filed under .