Pengalamn Pertama  

Posted by: Story in

Dua minggu lalu, aku melalui pengalaman seks pertamaku. Namaku Zam,22. aku tidak pernah mempunyai hubungan cinta dengan kawan2 perempuan apatah lagi mengadakan hubungan seks dengan perempuan. Sikapku yg terlalu fokuskan kerja menyebabkan aku jauh dari perempuan. Tapi,seorang gadis, Nasya, begitu memikat hatiku. Hujung minggu, aku ke pasaraya NSK di Selayang. Mataku melirik pandang pada sepasang tubuh. T-shirt dan jeans pada tubuhnya memang menarik pandangan lelaki. Itulah Nasya, peniaga makanan ringan di pasaraya tersebut. Lantas aku menghampiri kedainya. Ingin juga aku memikat perempuan ini, desis hati kecik ku. “Kak, ada jual asam tak? nk yg manis macam tuan kedai ni” tersenyum dia mendengar soalanku. Manis. aku menyambung perbualanku sehinggalah melarat kepada benda2 lain.yg aku paling happy bila dpt nombor telefon dia. Seminggu kemudian, aku menghubungi Nasya, ajak keluar tengok wayang. Pukul 11 malam selepas Nasya habis bekerja kami keluar. Dia pakai jeans hitam dengan t-shirt sendat pink. Dressing favourite katanye. Di dalam panggung kami x menonton sangat cerita Harry Potter tu, hanya borak2. lagipun xpela buat bising malam2. orang pun x ramai sangat. “Zam, boringla cite ni.Balikla Zam. Kita enjoy2 kt luar,lagipun saya pening kepala skit ni” pinta Nasya sambil kepalanya melentok ke dadaku. Manja. “Jomla, kita nk pegi mana?”tanyaku “Balik rumah Nasya nak?”ajaknya sambil tangannya menggosok2 dadaku. Jarinya dimain-mainkan di tetekku. Gatal. Kami balik ke rumahnya. Masa atas motor bukan main rapat Nasya peluk aku. Sejuk katanya. Aku dah rasa tegang. Tangan dia plak turun naik kt perut dan ari-ari aku. Nasib baik xsentuh kote aku. Sampai rumah dia, Nasya suruh masuk bilik dia. Takut kawan serumah dia terjaga. Masuk je bilik dia bukak radio. Kami berdua parking atas katil. Aku menyandar di kepala katil. Nasya plak meniarap di tepiku. Dia kata pening makin kuat. Aku dengan baik hatinya terus menawarkan diri untuk urut dia. Kami duduk mengadap muka. Aku menurut kepalanya slow2. Kemudian turun ke bahu. “Tak jalan la awak urut Zam, pening lagi. Awak kene cium skit dahi saya, baru ok”katanya sambil tersenyum manja. tertelan air liur aku mendengar tawarannya. Aku dengan penuh kejantanan mencium dahi. Best giler tau.itu baru dahi. Biasala, aku ni xpenah sentuh pempuan macam tu. Tiba2 Nasya mengganas. Ditarik kepala aku dan dicium2 seluruh mukaku. Aku lemas dalam keseronokan dan kenikmatan. Tanpa disedari bibir kami sudah bercantum. Aku merasai buat kali pertama kenikmatan bercumbu. Aku menghisap bibirnya. Nasya begitu tenang. Mungkin dah biasa kot. Dia menhulurkan lidahnya ke lidahku. Kami bermain2 lidah. Nikmatnya xdapat aku nak gambarkan untuk orang pertama kali merasainya macam aku. Nasya merebahkan badan aku. Dia on top. Kami berpelukan sambil lidah kami pantas mengulum. Kami sama2 menghisap bibir masing2. Lenguh mulut aku dibuatnya. Aku mula nak menunjukkan kejantananku. Aku menukarkan posisi. Aku on top. Sambil bertukar2 posisi kami menikmati tubuh masing2. “Zam xpenah bersama pempuan ke?”Tanya Nasya. Mungkin pelik nagn aku yang sedikit kaku. “Tak pernah, ni pertama kali”jawabku "Owh, so malam ni sy bagi yang special untuk awk. Malam ni saya nak bersama awak.” Terangnya sambil tangan menarik baju ku. Aku pun menanggalkan t-shirtnya. Terpampang depan mataku buah dadanya berbalut dengan bra pink. Nice. “Zam, tolongla bukak bra saya, pastu hisap ek” pintanya menggoda sambil jarinya membelai2 wajahku. Aku terus membuka branya. Dengan x sabarnaya aku meramas sebelah teteknya. Sebelah lagi aku jilat putingnya. Menggeliat kegelian Nasya. Besar jugak tetek nasya. Lenguh tangan aku nak ramas. Nasya bangun menindihku, mencium ku dari leher sampai ke perut. Dia membelai manja perutku. Tangannya pantas membuka zip dan menarik seluar ku. “wow, black in colour.” ceh, sempat lagi dia bergurau pasal spenderku. Nasya mengusap kote ku dari luar. Aku dah tegang. “Zam, nak ice cream blh”Tanya Nasya. “Silakan tuan puteri” aku memberi izin “Dah ada orang kulum ke sebulum ni?” tanya Nasya “Takde. Awk yang pertama”jawabku “Saya rasmi ek” tersenyum manja Nasya bertanya sambil menarik spenderku. Dilurutnya kote ku yang xcukup tegang lagi. Disentuh lidahnya di kepala koteku. Macam nak karen aku rasa. Gitu ek rasa kena kulum. geli xtau nk cakap macam mana. Tak tahan aku. Aku suruh dia berhenti. “sekarang, turn awak plak” Nasya tanggalkan seluar dalamnya dan berbaring mengangkang. Aku landing kt celah cipapnya. Bersih lagi. Bulu pun halus kehitaman. Buat pertama kali aku merasa menjilat cipap perempuan. Aku mengusap2 dulu cipap Nasya dan test jilat. Pahit rasenye. Sebab aku xreti nak jilat, Nasya ajar aku cara jilat. Dia ajar aku posisi 69. “Zam, malam ni x main ek. Saya penat. Meh saya lancapkan Zam. Tapi awk kena lancapkan saya dulu.”pinta Nasya sambil tangan nya mengajar aku meemasukkan jari ke dalam cipapnya dan melancapnya. aku melancap cipapnya sehingga dia menjerit kepuasan. air jernih keluar dari cipapnya. Nasya pulak melancapkan kote ku sehingga air mani aku dipancut ke dalam mulutnya. kami bercumbuan sebentar dan borak. "zam, sori ek xmain mlm ni. sy penat. lain kali kita main" kata nasya "ok xpe. ni pun dah cukup.awk ni hebatla"puji aku "thanx. nanti saya ajar cane jadi hebat mcm saya. anyway, saya suka awk punya. panjang" puji nasya sambil tangannya bermain2 di koteku. bangga plak kene puji gitu Malam itu, kami tido bogel sambil berpelukan sehingga waktu pagi. Pengalaman pertama itu membuatkan aku ketagih seks. Sehingga hari ini aku masih menunggu ajakan dari Nasya yang sentiasa sibuk dengan kerjanya. So, sape girl yang teringin nak doing seks for fun, blehla contact aku. aku teringin nak buat seks for fun, free of charge. girl2 yang kesepian dan xde partner utk seks, blh

This entry was posted on 7:17 PM and is filed under .