kenangan kebetulan  

Posted by: Story in

Ape kaba sume pembaca yang ada...aku antara pembaca setia website ne.Skrg ne,turn aku plak nak citer pengalaman aku kat korang sume plak..Cmni,aku ader sorang adek angkat bernama ita..ktorang da lame lost contact sejak aku abez SPM..Ntah mcm maner,ader satu hari tu aku gi makan kat sebijik kedai ne gan sorang kawan aku.Die ade kat kedai tu jugak,kebetulan kot....dlm kol 1o.30,aku nk grak blik...tbe2 kwn aku yg keje kat area kedai ctu penggil aku...aku lepak ar kejap,tbe2 jek adek angkat aku dtg kat aku n mintak no fon aku coz katenye die da hilang no aku sebab die pakai no baru...aku pun bagi r,tapi yang peliknya die tak bla pun...die tros jek lepak depan aku,secara automatik kepala aku terpikir benda2 jahat..kepala da masuk air,apalgi...aku pon ajak die lepak borak kat tempat len coz kedai 2 crowded sangat..aku amek motor aku n bawak die g ke tepi sebuah kedai yang tutup..line kat ctu,clear tak clear jek coz ade jek og lalu...hampe tol,tapi xpe....sabar jek la...aku dok gan die kat ctu..aku tanyer die,ida pnah tak cemolot gan pakwe ida?die jawab,ida tak pena pun uat camtu..aku pon tros jek ciom pipi die,tapi die ngelak...aku cube g,kali ne baru dapat...aku nak lagi,tapi die ngelak n teros jek lentok kepala kat bahu aku..wah,peluang besar nih..aku pun tros jek cemolot die..die ngerang perlahan,eeessshhh,aahh...aku pon tros jek ramas tetek die...tapi,aksi aku terpotong sebab ade orang lau..aku pon ajak die g ke tempat len yang lbeh clear..aku bawak die g kat tepi tasik..kat ctu,aku teros cemolot n ramas tetek die puas2..aku tros angkat baju n bra die..aku teros jilat puting die..kaler pink lagi sial..memeang tak penah kene ne..aku jilat sampai tetek die da keras..aku try msukkan tangan aku dalam suar die,tapi die tak bagi..takpe2,aku pun gosok2 pantat die dari luar..die pkai suar track,so memang senang r nk gosk..tbe2,aku rase suar die da basah..aku try masukkan tangan aku g,die tetap tak bagi...nak jaga darta lah kononnya kot...aku masukkan tangan aku ikut belakang n tros trik suar gan spender die..perh,pantat die bersih jek..ne yang buat aku tak sabar nak tala..aku pun baringkan die n kangkangkan die...aku pun gosok2 kan btg aku yang da keras ne kat alur pantat die..die mengerang pelan,aahh..aku pon try masukkan btg aku,perrrgh....ketat gler,aku tolak kuat sket n trase ade benda pecah..die menjerit sket,abgg...skt la cyg..aku tolak btg aku smpai pngkal n relax kejap coz pantat die tengah terkemut..rasa nak terpancut pon ade..pastu,aku pun lenjan die..mcm2 skill yang kuar..wlupun juz atas jalan raya yang beralaskan baju ktorang jek..waktu ktorang men,die da 5 kali klimaks wo...tapi yang beznye,aku pancut dalam...nikmat giler..

This entry was posted on 7:17 PM and is filed under .