yati x sengaja 2  

Posted by: Story in

ingat crite aku servis btg dia kat part 1? okk aku sambung.. bila ari sabtu mesti ada meeting. mmg rezeki aku la agaknya.. semingguu lps peristiwa tu aku dpt lg btg dia. kali ni aku dah ppusingkn papan TUTUP kat pintu. aku serviskn btg dia dari bawah meja. dia duduk kat kerusi, cuba buka zip seluar je. aku servis lama gak tp x kluar2 air dia. aku dah gian nak rasa air dia lg. ntah mcm mana ada customer dtg, dia x tau nk buat apa, layan jela customer tu. dia layan customer, aku layan btg dia. tetiba berbunyik lak masa aku tgh sedap kulum btg dia. customer tu perasan agaknya. "bunyi apa tu dik?" customer tu tanya kat dia. tpp brader tu wat x tau je.. x smp 15 minit customer tu pun blahla.. dan aku pun dptla air dia.. punya la byk. habis basah baju aku. aku ckp kt dia, nk lg ker? dia senyum je.. dia masih dlm posisi td.. aku ajak masuk ruang ofis 1 lg. then aku tanggalkn spender aku dan terus halakan btg dia dlm puki aku. "hei! apa yati buat ni?". aku cuma gelak jela.. "abgkan nk rasa puki yati kan.. haa ni.. yati bg free kt abg.. jgn main sodok je tau.. pelan2 sket.." dgn perlahan2 aku henyak bontot aku ke bwh. kepala btg dia dah masuk dlm puki aku. aku berenti, tarik nafas. dia pgg pinggang aku. aku henyak sket.. mak aih.. sakitnyer.. aku angkat bontot aku sket, pastu henyak lg.. pedih siot.. tp aku nk rasaa gak btg dia dlm puki aku. aku angkat bontot lg. kali ni aku henyak kuat2.. "aaarkkk.." jeritku.. "naper yati", tanya brader tu.. "sakitla.." balasku. pastu aku naik turunkan bontot aku bila dah kurang rasa sakit kat puki aku. lama2 makin sedapp lak.. makin lama makin licin.. brader tu dah x karuan aku tgk.. tetiba perut aku mcm kejang, rasa mcm nak dtg bulan.. tp rasa lain.. then aku kepit kaki aku.. terkemut2 puki aku.. "urghhh.." sedapnya.. terasa di awang2an.. aku keluarkn btg dia. "naper yati?.. "best la bang.. abg lak buat..". aku tengok btg dia, ada warna merah cam darah.. "nper btg abg, luka ker?" tanyaku.. "isk yati ni.. nikan darah puki yati.. darah dara yati la ni.. bertuah abg dpt dara yati". uiks! alamak.. aku dah ilang dara la ni.. ahhh.. x kisahla.. yg penting sedap.. brader tu tonggengkn aku kat meja, disodoknya btg dia masuk ke lubang puki aku smpi sntak.. "perghh sedapnya bang..".. terus aktiviti sorong tarik berjalan dgn lancar tanpa ada halangan.. aku game 6 kali waktu tu.. pastu brader tu cabut btg dia dan aku sambut dgn mulut aku.. air maninya ku telan semua.. mmg best, sejak tu, pantang xde org lain mmg aku balun dia, dia balun aku.. give and take laa.. lebih kurang 3 tahun, dia pindah tmpt kerja.. tp aku ttp dpt btg dia sbb dia masih kerja dlm 1 company cuma lain cawangan.. aku pulak dah naik pangkat, so dptla kluar bila2 masa nak bls dendam.. hehehehe.. aku x pernah mengandung sbb aku x bg brader tu pancut dlm puki aku.. semuanya dipancut dlm mulut aku, kekadang tu tabur kat tetek aku. tetek aku lak dah jd besar sbb selalu kena losyen air mani dia. ramai kwn2 jelous tgk saiz tetek aku. sblm ni diorang ejek ckp aku cam papan lapis.. hahaha.. tp diorg x tau camner aku buat walaupun diorg tanya tp aku x pernah bocorkn rahsia kami berdua.. -sekian-

This entry was posted on 7:40 PM and is filed under .