tunangku  

Posted by: Story in

pada waktu tu aku dgn tunangku pergi bersiar-siar.memang kami pernah tidur bersama sebelum ni.aku memang sayang sangat dengan dia.dia pandai memuaskan aku. pengalaman ni terjadi diawal perkenalanku dengannya.waktu itu dia sedang frust dengan kekasih lama.akulah pengubat rindu..mulanya dia meraba pahaku.aku yg telah lama dahagakan belaian lelaki membiarkan saja.dari paha ia naik ke prut ke dan trus ke tetek ku...tetek ku diramas sambil dia menarik kepala ku.kami bercium.lidahnya bertaut dengan lidahku....betapa nikmatnya ku rasa... mulutnya makin turun ke lehar,kemudian dia menyelak bajuku.... ku menepis.ku mengajak dia ke hotel. selepas kami daftar masuk.dia terus bawa aku ke bilik.aku masuk dulu smbil dia mengunci pintu bilik.terus dia memeluk ku.kami bercium lagi.kali ani aku menanggalkan bajunya.dia membaringkan aku di katil.trus aku ditindih.smbil berkucupan dia membuka baju dan coli ku. terus dia memghalakn mulutnya ke tetekku. ahahahahahah sedapnya abg.... jilat lg abg......... mulut5nya terus trun ke perutku dan terus ke kemaluanku....... aku membuka kangkangku supaya mudah ia melihat kemaluan ku. jari jemarinya bermain dia kelentik ku...... ahahaha megeliat kesedapan aku..... tanpa ku sangka dia menjilat pantat ku. aku memang betul2 terangsang..... dia menjilat pantat ku dengan begitu lama.aku mengeliat kesedapan. dia menjilat sehingga ku klimaks utk kali pertama. kemudian aku menariknya.kami bercium lagi....kemudian aku melucutkan pakaiannya dan seluarnya. aku bermain dengan teteknya.dia terlalu stim.aku jilat sambil tangan ku bermain dengan anunya. setelah puas aku turun ke anunya. aku kulum dan jilat puas21. dia dah tak keruan. telurnya pun aku kulum..... ah sedapnya abg.tak tahan.......... aku minta agar ia fuck aku.... ia pn terus bangun dan menindih aku........dibukanya kelangkangku.. dah tak tertahan abg.............cepat abg ayng dah tak tahan ni.abg terus menjolok2 anunya mencari lubangku.aku membantu supaya lebih cepat. abg berjumpa dengan lubangku.ditusuknya perlahan2.kemudian ditariknya.... aaaaaaaaahhhhhhhahahaaaahhhhhhhhhsedapnya abg........... cepat lagi abg .....ayng dah tak tahan ni............ kami melakukan dalam pelbagai posisi.......... sehingga tak tertahan ku klimaks untuk kali kedua.... abg tak smpai kemuncak lagi.ku membantu ia sehingga kami sama2 ingin memcapai kemuncak bersama............ku peluk erat tubuhnya...............kami sama2 memancutkan air mazi bersama.............. aaaaaaaaahhhhhhhhhhaaaaaaaahhhhhhhhh nikmatnya............kami keletihan.........tetapi malam itu adlah malam kami bersama.....kami megulang projek sampai ke pagi............. kini setiap kali pertemuan mesti kami puaskan nafsu masing.............. alhamdulillah ujung tahun ni kami bernikah.......tak la kami memendam rasa untuk melepaskan rindu dan kasih dhati..........

This entry was posted on 7:28 PM and is filed under .