Suka Sama Suka  

Posted by: Story in

Kisah yang ingin saya ceritakan adalah berdasarkan cerita yang sebenar.Hope kalian semua terhibur. Aku merupakan seorang Executive disebuah firma Kewangan diKL dan sudah berkahwin dan mempunyai anak.Aku telah berkenalan dengan seorang wanita (dah kahwin pun)yang berasal dari Singapura secara tidak sengaja semasa melayari ruangan chatting..pada waktu itu entah kenapa nafsu seks aku terasa kuat sekali sehingga bila masuk chatting asyik nak ajak chatters perempuan sembang pasal sex (sememangnya aku kuat seks sampai orang umah aku tak tahan dikerjakan oleh aku).Secara kebetulan aku layanlah seorang chatters yg sudi layan seks chat dengan aku dan bermula dari situlah pertama kali aku telah menjalinkan hubungan suka sama suka tanpa ikatan dengan wanita tersebut...aku saja acah aku nak jumpa dia dan ajak dia main..dia pun layan..so dia ajak aku datang ke hotel tempat dia menginap dan aku dengan berdebar-debar sambut pelawaannya dengan hati kejap terbuka kejap tertutup,tapi ok gak kalau dapat kata aku dalam hati..Sejurus aku sampai di hotel aku talipon wanita tersebut yang mana ikut perjanjian kitaorang berjumpa kat coffea house dulu,last-last dia kata takut terserempak dengan member dia kat bawah,jadi dia suruh aku naik atas ke bilik dia..aku dapatkan no bilik dia dan dengan rasa debaran masih ada aku menuju ke lif.Sampai sahaja di pintu bilik aku tekan loceng..dan dengan perlahan pintu terbuka dan didepan aku seorang wanita yang boleh dikatakan berbadan semangat menyambutku dengan senyum..mmmm..senyuman begitu manis sekali. Dia menjemput aku masuk,sambil mengekori dia aku dapat agak dia tidak memakai undearwear disebabkan aku boleh lihat dgn jelas bontot dia disebalik baju tido satin yang dia pakai.Dia jemput aku duduk disofa dan memulakan perbualan bertanya keje kat mana, anak berapa dan sebagainya.Aku mula geram bila dapat lihat lurah antara breast dia begitu cantik sekali dan tetek dia sesungguhnya begitu besar sekali (boleh lemas aku wehh)..aku beranikan hati minta kebenaran untuk duduk disebelah dia dan dia hanya tersenyum dengan permintaan aku..mmmm..aku dengan selambanya straight to the point bertanya boleh tak kalau I nak main dengan you..dia tergelak kecil mendengar permintaan aku lalu dia berkata wah straight to the point nampak..dia nampak tersenyum dan aku anggap setujulah tuh…entah macam mana tangan aku secara automatic terus memegang tangan dia dan mendapat respon baik..dari situ aku dah start berani lalu aku letak tangan aku kebelakang sambil peluk…dia dah start ada respon dan baring dibahu aku..mmmm..batang aku dah start menaik bila tercium bau-bauan wangi yang dia pakai yang mana menaikkan nafsu seks aku lagi..aku start ramas tetek dia…perghhhh..besau dan lemak siutttt..tak cukup tapak tangan aku meramas…aku bukak lilitan tali pada baju tido dia dan betul tekaan aku yang dia tak pakai underwear..mmmm..dapat aku lihat pantat dia yang cantik siap shaved lagi…aku ajak dia berbaring atas katil….sambil itu aku bagitahu dia aku nak dia dalam keadaan berbogel kalau boleh..dia tidak membantah…perghhhhh..batang aku tegang sangat bila 1st time melihat wanita berbogel selain dari isteri aku berada dihadapan aku…aku baringkan dia diatas tilam maka bermulalah acara romen meromen..aku kiss dia puas2 sambil tangan meramas breast dia…dia cukup pandai dalam bab kissing nie..dan sambil itu tangan aku merayap segenap badan dia dan bahagian yang paling aku suka adalah pantat dia..aku dapat rasakan pantat dia dah mula berair…mmmmm..aku geram sebab kalau boleh aku nak jilat air pantat dia…tapi kena tunjuk baik jangan gelojoh…selepas kissing aku start jilat badan dia bermula dari tetek dia, puas aku nyoyot sambil aku geselkan batang aku celahh-celah pantat dia..dia dah mula berdengus bila aku sampai kebahagian pantat dia…mmmm..begitu jelas sekali dan cantik sekali pantat dia bila aku sudah berada dicelah kangkang dia…aku suruh dia buka kangkang luas-luas supaya mudah aku untuk menjilat pantat dia…mmmmm..aku terus jilat pantat dia yang penuh dengan air dia…dan sedut air yang mengalir..dia merengek kesedapan dengan matanya nampak dalam keadaan stim….aku terus mainkan lidah aku dicelah2 pantat dia sambil mencari biji kelentit yang aku idamkan dan aku gentel sepuas2nya..dia berada di dalam kesedapan sampai terangkat-angkat bontot aku kerjakan..air mani dia mengalir dengan banyak bila aku jilat tanpa henti..(favourite aku tuh)..ahhhhh..ahhhh..lagi sayang…dalam lagi..arghhhh ucapnya kepada aku..aku teruskan jilatanku sehingga aku boleh rasakan dia entah beberapa kali Klimaks aku kerjakan…oklah setakat ini sahaja cerita yg mampu aku ceritakan kali ini sebab aku dah stim arr bersambung lagi kalau ada masa dan kepada sesiapa yang diluar sana yang mahu buat suka sama suka tanpa ikatan semata-mata untuk seks apakata kontek aku dialamat ini sukasamasuka alias suratpanas dot titik dot com dan sila bagi kontek nombol ok rahsia antara kita berdua..teringin sangat nak rasa penangan mak datinlah,yg dah kahwin yang kuat nafsu jangan segan kontek saya ok..saya cuba buat yang terbaik..

This entry was posted on 12:44 AM and is filed under .