Pensyarah Berumur  

Posted by: Story in

Ini cerita benar berlaku setahun yang lalu. Aku saorang pelajar IPT dan kami pelajar-pelajar perempuan selalu juga menonton vcd blue. Satu hari aku rasa terlalu horny selepas melihat vcd pada malam sebelumnya. Aku memang dah tak tahan tetapi aku belum pernah buat sex. Sebenarnya aku tak ada pakwe lagi. Jadi apa boleh buat, tahan sajalah. Tengah hari tu aku hendak berjumpa saorang pensyarah ku. Dia agak berumur aku rasa dalam lingkungan 40an. Bila aku ketuk pintu aku dengar suara minta tunggu sekejap. Bila beliau buka pintu nampak seperti dia baru pakai baju. Aku minta maaf kerana menganggu. Dia kata tak ngapa hanya dia baru mandi selepas pergi gym tengahari tadi. Beliau kata beliau perlu kuruskan badan sedikit. Memang badan nya agak gempal dan juga gelap sedikit. Aku tutup pintu biliknya dan aku perasan yang zip seluarnya terbuka. Lepas tu dia jemput aku duduk di kerusi set dan apabila dia duduk aku boleh nampak seluar dalam nya melalui lubang zip yang terbuka. Tiba-tiba perasan horny aku datang kembali. Aku pun hairan macam mana pensyarah yang gempal dan gelap ini boleh menaikan nafsuku. Aku mula merancang macam mana nak tackle beliau. Aku pun buat-buat bertanya berkenaan nota yang aku tulis. Dengan cara itu, aku dapat lah berdekatan dgn nya. Aku sengaja mengesel buah dada aku ke tangan nya. Aku mula perasan seluar nya mula membengkak. Aku sengaja jatuhkan pensel aku dan aku tunduk di celah kelangkang dia supaya dada ku tergesel dgn pehanya. Bengkak diseluarnya makin ketara. Aku letakan tangan aku diatas peha nya dan dia pandang kepada ku. Aku dah tak tertahan lagi dan aku terus naik kan tangan ku ke atas hingga menyentuh zakarnya dari luar. Dia baru perasan yang zipnya terbuka. Aku pun tangalkan cangkuk seluarnya. Dia kata dia tak pernah buat ini dgn orang lain tapi kalau aku nak juga, kunci kan pintu bilik nya dahulu. Aku pun bingkas bangun mengunci pintu dan pantas kembali kepada nya. Dia berdiri supaya aku dapat londehkan seluar nya dan sekali dgn seluar dalamnya. Wow, terkejut aku apabila senjatanya tertengak besar dan panjang. Saiznya macam pak hitam dalam vcd blue yang aku pernah lihat. Tak sangka aku orang melayu pun ada yang bersaiz seperti pak hitam. Dan tak sangka aku orang gempal seperti beliau mempunyai senjata begitu besar dan panjang mungkin hampir 10 inci. Aku terus mengusap2 batangnya dan buat blowjob pertama dalam hidup ku. Memang tak mampu aku masukan semuanya. Kemudian dia bangunkan aku berdiri dan terus buat french kiss. Lidah ku dikulum2nya dan aku rasa sungguh lazat. Aku tak sedar bila masanya dia tangalkan semua baju ku. Aku dan dia telah bogel sepenuhnya. Dia turunkan aku supaya aku duduk diatas kerusi dan kangkang kan peha ku. Dia terus menjilat pussy ku. Oh enak nya merasa pertama kali pussy ku dijilat. Oh aku tak tertahan lagi dan meraung2 kesedapan. Aku sampai kemuncak beberapa kali sebelum dia tidurkan aku diatas kerusi. Dia letakan kepala senjata nya besar itu dipintu pussy ku dan terus mencium ku. Dalam kesedapan mencium aku merasa kepala senjatanya memasuki pussy ku. Terasa sedikit kesakitan tetapi french kiss yang yang berahi memukauku hingga terlupa kesakitan di pussy ku. Aku rasa senjatanya memecah dara ku dan terus masuk. AKu rasa pussy ku dipenuhi senjata yang besar dan aku rasa menyucuk hingga ke belakang ku. Oh aku rasa terlalu ghairah bila dia mula keluar dan masukan senjatanya. Dia masuk dgn perlahan dan tarik dgn agak laju sedikit. Dia berulang2 melakukannya. Aku tak tahan lagi ohhhhh ohhhhhhhhhohhhh ohhhhhhhhhhhhhh! Aku climax entah yang keberapa. Hampir 15minit keluar masuk aku rasa badan nya mula mengeletar. ohhhhhhhhh aku rasa pancutan yang kuat kedinding vagina ku. Oh lazat nya..... Aku tak tahu berapa kali dia pancutkan ke dinding vagina ku. Akhirnya aku climax sekali lagi bersamanya. Aku ingatkan telah tamat, tetapi di suruh aku menongeng dan dia bersedia untuk buat doggy. Oh aku pengang batangnya yang masih keras itu dan bantu menunjukkan arahnya. Dia benamkan batang nya perlahan2. Aku rasa pussy ku mengengkang untuk memberi laluan kepada senjata nya yang besar tu. Dia berhenti seketika dan kemudian memulakan pumping keluar dan masuh. Ohhhhhh tak sampai seminit, aku climax lagi dan lagi. Sekali ini aku climax berpanjangan agak lama juga kerana dia masih tidak pancut-pancut. Hampir 15minit aku dah tidak terdaya lagi. Dia cabut kan batangnya dan halakan ke lubang belakang aku. Aku mula rasa takut, tapi aku pasrah juga. Akhirnya senjata nya di tujah ke lubang belakangku perlahan2. Oh mula nya aku rasa tension di lubang belakan ku kerana senjatanya yang besar tu. Tetapi kemudian rasa kesedapan. Dia sorong perlahan2 dan tarik. Tak sampai 5 min aku rasa dia mula mengeletar2 dan akhirnya aku rasa dia pancut dalam lubang belakang ku. Oh aku climax lagi bersama nya. Oh itu lah pengalaman pertama ku dan jangan sangka lelaki gempal tak mampu memenuhi kehendak wanita. Dari hari itu aku selalu berjumpa nya dan kami selalu main. Kalau semasa cuti semester, dia akan ke kuala lumpur dan kami berjumpa disana. Itu lah pengalaman ku....

This entry was posted on 7:36 PM and is filed under .