argh...argh....argh.....  

Posted by: Story in

Jiran aku nie selalu tak ade kat umah kadang2 sampai 2-3 minggu kuar bekerja.laki bini pulak tue.diaorang nie hiup memang mewah.mane taknya laki kerja dengan ALAM sebagai kepten kapal kargo dan selalu belayar sampai Kuwait.yang aku tau paling lama belayar sampai enam bulan.isteri dia pulak kerja sebagai pramugari MAS.kirenye laki dan bini bekerja lah.walaupun dah dua tahun berkahwin anak still taka de lagi.tak nak terlalu awal kot.Nak dijadikan cerita,petang tue aku main bessball dengan adik aku.Cuma main baling dan tangkap bola je la.Waktu tue suami dia baru sebulan pergi berlayar.dengar katanye pergi belayar belah laut aman.aku tak tau gak kerja diaorang nie.petang tue adik aku nie terbalingla kuat ke kawasan rumah jiran aku nie.kawasan umah aku nie lot banglow.aku pun pergilah umah jiran aku nie untuk ambil balik bola yang adik aku baling tadi.tapi malangnya bola tue terkene tingkap umah jiran aku nie.aku cuak giler mase tue.tak tau ape nak buat.aku rase macam nak penampar jer adik aku yang sengal tue baling bola kuat sangat.aku rase karang mesti boring baca citer nie coz panjang sangat mukadimahnya.ok la,aku pendekan.lepas bola tue kene tingkap,jiran aku nie pun kuarla dgn berkemban jer.dia takut umah dia kana pecah dengan orang.disebabkan kawasan aku tue lot banglow,tak kisahlah nak kuar umah berkemban.aku pun mintak maaf dgn dia.aku pun tolong lah bersihkan kaca tingkap yang pecah tue.aku pun masuk lah kat dalam umah nak tolong skali.dia still degan berkemban.Waktu aku asyik kutip kaca dia pun bercangkung macam aku nak tolong aku buat skali.peh.. body dia memang masyuk skali.putih melepak.aku pun pandanglah lurah buah dada dia.sedang asyik aku layan ,aku tak perasan lak dia sedar yang aku usyar body dia.tapi dia buat tak tau je.aku pun dah tak tahan gilar.waktu dia engah nak bangun,aku pegang badan dia dan kami sama2 merenung antara satu sama lain.aku terus bagi frezzy kiss kat dia tapi dia menolak aku sampai aku nak tersungkur.dia ambil serpihan kaca nak tikam aku kalau terus mara kat dia.aku pun cuak lah lagi.aku sangka aku dapat rase pantat pramugari tapi lain plak jadinya.dia menangis teresak2 memandang sayu kat aku.aku ingat aku akan ke balai dah ari tue.dia kata dia ade suami dan tak sanggup menduakan suami dia.tapi memang dasar wanita,memang tak dapat tahan nafsu mereka.aku lantas memeluk dia dan cuba mententeram kan dia.lama2 aku dapat rasekan yang dia dah dapat menerima aku.dia pun meluahkan hasrat di hati dimane telah menagih seks kerana sering ditinggal kan suami.waktu tue jugak dia menuntut seks daripada aku.aku pun tak ade pengalaman yang jitu dalam bab2 nie.tapi memang dasar lelaki tidak akan melepaskan lauk yang telah terhidang di depan mata.aku pun mencium selruh mukanya dan mengepat mane yang patut.maklumlah prmugara nie memang lawa.tengok diaorang jalan ulang alik kat dalam flight pun aku naik stim.aku pum mencium lehernya dan menempatkan berbalas2 lovebite.aku tengok dia dah teransang giler sampai terpejam2 mate.suara kepuasan tak henti2 keluar dari mulut.baru aku nak jilat ke bahagian buah dada.aku lihat cecair putih jernih menitik ke lantai.aku pun lucutkan tuala dia.alangkah aku terkejutnya tetek die berwarna merah jambu. ass nya cukup montel dan membuatkan aku nak mengentel.aku pun menjilat tetek dia. Syok giler ditambah pula dia memakai pewangi mandian yg cukup menghairahkan.lebih kurang lima minit aku lihat skali lagi cecair jernih menitis di atas lantai.aku pun mula bergerak kebahagian bawah di kawasan pantatnya.tak de bulu plak tue.akurase di slalu veet la.aku pun menjilat pantat dia dan bergarak ke bahagian duburnya skali.perasan geli hilang sama skali.paling lama aku menjilat dan menyedut kat pantat dia coz aku ingat malas nak fuck dia.aku cume nak tolong puaskan dia aje.lebih kurang 6-7 kali air pantatnya masuk dalam mulut aku.pantat dia wangi.bau macam bau jambu mawar.Waktu kali ke 7 air dia masuk mulut aku dia menjerit kuat giler sambil mengerang amat sangat.aku pun baringkan dia kat lantai je.lantai dapur lak tue.skali lagi aku menjilat pantat dia sampai aku negok bibir dak kaki dia yang terkangkang depan aku mengigil.mungkin dah banyak kali klimaks kot.Pastu dia minta batang aku masuk kat dalam pantat dia.aku yang dah tengah stim nie terus masukan dengan laju.dia menjerit kuat giler sampai terlantar ke lantai dari dari duduk sambil terkangkang.aku tegok die macam dah tak berdaya lagi.aku tarik balik dan tunggu lebih kurang 2 minit.dia pun bangun dan guide kan aku punye batang masuk dalam pantat dia.waktu tue aku rase dah lejun dah dalam pantat dia.aku pun medayung tanpa henti selama lebih kurang 10 minit lebih.aku tengok muke dia tercungap2.pasu dia kata dgan aku supaya buat je skill ape jer yang tau coz dengan suami dia seksnya tak bervariasi langsung.dah bosab dah.aku pun suruh dia bangun dan aku plak baring.pastu aku suruh dia bercangkung atas aku.aku lagi skali mendayung,mengepam pantat dia.aku akui pantat dia masih power lagi coz waktu aku buat skill tue aku lihatade gak darah menitis kuar dari pantat dia.tak banyak cume 2-3 titis je.lepas puas.aku pula suruh dia menghanjut .dia tak daya aku paksa gak.bile aku rase dah basah lejun sangat,tak selesa dah dalam pantat dia.aku pun masukan batang aku dalam dubur dia.ape lagi mengerang sakit la.aku tak peduli.aku hayun gak.sampai dia menangis sakit dan mintak aku berenti cepat.aku tak peduli,terus je buat.pastu dah taka de teenage aku terbaring sebelah dia.lepas setengah jam.aku bangun balik ,fuck lagi punye pantat.waktu tue dia dah tak bergerak dan kaku.cume mata je yang berkedip.aku hisap lagi pantat dia sampai kering.aku sontot lagi.maklumlah barang free,bukan senang nak dapat.aku pun tertidur.sedar2 dah nak dekat pukul lapan malam.bile sedar lagi skali aku dan dia buat seks.tapi kali nie aku tgk dia dah macam biasa.lepas second round,aku pun balik dan esok datang balik buat benda sama.dia ade cerita pasal buat dgn aku buat kali pertama tue dia dah mencapai klimaks lebih 10 kali.

This entry was posted on 12:37 AM and is filed under .