hadiah besday ku..  

Posted by: Story in

kejadian yg berlaku ni adlh 1 kejadian yg aku sndiri xska akn terjadi dlm hdp aku..kira2 kul 10 mlm aku berdating dgn awek aku dan aku berhenti di sebuah rumah kosong..pd mulanya niat aku hny utk lpk2 n bbual kosg dgn awek aku yg msh lg dara n berumur 16 thn..bodynya mantap tp tteknya blh dikatakan sederhana je la..mlm tu die nak selebret besday aku..so,nak dijadikan cite kat umah kosong tu kami lepak kat luar je sbb umah tu kunci..n tiba2 plak hujan turun..aku yg hanya berseluar pendek terasa amt sejuk lalu mmeluk awek aku n kiss pp die cket..selepas aku kiss pp die,die bg aku sekotak hadiah yg aku sendiri xtahu pe hadiahnya..selepas tu aku semolot dgn die..n aku rs gersang sgt..awek aku bg respon yg baik..lidah kami saling berlaga n yg mmbuat aku respek akt die,die blh thn 1/2 jam semolot je..pastu aku jilat plak leher die yg aku sendiri rs gersang gile dah..tgn aku mula merayap dlm baju die..tp aku xpgg lagi ttek die sbb takut gak..pastu aku cakap kat die "ayang,abg nak rs ttek ayang blh x??"
lalu die hny mengagguk..tgn aku cekap mmbuat keje..aku merasakn puting die halus gile..aku pon terus menyonyot ttek awek aku yg dah kegersangan..aku jilat n ggit manja ttek awek aku n die mengerang stim..

Aaaaahhh..eemmmmmm...aaaaahhh..eemmmm..

aku terus pgg cipap awek aku..cipap die dah banjir dgn air mazi..aku jolok lubg cipap die dgn jari aku..kote aku dah keras gile ms jlok cipap awek aku..sbb ni la 1st time dlm hdp aku dpt rs barang perempuan..pastu aku jilat cipap die walaupon mula2 loya cket..aku terus jilat n awek aku dah smpai thp klimaks lalu die mmncutkan air mazi ke muka aku..
aku rs suam2 je air cipap die..awek aku trus kejang bila lidah aku masuk dlm lubang cipap die..

aku dah x thn..aku keluarkan kote aku n suruh die kolom.. mula2 die xnak sbb geli..pastu die kolom gak sbb aku main leher die..
fuhhh..awek aku kolom kote aku smpai nak tercabut kote aku..
dlm ms 10 minit die kolom aku dah xthan..aku terus pancut kat muka die..

pastu kitorang terus belayar atas motor aku..mula2 aku attack kote aku betul2 kat lubang cipap die..n aku terus masuk..awek aku mengerang kesakitan campur kesedapan..
aaaahhhaaahhhaaaahhhaaa....aku main skill doggy dgn die..n dlm 40 mnit kote aku sde dlm cipap awek aku yg masih fresh n merah lg tu aku rs nak terpancut..cepat2 aku cabut kote aku n aku pancut kat dlm mulut awek aku.

This entry was posted on 12:38 AM and is filed under .