daraku hilang  

Posted by: Story in

iter ni mule masa aku abih pekse stpm. aku jalan-jalan dengan pakwe aku.. kitorang jln2 g tgk wyg, shopping, mkn2.. bile mlm bru la ingt nk balik.. aku ni budak baik asalnya sbb aku msh dara ms tu..on the way nk balik tu pakwe aku goda aku..mule2 dia pegang paha aku..lama dia usap2..babyy..manje je dia panggil aku..aku tnya knape..dia diam je..aku tnya lagi..knpa ni sayang..abang nak baby mlm ni bleh..mm..nak? aku pelik gak mule2..nak ape..nak bawah tu bley..tangan die trus merayap n mengusap2 bawah aku tu..bederau darah aku..tapi aku jual mahal dulu..ye la..mane bley bagi sebarang..tibe2 dia bentikan keta kt tepi..nada dia serius je..takut gak aku takut ia marah aku..dah la kat tepi highway tu keta jarang nak lalu..buatnya dia tinggalkan aku kan ke naya..tibe2 dia peluk aku..terus dia cium aku..lama dia cium aku..rase xleh nak napas jap..lidah dia korek2 mulut aku..pastu dia cium tengkuk aku..dia jilat telinga aku..uhh..gelinya..aku makin terangsang..dia selak baju aku..dia tanggalkan bra aku..terus dia nyonyot tetek aku..dia gigit2 puting aku..mm..abang..mmm..bestnye...dia makin berani..dia tanggalkan seluar aku..dia tarik spender aku..babyy..cantiknya cipap baby..mm..wangi lagik..aku senyum je..biasala anak dara lagi masa tu kan..dia jilat cipap aku..urghh..abangg..dia x pedulik..makin laju dia jilat..arghh..uhhh..abangg..mmm..gelinya..uhhh..abang..dia makin rancak bile aku mengeliat bile dia jilat bijik aku..woo..best woo..mmm..abangg..mmm..gelinya..abangg..uhhh...urghh..dia gigit2 cipap aku..cipap aku dah basah abis dah..tibe2 dia bangun terus dia tanggalkan seluar dia..dia keluarkan pistol dia..bukan pistol tapi senapang tu..panjangnya abang punya..dia gelak je..dia kata : baby masih dara kan..jadi malam ni baby akan jadi hak abang..dia dekatkan senapang dia kat aku..aku cuak dah..slow je dia tekan..masuk skit..dia tolak lagi..mmm..sakit la sayang..tahan ye sayang..sikit je ni..dia main2 bijik aku..tibe2 terus dia tujah..ahh..abang..sakit..jangan masuk lagi..tapi pakwe aku x pedulik..dia kata..shhh..jap lagi mesti ok..bontot aku terangkat2 tahan sakit..dia sorong tarik sorong tarik..makin lama best la plak..hehe..mmm..abangg..uhhh...laju lagi bangg..bestnye...ahhhh,,mmmmm...urghhhh..bang...dia mula hentak aku makin laju..ahhh..ahhh..ahhh..ARGHHHHHH...terus dia pancut dalam cipap aku...sedapnya batang abang..baby lagi sedap sebab cipap baby sempit lagi..tapi sakit la bang..biasalah baru pecah dara..nanti ok la..dia usap2 cipap aku..dia cium cipap aku..pas beberape minit kitorang pakai baju n trus balik..skang dia ah sah jadik laki aku...dan dia makin hebat beraksi..mmm..sayang abang...

This entry was posted on 12:31 AM and is filed under .