Cikgu R  

Posted by: Story in

Saat paling gembira skali dalam hidup aku mase aku blajar di form 4 .

Skarang ni aku dah form 5 dan sk00l di [secret],aku minat kat satu cikgu yg mengajar aku sains dan bagi aku dia yg paling handsome skali antar semua cikgu yg ada .

Kisah ni berlaku mase aku kene denda ngan guru besar sbb xsiapkan keje rumah yg diberi oleh cikgu,mane nak siap dah kalau asik pandang muke cikgu tu je. Die ckp pun xdengar .

Denda yg guru besar bagi kat aku , kene siapkan keje skolah sampai habis.Aku pun terpaksa la buat sbb takut kene panggil ibubapa. Kebetulan pula cikgu yg mengajar aku ialah cikgu yg aku minat. Jadi xkisah la kene buat lame2 pun .

Lepas je siap keje skolah tu,cikgu yg aku minat tu [ Cikgu R] bagi aku balik rumah.Aku pun simpan la buku2 sume sbb nak balik.. mase aku turun tangga bangunan,aku tgk huan rintik2 je & aku xsedar plak yg cikgu R ade kat belakang aku.cikgu R tegur aku ..

Cikgu R:boleh ke balik hujan2 ni ?
Aku :boleh,terpakse la cikgu .
Cikgu R:kalau nak meh la cikgu hantar ke rumah,lagi pun cikgu nak jumpe ayah awak.
Aku :nak jumpe ayah saye ? buat ape ? pasal hal tadi ke ? [dlm hati aku dah gelabah ni,mcm mane nak kasi cikgu R ni xpegi rumah aku]
Cikgu R:ye la ..mari cikgu hantar
Aku :ok cikgu . [terpakse]

Aku pun masuk dalam kete cikgu R ni ......

Tibe2 hujan plak jadi lebat sampai xnampak ape2 pun kat cermin kete tuh.Cikgu R kate , kite berhenti kat rumah cikgu dulu la,lagi pun cikgu nak mandi skali.
Aku diam je ..

Sampai je kat flat cikgu R ni,kami masuk lif. Cikgu R tekan tingkat 13.dalam lif tu aku diam je..Lepas dah sampai tingkat 13 aku dan cikgu R keluar dan pegi rumah die.Die bukak kunci pagar dan pintu rumah ,then kami masuk.

Cikgu R :kalau nak tgk Tv ,bukak la.Cikgu nak pegi mandi dan siap2 dulu.
Aku :Ok !

Aku pun bukak la Tv .. aku xtahu mane satu plug tv main hentam je la. Tiba2 kat Tv tu kuar gambar BLUE !! aku dah gelabah gile takut cikgu R datang,tgk2 mmg die datang dekat aku.Cepat2 aku tutup suis tv.

Cikgu R:knape xbukak tv tu?
Aku :xpe la cikgu ..
Cikgu R terus bukak suis Tv.Aku cepat2 tutup muke aku . Cikgu R pun mule2 terkejut jugak sbb tgk2 je kuar gambar BLUE tu .
Cikgu R:xpernah tgk ke cite2 mcm ni
Aku :pernah .
Cikgu R:habis knape tutup muke?
Aku :mane la tahu kot2 cikgu kate ape plak nanti.
Cikgu R:tgk je la .
Aku :aku diam kan diri jekk .

Lepas je 15 menet aku tgk cite tu,tibe2 lak aku rase nak terkencing.dah la aku tgh sejuk ni,hujan lebat kat luar.
Aku pun bangun la nak pegi ke tandas.dlm perjalanan nak ke tandas aku tgk pintu bilik cikgu R xberkunci.Aku intai le ape yg ade kat dalam bilik cikgu R , tgk2 cikgu R tgh bukak baju ngan seluar sbb nak gi mandi[first time aku tgk cikgu R berbogel.real2 plak tu.tapi sygnya die pusing ke arah belakang]..tah mcm mane cikgu R pandang ke arah pintu,aku tersentak terus pegi ke tandas.

Lepas aku buang air je aku terus keluar. aku berselisih ngan cikgu R yg memakai tuala tu.aku senyum je kat cikgu R dan die balas balik .

Lepas je 10-15 menet cikgu R mandi , aku yg tgh tengok cite BLue tu rase mengantuk plak. makin lame makin kecil je mate aku.

AKu terlelap,dan aku berpakaian pelikat mase tu xberbaju.Lame skit je aku rase ade org memegang kemaluan ku.Aku terkejut ,aku tgk cikgu R tgh urut2 batangku.
Aku berkata :

Aku :cikguu..ape ni?
Cikgu R:xboleh ke?
Aku :bukan xboleh,tapi cikgu kan straight org nya .. saya selalu tgk cikgu rapat ngan pelajar2 perempuan!
Cikgu R:ye la .. tapi cikgu bukan straight.
Aku :diam je la dan membiarkan saje ape yg cikgu R buat padaku.mase cikgu r nak menyelak kain pelikat aku,aku bagi syarat kat cikgu R .
Aku :cikgu , lepas cikgu saya pulak ye..
Cikgu R:ok!

Cikgu R menyelak kain pelikat ku,dan melihat batang ku .
Cikgu R mengulum batang ku sehingga kan aku xdapat menahan kenikmatan nya.aku meronta dalam hati je.Lepas Tu Cikgu r menggosok2 batangku dan aku seperti nak gila dibuat nya.Tiba2 cikgu R berhenti !Cikgu R membuka Tuala nya dan aku melihat batangnya yg besar lantas cikgu R menyua batangnya ke hadapan mulut ku .. dengan cepat aku mengulum .. best gile batang cikgu R ni ..

Selepas 15 menet aku mengulum , cikgu R menyuruh aku berbogel,cikgu R membuka kain pelikat dan baju ku .. lalu cikgu R mengulum sekali lagi batang ku.aku membiarkan saja.

Aku memberitahu cikgu R untuk masuk ke bilik .
Aku dan cikgu R masuk ke blik dalam keadaan berbogel tanpa seutas benang .Kemudian aku mengulum sekali lagi batang cikgu R selama 20-25 menet.lalu cikgu R menyuruh aku melutut,aku mengikut sahaja apa yg cikgu R suruh.Lalu cikgu R memasukkan jari nya kedalam punggung ku .. terasa seperti nak terberak,tetapi aku menahan saja .. kerana rasa nya lain drpd nak berak.kemudian cikgu R memasukkan batangnya kedalam punggung ku dan aku terasa sakit sedikit kerana batang cikgu R besar .

Lepas saja cikgu R meliwat aku,cikgu menyuruh aku menggosok2 batang nya sehingga keluar air mani . aku menggosok2 batang cikgu R dengan laju ,tp lama kelamaan tangan aku lenguh.Cikgu R berkata sedikit saja lagi,kemudian aku semakin laju menggosok batang cikgu R . cikgu R berkata

Cikgu R:cepat1 cikgu R menyuruh aku membuka mulut,dan aku membuka lalu cikgu R menyua batangnya ke mulut ku dan mengeluar kan air maninya kedalam mulutku .Cikgu R menyuruh aku menalan dan aku hanya mengikut saja..

Cikgu R memegang batangku pula sambil menggosok2 batang ku .. lama kelamaan aku terasa seperti nak terkeluar air mani ku dan aku berkata pada cikgu R

Aku :cikgu dah nak keluar ni.
Cikgu R:ok.[cikgu R membuka mulut nya dan aku mengeluarkan air mani ku kedalam mulut cikgu R]cikgu r hanya menelan dengan selamba je ..

Aku melihat jam dalam bilik Cikgu R,sudah pukul 8:15.
Aku memberitahu cikgu 4 yg aku hendak pulang,kerana takut mak aku risau.Cikgu R berkata ok !

Semasa aku memakai seluar dengan cikgu R,aku pergi kepada cikgu R dan mengulum sekali lagi batangnya.aku xboleh melepaskan batang cikgu R kerana itu adalah pertama kali aku mengulum batang Cikgu yang aku minat.

Cikgu R:xpuas2 lagi ke?
Aku :belum lagi cikgu.
Cikgu R:sudah2 la tu . nanti kite buat lagi
Aku :cikgu,boleh pinjam telefon?nak telefon emak !
Cikgu R:buat ape ?
Aku :Saye nak tidur dirumah cikgu ,boleh ?
Cikgu R:boleh,xkisah.lagi pun cikgu sorang2 je !
Aku :ok cikgu ,saye telefon emak saya kejap.

Aku memberitahu mak aku bahaw aku tidur dirumah cikgu kerana peperiksaan dah nak dekat,aku nak belajar dengan cikgu dirumahnya.emak aku membenarkan aku tidur dirumah cikgu R.aku terlalu gebira.

Aku memberitahu cikgu yg emak aku benarkan aku tidur dirumahnya,cikgu R hanya tersenyum.lantas cikgu R membuka semula seluar dan baju yg dipakai tadi.aku kembali berbogel dan cikgu R tidur dikatil sambil membaca buku komik.aku bertanya kepada cikgu R..

Aku :cikgu,boleh tak?
Cikgu R:boleh.!

Aku dengan selamba nya mengulum batang cikgu R dan aku mencium diseluruh badan nya sehingga ke kaki. aku bermain dengan bulu2 yg lebat pada batangnya dan cikgu R hanya melihat gelagat ku.jam di dinding menunjukkan pukul 11.30.Cikgu R berkata masa untuk tido.

Lepas sahaja pukul 12 aku melihat mata cikgu R tertutup rapat,lantas aku xdapat menahan nafsu ku kerana kami tidur tanpa berbaju dan kami berbogel.aku mencium mulut cikgu R dan cikgu hanya tidur dengan nyenyak nya .. selepas itu aku menyonyot tetek cikgu R .cikgu R selalu pergi ke GIM dan badan nya berotot.lama2 aku pun turun kebawah ke batangnya lalu mengulum sambil bermain dengan bulu2 nya dan buah zakar cikgu R itu.

Setelah lama bermain aku letih yg xterhingga,akhir sekali aku ingin cuba tuk memasukkan batangku kedalam punggung cikgu R . cikgu R tidak terjaga dari tidur nya .mungkin kerana terlalu letih.selepas 15 menet aku meliwat cikgu R aku mengeluar kan batangku dan meletakkan batangku di celah2 punggung cikgu R sambil memeluk nya ..aku kemudiannya terlelap.begitulah cerita nya pada diri aku..

Untuk pengetahuan anda semua , aku duduk dirumah cikgu R selama sebulan.kami pergi ke sekolah bersama-sama dan pulang juga bersama.kami tidak memakai apa2 [ baju&seluar]didlm rumah cikgu R kami hanya berbogel.

Makan berbogel,tgk Tv berbogel,mandi berbogel dan tidur juga berbogel dan kami selalunya melakukan seks selepas balik ke sekolah.. itu lah saat2 gembira dan my first time aku bersama-sama dengan cikgu yang aku minat !

--------------------TaMaT--------------------

This entry was posted on 12:40 AM and is filed under .