PENGALAMANKU  

Posted by: Story in

Hai.... ape kabo pembaca cerite blue semua.aku dari minggu lepas tiap2 hari baca crite orang kat laman web ni. aku tengok ade yang best tapi tak kurang jugak yang kencing.tapi aku tak kisah sebab itu cerita dia orang,lantak la. ok la...aku malas nak mukadimah panjang2.sebenarnye aku nak cerita kat korang pasal pengalaman aku main dengan kawan keje aku.ini cerita betul bukan main2 jadi korang boleh baca cerita ni.aku sebenarnye tak tau nak start dari mane tapi biarla aku cerita tentang aku dulu.nama aku man (bukan nama sebenar)aku berumur 26 tahun badan bole kata tegapla tinggi pon bole la. aku keje kilang aje,tapi aku tak kisah yang penting halal.aku keje sbagai storekeper kat kilang jepon kat pontian.yang seronoknye keje kat sini dapat pegi jepon. eh...aku ni cite pasal keje pulak. sebenarnye cite aku macam ni.aku dulu ade syok kat sorang pompuan kat kilang aku.aku suke kat dia ni pasal muka dia macam baby doll.tapi dia ni tak la putih sangt biasa je.mase aku suke kat dia ni dia dah ade pakwe. tapi aku banyak kali jugak kluar ngan dia mase pakwe dia takde.kite orang ni nak dikatakan couple tak jugak sebab dia ni dah ade pakwe.aku lama dok ngurat dia tapi dia still ngan pakwe dia.aku ni cume tukang hantar dia pegi balik keje aje.... lupe pulak aku nak cakap kat korang budak yang aku suke ni nama dia fauziah.(nama sebenar dia) nak dipendekkan cite budak yang aku suke ni ade kawan baik macam akak angkat dia jugak la sebab kawan dia ni lebih tua dari dia.budak2 kat tempat keje aku panggil dia embun.aku ngam la jugak dengan akak dia ni pasal satu keje lagipon satu umur ngan aku. mase aku dok ngorat fauziah tiba2 aku dapat tau dia kene antar kat jepon,kilang aku antar sebab kene traning kat sana.tapi aku still contac dia sebab compeny aku ada sediakan talipon kat sana. tiba la cita yang ditunggu2.mase fauziah kat jepon dia ade suruh aku kirimkan makanan dari malaysia sebab kat sana mahal,mane taknye nak cari ayam halal kat sana sekor dekat 200 ringgit.aku ni mane la tau nak beli barang makanan kalau aku yang nak makan aku tau la.dalam aku dok pikir,aku teringat kat akak angkat fauziah ni aku cuba la ajak dia kuar temankan aku.aku ingatkan dia tak nak tapi dia tak kisah rupanye jadi aku plan dengan dia bila nak kluar. minggu depannye aku pon kuar la dengan si embun ni kite orang pegi shopping kat giant,shpping punye shopping aku tak sedar yang hari dah malam.aku cakap kat embun yang perot aku lapar jadi sebelom balik kita orang pegi makan dulu kat bandar.mase nak balik tu aku tengok jam dah pukul 12 malam jadi aku kelam kabut la takot lambat sampai rumah.buat pengetahuan korang aku ni naik motor jadi menggigil la jugak sebab malam tu sejuk sangat aku pon tak tau kenape.aku tengok si embun ni dah menggigil jadi aku suruh la peluk aku biar panas sikit badan dia nanti.dia pon pelok aku sebab dah tak tahan sejuk sangat.sampai je kat kawasan tempat aku tinggal aku bagi cadangan kat dia kita berenti dulu sebab aku dah tak tahan sejuk.jadi aku cari pot yang sesuai takot orang nampak.aku berenti kat pintu air hujung tempat aku tinggal sebab kat situ line clear tak ade orang tinggal. kita orang bebual pasal diri masing2.mase bebual tu keadaan kat situ aku rase macam sejuk sangat aku tanye embun dia nak baju sejuk tak.embun tak jawab dia cuma angguk kepala aje.mase aku nak sarongkan baju sejuk tu tah macam mana aku boleh tercium dia pulak,embun terkejut tapi dia tak cakap ape2.aku pon cium dia lagi dia ada respon aku rasa dia ni dah ada pengalaman masa aku baringkan dia aku terkejut ada tangan pegang bird aku.aku buat tak tau aje sebab aku tau itu tangan embun.aku dah stim gila mase tu sebab embun tarik2 bird aku.aku bukak baju dia pelan2 aku hisap tetek dia peh...best gila tetek dia besar tu.aku cuba pulak seluk seluar dia tapi dia tak kasi.dia cakap sebenarnye dia dah tak ade dara lagi sejak sekolah lagi.aku cakap kat dia aku tak kisah sebab aku rase dia ni pompuan baik.lepastu dia pon bukak seluar dia.aku tak tahan ni tengok cipap dia macam memangil2 mintak di teroka.aku pon ape lagi jilat la cipap dia terangkat bontot dia sebab aku jilat cipap dia.dia tak tahan terus suruh aku masukan bird aku kat cipap dia.dia suruh aku baring sebab dia nak duduk atas.peh..nikmatnye aku rase tak terhingga lame juga dia hayun rase macam nak patah batang aku dibuatnye.tak lame lepastu aku pon pancot sebab dah tak tahan sangat.kita orang ulang sampai dua kali malam tu.best gila.... lepas kita orang rileks kejap aku pon antar dia balik sebab dah malam sangat.sebenarnye panjang lagi cite aku tapi aku dah penat nak taip computer ni.aku sebenarnye tak pandai sangat nak bercerita ni kalau nak cerita yang best kau orang antar la emel kat aku nanti aku cite lebih lanjut lagi.

This entry was posted on 12:46 AM and is filed under .